Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö miehet tajua yhtään milloin on kipinää ja milloin ei

Vierailija
28.10.2016 |

Olen käynyt viidet treffit syksyn mittaan, ja yksikään mies ei ole sykähdyttänyt siinä mielessä yhtään. Heistä jokainen olisi halunnut jatkaa tapailua, pari ei meinannut millään ymmärtää pakkeja, vaan jankkasi vain että "kyllähän tästä voisi syntyä jotain, kylläpäs voisi." Eivätkö miehet mieti yhtään vetovoimaa ja kemiaa, vaan kaikki oikeastaan käy? Olen ällistynyt.

Kommentit (460)

Vierailija
141/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen 40-vuotias. valitsin 25-vuotiaana miehen joka oli söpö, lapsirakas ja sai minut nauramaan. mitään "kipinää" en ole ikinä tuntenut,  en ole edes varma rakastanko miestäni enää tai rakastinko ikinä...  ei pidä kuitenkaan valittaa : on ok-talo, koira ja 4 lasta.   jos olisin jäänyt odottamaan sitä maagista kipinää, minulla ei olisi lapsiani!

en ole varma, onko mitään "sielunkumppanuutta" tai  "sitä oikeaa " edes olemassa...

Minulla on vuosien suhde miehen kanssa, joka on kuvailemasi kaltainen, ihan kiva. Yhdessä asumme, lapsia ei ole. Kipinä suhteesta on koko ajan puuttunut, mutta pitkään ajattelin, että se jossain vaiheessa syttyisi. Seksi on myös todellinen ongelma, miehellä hieman hankaluuksia ja minua ei ole kiinnostanut vuosiin. Käytännössä olen siis elänyt selibaatissa vuosikausia.

Ajattelin, että tällainen intohimottomampi suhde olisi helpompi ja parempi, niinkuin on ollutkin, kun tunteita ei ole niin paljon pelissä. Mieheni rakastaa minua ja haluaa parastani, hänellä on hyvä huumorintaju ja saan olla oma itseni. Ja minäkin rakastan miestäni, tosin kuin ystävää. Näin luulin meneväni elämäni loppuun asti, että tyydyn nyt tähän. Intohimoa olen elämässäni kuitenkin kokenut, mutta jotenkin olen ajatellut, että minun pitää "aikuistua". Luulin että hullaantumiset on nyt koettu, jotenkin järjellä pystyisin sen vain päättämään.

Mutta yllätys yllätys, tällä hetkellä olen syvästi ihastunut työkaveriini, olen ollut siitä lähtien, kun katsoin häntä ensimmäisen kerran silmiin. Intohimo ryöpsähti välittömästi, päiväni kuluvat lähinnä vain haaveillessani hänestä, panettaa ja kauhea kaipuu tämän ihmisen syliin. Tiedän, että hänelläkin on jonkinlaisia tunteita minua kohtaan.

Kauhea syyllisyys tunteistani, en tiedä mitä tehdä. Jatkaa tätä ihan mukavaa elämää vailla seksiä ja intohimoa vai erota ja hypätä tuntemattomaan? En kaipaa moralisointia, osaan sen itsekin.

Vierailija
142/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies ei tajua, miksi naisen kiinnostus ei syty. Hyvin usein kyse on siitä, että miehessä on jotain sellaisia piirteitä, jotka muistuttavat naista jostain naisen elämässä olleesta epämiellyttävästä henkilöstä tai naisen isästä, veljestä tai ystävästä. Se voi olla jokin ulkonäköön liittyvä juttu, ilme, maneeri, tuoksu, ääni tms. Joko mies vaikuttaa välittömästi vastenmieliseltä tai sitten sellaiselta, johon suhde voisi olla vain sisaruksellinen tai kaverillinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuulkaa heterosuhteissa on niin että jokaista miehen saanutta naista kohti on naisen saanut mies. Te olette ihan hupsuja.

Mutta, kun 20 prosenttia miehistä vie 80 prosenttia naisista. Loput 80 prosenttia miehistä sitten tappelee verissäpäin tuosta pienestä jäljelle jääneestä naisjoukosta.

Vierailija
144/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipinä on välttämätön parisuhteessa. Se voi tosin syntyä hitaastikin.

Menin naimisiin kipinämiehen kanssa ja tiesin, että on kipinää jo heti eninäkemältä, ennen kuin hän oli edes kääntänyt päätään ja nähnyt minua. Sanoinkin heti silloin kaverilleni, että tuo on se mun elämäni mies, vaikkei oltu edes puhuttukaan vielä. Kipinää on yhä vieläkin avioliitossa.

