Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miltä tuntuu olla se jota himoitaan?

Vierailija
28.10.2016 |

Onks ihanaa?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys! T:mies 

Vierailija
2/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin ihanalta keinuttaa pyllyä, kun ohittaa komean miehen ja tuntea sen himon, joka tämän uroksen katseesta lähtee:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävältä.

Vierailija
4/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, jos se toinen on oma rakas tai joku, joka on omasta mielestä eroottisesti kiinnostava. Mutta jos esim. joku kauhea ukkeli alkaa baarissa roikkua kannoilla niin todella ahdistavaa. 

Vierailija
5/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika ihanaa kun joku mies mua himoitsee. Ei vaan ole edes viikottaista herkkua näin sinkkuna ollessa. Miltä sinusta miehenä tuntuu, kun nainen haluaa sua? On varmaan ihanaa sinustakin? 😊

Vierailija
6/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tulee varmaan jotain että yyh paskaa kaikki miehet on perseestä. Eli täydellinen arvostuksen puute omaa etuoikeutettua tilannetta kohtaan.

Vierailija
7/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olen ollut läski koko teini-ikäni ja nyt 33-vuotiaana painan 86 kg

Vierailija
8/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kivalta, välillä todella ahdistavalta.

Vierailija
9/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aika ihanaa kun joku mies mua himoitsee. Ei vaan ole edes viikottaista herkkua näin sinkkuna ollessa. Miltä sinusta miehenä tuntuu, kun nainen haluaa sua? On varmaan ihanaa sinustakin? 😊

Naiset ei himoitse meitä betamiehiä. Vain jännämiehet herättää naisessa himon.

Vierailija
10/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en tiedä. Minua ei ole koskaan kukaan himoinnut. Toista kertaa olen kyllä naimisissa.

Vierailija
11/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feels good ;) varsinkin, tai siis silloin, kun itsekin himoitsee toista. Se tumma katse, mm..

Vierailija
12/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, jollekin oot silmän ilo

Vierailija
13/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, jollekin oot silmän ilo <3

Korkeintaan äidille.

Vierailija
14/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en tiedä. Minua ei ole koskaan kukaan himoinnut. Toista kertaa olen kyllä naimisissa.

Tätähän et voi tietää ;) Voi olla että juuri minä himoitsen sinua! 

Vierailija
15/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvältä, erityisesti kun on  seurustellut seitsemän vuotta ja mies sanoa edelleen himoitsevani minua. Tuntuu myös todella hyvältä kun jotkut miehet yrittää iskeä. Tietää, että vielä tavallaan kelpaa ja ei ole ihan rypsahtanut. Olen erityisesti mielissäni jos toinen nainen kehuu minua. Esim. kerran eräs nainen tuli sanomaan miehelleni, että hänellä todella kaunis tyttöystävä. Kyllähän siitä tulee hyvä mieli!

Vierailija
16/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imartelevalta.

Silloin kun mies ei käy päälle tai lauo typeryyksiä.

Vierailija
17/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunne on molemminpuolinen niin tuntuu jännittävältä uuden ihmisen kanssa löytää se jokin yhteys joka luo sähköä ilmaan ja tulee aika vastustamaton halu koskettaa toista. Eipä siinä sanoja tarvita, vaikkei koskettaminen edes kävisi päinsä, katseetkin puhuvat paljon. 

Vierailija
18/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään. Miehen himo ulottuu liki jokaiseen naiseen, omiin tyttäriin, kuolleisiin henkilöihin, joskus jopa vuohiin. Miehet totisesti himoitsevat niin monia asioita, ettei sitä oikein voi ottaa tosissaan. Vähän kuin kehitysvammaisen kanssa keskustelisi politiikasta - aihe on hyvä mutta lähestymistapa välttämättä ei.

Miehen himo aiheuttaa naisille kamalia asioita. Monissa maissa naiset eivät voi kävellä kouluun miesten himojen takia. Miesten himojen takia on ihmiskauppaa, orjuutta ja alistusta.

Vierailija
19/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä, mut silloin jos menee johonki asiattomuuksiin ja ahdisteluun niin laitan jäbän kyl nii lyttyy.

20/55 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavalta kun se tulee omalta mieheltä. Hieman pelottavalta jos joltain muulta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi