Olen 120 kiloinen nainen ja ekaluokkalaiset oppilaani syövät enemmän kuin minä
Kommentit (23)
Niin, siellä koulussa. Illalla kotona vedätkin sitten kunnon tukkimiehen annoksen ja herkkuja päälle.
Taitavat kirjoittaakin paremmin kuin sinä.
Energiaa ei edelleenkään synny tyhjästä, joten jotakin sinä syöt tai juot, mistä tulee liikaa energiaa.
Itsellesikö AP valehtelet ?
Tuo kilomäärä vaatii kunnon annokset,huh huh..
Sama täällä. Alkoholi ei kuulu tai limut yms ei kuulu ruokavaliooni. Ei ole mitään salasyömistä, enkä edes tykkää rasvaista paistetuista ruuista. Olen aina porukan pieniruonaisin. Ne energia tulee tyhjästä. Olin pullukka vauva. Ehkä se on jo sieltä.
Älä huoli, kohta ne on sun lukemissa. Lapset on yhä lihavampia keskimäärin.
Onko sinulla joku lääkitys, joka aiheuttaa painon nousua?
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Alkoholi ei kuulu tai limut yms ei kuulu ruokavaliooni. Ei ole mitään salasyömistä, enkä edes tykkää rasvaista paistetuista ruuista. Olen aina porukan pieniruonaisin. Ne energia tulee tyhjästä. Olin pullukka vauva. Ehkä se on jo sieltä.
Energiaa ei voi syntyä tyhjästä.
Lapset kasvavat, sinä et. Ja erittäin todennäköisesti lapset liikkuvat enemmän.
Tämä on ihan simppeliä matematiikkaa. Tietty määrä kaloreita kerryttää tietyissä suhteessa ylipainoa. "En syö juuri mitään" ei vaan ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Energiaa ei edelleenkään synny tyhjästä, joten jotakin sinä syöt tai juot, mistä tulee liikaa energiaa.
Ei se energia tietysti tyhjästä tule mutta 120 kiloinen saattaa hyvinkin aineenvaihduntansa hajotettua kuluttaa vähemmän kuin kasvava lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Itsellesikö AP valehtelet ?
Tuo kilomäärä vaatii kunnon annokset,huh huh..
Mä painoin tuon verran ja söin täsmälleen saman minkä nyt normaalipainoisena. Ainoa ero on lääkityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Energiaa ei voi syntyä tyhjästä.
Missä kohtaa väitettiin, että syntyisi? Sekä läskit että lapset saavat sitä energiaa ruoasta. Sen käyttäminen/varastoiminen energiaksi on sitten monimutkaisempi prosessi.
Niin, katsos kun syöt julkisesti, muiden silmien edessä kuin pieni hiiri, jotain salaattiannoksia, mutta kotona kaivat suklaapatukka- ja sipsijemmat esiin ja kauhot kaksin käsin menemään, kukkuraisten kotiruoka-annostesi päälle. Ja sitten iltapalaksi vähän hesemäkkiä. Ja vielä pari suklaapatukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan simppeliä matematiikkaa. Tietty määrä kaloreita kerryttää tietyissä suhteessa ylipainoa. "En syö juuri mitään" ei vaan ole mahdollista.
Hitto, että te olette yksinkertaisia. Joillain ihmisillä 30 prosenttia syödyistä kaloreista menee suolistobakteereiden syötäväksi (eli keho ei käytä niitä energiaksi tai muunna rasvaksi), joillain luku on 3. Mitäpä lottoat, että läskeillä on tuo luku?
Vierailija kirjoitti:
Niin, katsos kun syöt julkisesti, muiden silmien edessä kuin pieni hiiri, jotain salaattiannoksia, mutta kotona kaivat suklaapatukka- ja sipsijemmat esiin ja kauhot kaksin käsin menemään, kukkuraisten kotiruoka-annostesi päälle. Ja sitten iltapalaksi vähän hesemäkkiä. Ja vielä pari suklaapatukkaa.
Tiesin aina, että jengi oikeasti ajattelee näin silloin, kun olin lihava ja elin vuosikausia cleanillä. Nykyään sitten hoikkana voin syödä ihan mitä sattuu, eikä kukaan räpäytä silmääkään.
Joo mutta lapset yleensä myös liikkuvat paljon enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesin aina, että jengi oikeasti ajattelee näin silloin, kun olin lihava ja elin vuosikausia cleanillä. Nykyään sitten hoikkana voin syödä ihan mitä sattuu, eikä kukaan räpäytä silmääkään.
Älä viitsi lässyttää. Ihan oikein sitäpaitsi se jengi sitten ajatteli. Olen itse entinen tankki, joka laihdutti kymmeniä kiloja. Todellakin meni surutta ja sen enempää miettimättä suklaata ja sipsiä, normiruoan päälle ja sitäkin liian isoja annoksia useimmiten. Mitä pahaa on totuuden ajattelemisessa tai sanomisessa? Pitäisikö kaikkien elää valheessa? Hoikkana ei voi syödä mitä sattuu, koska muuten on pian taas läski. Kokemus puhuu.
Jokainen ylipainoinen laihtuisi jos jättäisi makeat herkut ja alkoholin pois.