Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miltä tuntuu olla se jota himoitaan?

Vierailija
28.10.2016 |

Onks ihanaa?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aika ihanaa kun joku mies mua himoitsee. Ei vaan ole edes viikottaista herkkua näin sinkkuna ollessa. Miltä sinusta miehenä tuntuu, kun nainen haluaa sua? On varmaan ihanaa sinustakin? 😊

Naiset ei himoitse meitä betamiehiä. Vain jännämiehet herättää naisessa himon.

Höpö höpö, jollekin oot silmän ilo <3

Lässynlässyn. Sanoisin, että noin puolet miehistä ei koskaan herätä naisissa himoa. 30% joskus harvakseltaan, 10% vähän useammin ja se paras 10% usein. Viimeisestäkin ryhmästä vain paras puolikas on samalla viivalla naisten kanssa.

Vierailija
42/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alba kirjoitti:

Ei miltään. Miehen himo ulottuu liki jokaiseen naiseen, omiin tyttäriin, kuolleisiin henkilöihin, joskus jopa vuohiin. Miehet totisesti himoitsevat niin monia asioita, ettei sitä oikein voi ottaa tosissaan. Vähän kuin kehitysvammaisen kanssa keskustelisi politiikasta - aihe on hyvä mutta lähestymistapa välttämättä ei.

Miehen himo aiheuttaa naisille kamalia asioita. Monissa maissa naiset eivät voi kävellä kouluun miesten himojen takia. Miesten himojen takia on ihmiskauppaa, orjuutta ja alistusta.

Ja tämmöin viesti kerää palstalla tykkäykset 36-19 (launtaina klo 9:27). Turhaan te naiset itkette ettei miehet kunnioita teitä kun mielenne on näin myrkyttynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin miellyttävältä, koska valitettavasti ikäiseni miehet eivät minua himoitse, mutta isäni ikäiset kylläkin. N27

Vierailija
44/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alba kirjoitti:

Miehen himo ulottuu liki jokaiseen naiseen, omiin tyttäriin, kuolleisiin henkilöihin, joskus jopa vuohiin.

Ammattitaitoinen psykiatri voisi vetää mielenkiintoisia johtopäätöksiä tämän kirjoittajasta. Oletko joutunut lapsena hyväksikäytetyksi? Jos olet, niin hae apua.

Mielestäsi miehet ovat siis seksiaddikteja (jokainen nainen), insesti-isiä (omat tyttäret), negrofiilejä (haluavat panna kuolleita), eläimiin sekaantujia (vuohet). Huh, av-palstan sairaimpia kirjoituksia.

Vierailija
45/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin, että se minua himoitseva mies sitoutuisi minuun täysillä, perustaismme perheen, saisimme lapsia, saisin olla oma rohkea ja menestyvä itseni ja onnellinen hänen kanssaan, mutta…. Miksi miehet eivät hyväksy olla onnellisia naisensa kanssa, naisen joka myös himoitsee? Miksi aina täytyy tyytyä kompromissiratkaisuihin miesten suhteen? Miksi himokas mies huutaa, että ei sitten vastuuta, jos tuut raskaaksi vaadin aborttia ym? Nainenhan ei aborttiin taivu, joten ei muuta kuin menoksi uusiin tuuliin...

Vierailija
46/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aika ihanaa kun joku mies mua himoitsee. Ei vaan ole edes viikottaista herkkua näin sinkkuna ollessa. Miltä sinusta miehenä tuntuu, kun nainen haluaa sua? On varmaan ihanaa sinustakin? 😊

Naiset ei himoitse meitä betamiehiä. Vain jännämiehet herättää naisessa himon.

Ei pidä paikkansa. Himoitsen todella erästä hiljaista ja ujoa kunnon miestä.

Sano se sille suoraan.

Vierailija
47/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivalta jos mies on varakas ja sivistynyt mutta ihan hirveältä jos mies on arabi tai musta! :(

Vierailija
48/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en tiedä. Minua ei ole koskaan kukaan himoinnut. Toista kertaa olen kyllä naimisissa.

Tätähän et voi tietää ;) Voi olla että juuri minä himoitsen sinua! 

No jos joku himoitsee minua salaa niin, että minä en tiedä siitä mitään, miksi se minusta tuntuisi yhtään miltään? Ei oloni siitä muutu sen kummemmaksi kuin jos kukaan ei koskaan himoitsisi minua (niin kuin todellisuudessa onkin).

Vierailija
49/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavalta, jos himoitsijana on joku itseä paaaaljon vanhempi ukko. Ahdistavalta, jos joku yrittää sen himonsa takia vahingoittaa sinua (kerran heräsin siihen, että bileporukasta yksi äijä makasi takanani kiinni minussa ja sen kädet oli paitani sisällä rintojeni päällä ja tyyppi huohotti ja tärisi). Ahdistavalta, jos himoitsija yrittää jollain kierolla tavalla päästä hyväksikäyttämään sinua.

Kivalta, jos himoitsijana on oma mies. Kivalta, jos himoitsijana on joku toinen miellyttävä mies, joka kunnioittaa sitä, että olen naimisissa eikä yritä mitään.

Mutta omien negatiivisten kokemuksien vuoksi sanoisin yleistäen, että tuntuu ahdistavalta. Siksi en meikkaa arkisin, koska en halua olla mikään lihapala jollekin sekopäälle ja nykyisin olen aika varuillani miesten suhteen.

Vierailija
50/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilin, että se minua himoitseva mies sitoutuisi minuun täysillä, perustaismme perheen, saisimme lapsia, saisin olla oma rohkea ja menestyvä itseni ja onnellinen hänen kanssaan, mutta…. Miksi miehet eivät hyväksy olla onnellisia naisensa kanssa, naisen joka myös himoitsee? Miksi aina täytyy tyytyä kompromissiratkaisuihin miesten suhteen? Miksi himokas mies huutaa, että ei sitten vastuuta, jos tuut raskaaksi vaadin aborttia ym? Nainenhan ei aborttiin taivu, joten ei muuta kuin menoksi uusiin tuuliin...

Siis sinä anna pyllyä ja odotat miehen välittömästi toimittavan sinulle täydellisen elämän ilman yhtään kompromissia. Mitä jos ensi kerralla tutustuisit mieheen ilman tuollaista kaupankäyntiä, niin olisi edes mahdollisuus rakkauteen ja toiveiden yhteen sovittamiseen.

Vierailija
51/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Jos nainen on ihana, niin se tuntuu erittäin hyvältä. Jos nainen on ällöttävä, niin se tuntuu vaivaannuttavalta.

Vierailija
52/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Jos nainen on ihana, niin se tuntuu erittäin hyvältä. Jos nainen on ällöttävä, niin se tuntuu vaivaannuttavalta.

Sama heteronäkökulmasta: Jos mies on ihana, niin se tuntuu erittäin hyvältä. Jos mies on ällöttävä, niin se tuntuu pelottavalta.

Vierailija
53/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kymppisenä se oli ihan ok omanikäisten kanssa. vanhemmiten kaikki ärsyttävältä. kaiken maailman pervot vahtaa rintoja ja persettä, vaikka liikkuisit lasten kanssa ruokakaupassa. katon monesti vihaisesti takaisin.

Vierailija
54/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kivalta kun miehet puristaa pakarasta känniördäyskaraokebaarissa. N56

Vierailija
55/55 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaltahan se tuntuu. Mutta sitä en ihmettele, että miehet himoitsevat minua, koska olen mallinmittainen, hoikka, pitkäsäärinen, isopovinen ja kauniskasvoinen nuori nainen, jolla on vielä pitkät ja kauniit, hyvinhoidetut hiukset. Huolehdin ulkonäöstäni, laittaudun ja pukeudun tyylikkäästi ja haluan näyttää hyvältä.

Mutta minä en kelpuuta itselleni kun vain niitä parhaita miehiä, eli pitkiä, komeita, hyvin "varusteltuja" ja isotuloisia, korkeassa asemassa työelämässä olevia. Jos sellainen mies sattuu olemaan varattu, niin sekään ei ole kovin vaikeaa minulle, sillä lähes poikkeuksetta niiden miesten naiset ovat sellaisia, etteivät ne minulle pärjää. Saan kyllä sellaisen miehen itselleni.

On siitä jotain hyötyäkin, että tässä maassa ei ole paljon kauniita naisia, eikä suurin osa naisista viitsi huolehtia ollenkaan ulkonäöstään. Silloin meillä kauniilla ja ulkonäöstä huolehtivilla naisilla on erittäin helppo työ saada haluamamme mies itsellemme, melkein ilman kunnon kilpailua ollenkaan. N22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi