Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja juttuja joille olette nauraneet joskus ihan hulluna

Vierailija
28.10.2016 |

Mä aloitan.
Tänään mua nauratti sana puustisaappaat.

Eli ihan simppeleitä juttuja kiitos :)

Kommentit (990)

Vierailija
581/990 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautasisillinen - By Salar

Vierailija
582/990 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Miksi sarvikuonolla on sarvi?

-Koska muuten sen nimi olisi pelkkä kuono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/990 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla oli joskus lyhytikäinen keskustelu, jossa kysyttiin, eikö naisia häiritse kun takaapäin puuhastellessa mies näkee b-aukon. Joku siihen kysymään, että "Ai BERÄaukko".

Vierailija
584/990 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä univelassa yritin anopille kertoa että olin syöttänyt vauvalle porkkana-perunasosetta. Sanoin viisi kertaa putkeen perkkana ennen kuin repesin hysteerisen nauruun. 😂😂😂

Vierailija
585/990 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin eilen hysteerisesti tubettaja Jesse Eroselle. Kyseessä on harvinaislaatuinen esiintyjä.

Vierailija
586/990 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin tänään hulluna "ville valon uudet hampaat"-ketjussa tälle:

Vierailija kirjoitti:

No missä ne hampaat voi nähdä?

Tässä kuva hampaista. Ovat niin valkoiset etteivät oikein erotu pohjasta.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vierailija
587/990 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta, kun leivonnassa käytän puolikarkeita vehnäjauhoja, alkaa naurattamaan Fingerpori: https://naamapalmu.com/file/24295?sa=X&ved=2ahUKEwjBrOrUiNvdAhWB_iwKHT3…

Vierailija
588/990 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui, kun auto ajoi joen yli?

-Joe kuoli

Vierailija
589/990 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun joku täällä Av-palstalla kommentoi Belorf-sukunimen kuulostavan pakaroiden välistä tulevalta märältä pierulta.

En ole mikään pieruhuumorin ystävä varsinaisesti, mutta tämä nauratti ja huvittaa vieläkin :D

Oikeesti tuo sukunimi kuulostaa siltä kuin pyllyprööppi ja kurkkuröyhtäys tulisivat peräkkäin :D

KADE KADE KAADE !!

Vierailija
590/990 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on isännän kanssa sisäpiirin vitsi "turvaseksiä housut jalassa". Kerran sitten kesken hommien komensin ottamaan housut pois. Hetken mietittyään mies kysyi viattomasti "haittaako sukat?" Eipä meinannut hommista tulla enää mitään, kun oltiin molemmat naurukuoleman partaalla. Ei oo rakkaus aina niin vakavaa 😂

Vierailija
591/990 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten ala-asteen bilsantunnilla luettiin vuorotellen kirjaa ääneen, ja kaverini luki "talvella turkkinsa väriä vaihtavat muun muassa jänis, orava ja lumiukko."

Vierailija
592/990 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni yritti muistella jonkun kilpahiihtäjän nimeä, mutta ei vain tullut mieleen. Silloin minä kiljahdin :” Olisiko se Mononen?”. Ai..ei naurattanut vai. No me kyllä nauroimme.

Vierailija
593/990 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run Forrest run!

Pierre Robert pierre!

Vierailija
594/990 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukas tuolla k kaupan edessä on?

sehän on koomikko

tämä  ugrilampaat nörtti vitsi

Vierailija
595/990 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kertoi, että oli kuullut Arttu Wiskarin Mökkitien sanat näin: "Faija, anna munaa ja mökkitie." Nauroin enemmän kuin tilanne salli.

Vierailija
596/990 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapungilla polliisia vastaan kävelöö lehmä. Lehmä kyssyy polliisilta: "Suapko tiällä ammua?" Polliisi vastoo: "Iliman muuta!"

Nii se lehmä alottaa: "am am am...."

Tämä vitsi ja nimen omaan minun isän kertomana savon murteella. :)

Vierailija
597/990 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ja se täyttää vuosia tänään. Pannu kuumana koko päivän.

Vierailija
598/990 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indian alphabet song. Olen työssä, jossa toisinaa joudun tavaamaan asioita Intialaisten kanssa.

Vierailija
599/990 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatuntoni on puhdas, sanoi Jani Toivola.

Vierailija
600/990 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen klassikkovitsi kuin...

"Millaisia alushousuja Eino Grön käyttää?"

-Ikivihreitä tangoja.

Tää tuli kerran bussissa väsyneenä koulun jälkeen mieleen... Aloin hymyillä ehkä kaikista psykopaattisimmalla tavalla samalla purren hammasta, kun yritin olla nauramatta ääneen. Kaivoin äkkiä puhelimen taskusta, että voisin esittää nähneeni tai lukeneeni sieltä jotain hauskaa. Oli pakko jäädä seuraavalla pysäkillä pois, kun naama oli ihan järkyttävässä irveessä eikä sitä naurun tuloa voinut estää. Tyypit piti varmaan siellä bussissa mua ihan sekopäänä. Samoin kaikki kadulla vastaantulevat, kun kikattelin yksikseni vedet silmissä. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi