Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna
Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.
Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)
Kommentit (990)
Perjantai-iltapäivä ja kalvosulkeiset menossa. Uni meinasi tulla väkisin, enkä ollut ainoa käsiinsä nojaileva. Luennoitsija katsoi meitä sanoen, että "näytätte aivan zombeilta, menkää kotiin viikonlopun viettoon. Kotimatkalla nauroin tilanteelle niin, että lirautin housuun. :)
Vierailija kirjoitti:
Mies meni kauppaan lapio.
Mies meni metsään ja punainen pipo.
Häh. Näähän on aivan naurettavan huonoja. Ei naurata mikään.
Oletteko te kaikki jotain idiootteja?
https://odinslookingatthings.tumblr.com
Naurattaa, kun ees aattelee tätä sivustoa.
(Spoiler, kyllä, kaikissa kuvissa sama idea. En tiedä itsekään, miksi tämä saa näin repeilemään. )
Vierailija kirjoitti:
Häh. Näähän on aivan naurettavan huonoja. Ei naurata mikään.
Oletteko te kaikki jotain idiootteja?
Se onkin se pointti. Hanki huumorintaju :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What's the difference between a Zippo and a hippo?
The other one is really heavy, and the other one is a little lighter.
Ehkä maailmanhistorian tyhmin vitsi, mutta hihittelin monta päivää, kun se jostain aina mieleen juolahti...Tuosta tuli mieleen:
What's the difference between a lentil and a chickpea?
- I wouldn't pay 100 pounds to have a lentil on my face.
Mikähän tässä on ku ymmärrän jokaisen sanan mutta nää englanninkieliset ei vaan naurata...
Ehkä se ei riitä, että ymmärtää kaikki sanat, pitää myös tajuta se vitsi niiden sanojen takana. Pinnistä, pinnistä, kyllä se vielä sieltä aukeaa!
Mun mies keitti itselleen pari kananmunaa aamupalaksi. Pöydässä hän olikin sitä mieltä, että munat jäivät liian löysiksi ja päätti laittaa ne hetkeksi mikroon. Tässä vaiheessa vähän protestoin, että ei voi olla hyvä idea.
Ok, munat tulivat ehjinä mikrosta ulos, mies istui voitonriemuisen takaisin pöytään ja sanoi vielä jotain että "Mähän sanoin että tää onnistuu!"
Ukkoparka tökkäsi lusikan ekan munan kuoren läpi ja koko muna räjähti. Mies istui suu auki lusikka kourassa jähmettyneenä rillit, paita ja seinä munamöhmössä ties vaikka kuinka kauan, kunnes repesimme molemmat ihan hysteeriseen nauruun :D
Akateemisen ruotsin kurssilla (, jossa 90% ei osaa eikä ymmärrä kieltä) oli käännöstehtäviä: framstående forskare ja aina on sanottu, että pitää yrittää, vaikka ei tiedä --> eräs kurssilainen oli kääntänyt sanan: etukenossa seisova koskenlaskija. Myöhemmin kurssilla pidettiin myös puhe ja tämä koskenlaskija piti puheen siitepölystä. Opettaja hämmentyi niin, että oli ihan hiljaa. Liekö joku kaveri opiskellut ÅA:lla. Jälkeenpäin nauratti ja nytkin.
Joskus yliopistossa saksan tunnilla juteltiin harrastuksista ja opettaja kysyi meiltä mitä on ratsastaa saksaksi. Kukaan ei viitannut, opettaja rohkaisi että saa arvatakin jos ei ole ihan varma. Yksi sitten rohkaistui ja sanoi "horse machen". :D
Tälle idols esitykselle repesin täysin. Noi tuomareiden ilmeet jo ja sitte kun ajattelin, että sen kaverit varmaan sanonut sille että sulla ihan huippu ääni, että mene sinne vaan, sitten nauraneet kuoliaaks ittensä.
Kaveri piti esitelmää koulussa ja luki kalvojaan läpi: kesken esityksen hän luki lauseen "avautuu alla olevasta linkistä" ja nosti katseensa kohti opettajaa punastellen omaa mokaansa. No opettajan ilme ei värähtänytkään (ei tainnut edes kuunnella) ja läpi meni suoraan kopioitu esitelmä :D yritin niin pitää pokkaa silloin, vaikka hankalaa se oli :')
Miksi sarvikuonolla on sarvi?
- Muuten sen nimi olisi pelkkä kuono! :DD
Tosielämän kommellukset pistää naurattamaan. Yksi tuli omasta elämästä meleeni. Olin vaatekaupassa ja olin pysähtynyt miettimään, tuumailemaan ja katsomaan yleisesti kauppaa, että missähän niitä naisten sukkia mahtaisi olla myynnissä. No joku pikkulapsi siihen sitten oli huomaamattani tullut viereeni ja rupesi jotakin puseroni helmaa tai muuta nyppimään - en huomannut häntä vieläkään - sitten se otti mua kädestä kiinni - siihen havahduin ja niin havahtui lapsikin - Kääk ei toi täti ollutkaan mallinukke =D=D
Koulussa opettaja kysyi, paljonko ihmisessä on verta. Eräs oppilas viittasi ja vastasi: kaulaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies keitti itselleen pari kananmunaa aamupalaksi. Pöydässä hän olikin sitä mieltä, että munat jäivät liian löysiksi ja päätti laittaa ne hetkeksi mikroon. Tässä vaiheessa vähän protestoin, että ei voi olla hyvä idea.
Ok, munat tulivat ehjinä mikrosta ulos, mies istui voitonriemuisen takaisin pöytään ja sanoi vielä jotain että "Mähän sanoin että tää onnistuu!"
Ukkoparka tökkäsi lusikan ekan munan kuoren läpi ja koko muna räjähti. Mies istui suu auki lusikka kourassa jähmettyneenä rillit, paita ja seinä munamöhmössä ties vaikka kuinka kauan, kunnes repesimme molemmat ihan hysteeriseen nauruun :D
Tää oli oikeasti hauska! 😂😂😂
Tehtiin joskus miehen kanssa gluteenitonta pullaa ja siitä tuli rakenteeltaan hirveän sitkasta. Mies oli syönyt niitä yhden aamupalaksi ja töistä tullessaan valitti, kuinka pulla oli tarttunut syödessä hampaisiin ja hän oli saanut koko automatkan töihin imeskellä nivusiaan (tarkoitti tietysti ikeniään). Ajatus miehestä Kehä I:en ruuhkassa taipuneena omaan haaroväliinsä sai repemään nauruun ja istuin keittiön lattialla hihitellen kauan aikaa.
Jäätävät huutonaurut tälle! :D :D :D