Nuoruuden suhde taas alkoi hyvästä ystävyydestä, olimme miehen kanssa parhaat kaverit ennen kuin tajusin olevani muutenkin kiinnostunut. MUTTA silloinkin pidin häntä siis mukavana tyyppinä ja viihdyin hänen seurassaan jo kaverivaiheessa loistavadti. Ja puhuimme joka päivä aina iltaisin n tunnin.puhelimessa vielä jne. Eli siinäkin oli jo pohjalla tykkääminen ennen kipinän löytymistä.

Ap on oikeassa siinä, että jos jo ekoilla treffeillä tajuaa, että missään olosuhteissa ikinä ei voi tuntea mitään miestä kohtaan, niin on tuhoontuomittua edes yrittää. Siis sen ehdottoman vastenmielisyyden tms tuntee kyllä ja se ei kyllä ikinä voi kipinäksi muuttua. Siksi on turha lähteä uudestaan treffeille sellaisen kanssa, josta tietää heti että tilanne on no go.

Minä luulin miehen ekaa kertaa tavatessani, etten ikinä voi tuntea mitään positiivista häntä kohtaan. Olin juuri lukioon menossa oleva asenteellinen teiniprinsessa. Mies oli saman ikäinen, vaikutti ulkoisesti ja muutenkin viidesluokkalaiselta pikkupojalta legoineen. Aloimme seurustella kun olimme 20 vuotiaita. Ihmiset muuttuvat läpi elämänsä, ja joku joka ei nyt viehätä saattaa viehättää myöhemmin.

Vierailija
145/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsitään sitä unelmien prinssiä joka räjäyttää tajunnan ensimmäisellä sekunnilla. Ei ihme että on vaikeaa.

Mä olen kerran löytänyt sellaisen...mutta menetin eikä sen jälkeen voi kukaan tuntua miltään. Loppuelämä yksin odottaa.

Muutaman kerran on tullut elämässä sellainen tilanne, että katson jotain naista silmiin esimerkiksi kaupassa ja hän vastaa katseeseen. Niissä tilanteissa on ollut jotain poikkeuksellista, mitä ei ole tapahtunut muiden naisten kanssa katsekontaktissa. Noista muutamasta naisesta on selkeä muistijälki vieläkin, vaikka kohtaaminen oli noin 2 sekunnin mittainen ja aikaa on vuosia, ensimmäisestä 19 vuotta. Jotenkin heistäkin aisti, että tilanteessa oli jotain poikkeavaa.

En ole koskaan vaan uskaltanut tehdä mitään, harmi. Olen vaan päätynyt sellaisiin kädenlämpöisiin suhteisiin, kun liian suuret tunteet pelottavat. :S

Vierailija
146/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietosanakirja suoraa puhetta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että se on kerrasta poikki? Onnea prinssin etsintään.

Osa miehistä saa ne kipinät lentelemään ja nämä miehet kyllä yleensä tietävät sen... Sen takia tämäkin palsta on täynnä "mies paljastui siaksi!" juttuja. Naisten iskeminen ja ihastuttaminen on taito siinä missä muutkin. 

Rikkaat miehet, varakkaat urheilijat ja julkkismiehet paksulla lompakolla varustettuna ilmeisesti omaavat nuo taidot , temput ja kyvyt kun naiset kilpailee keskenään niistä + korkea asema , näkyvyys, tunnettavuus + vaikutusvalta ei ilmeisesti ole haitaksi

Ei ole haitaksi, mutta ei ole ainut mahdollisuus päästä naistenmieheksi. Itseasiassa noissa tapauksissa naiset rakastuu enempi, lompakkoon ja julkisuuten, ei välttämättä siihen persoonaan. Minulla on käynyt kohtuullisen hyvä flaksi naismaailmassa ja ylitarjontaa on aina ollut. Olen kuitenkin persaukinen duunarimies ja lompakko ei totisesti perstaskussa pullota. Ulkoisesti olen toki ihan ok, naiset jopa komeaksikin haukkuneet, mutta omasta mielestäni en ole mikään adonis kuitenkaan. Toki olen myös muutenkin ulospäin suuntautunut, enkä mikään normi suomijörrikkä, vaikka siis ihan supisuomalainen olenkin. Lompakko ja julkisuus eivät siis ole ainoita mahdollisuuksia menestyä naismaailmassa.

Tunnen myös kaltaisesi miehen. Rahaa ei hänellä ole, mutta on ihan mukavan näköinen ja todella hyvää seuraa, siinä syy naisten kiinnostukseen. 

Vierailija
147/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tämän kuvion sotkee kaksi asiaa joita kaikki naiset eivät ymmärrä.

1. Naisen on helpompaa saada seksiä -> nainen on valikoivampi -> sinkkumies joka valkkaa liikaa, ei saa säännöllistä seksiä.

Niinpä ysin mies ottaa panosuhteeseen kasin naisen ja irtosuhteeseen seiskan naisen, mutta totta kai sitoutuu vain ysin naiseen.

2. Seiskan/kasin nainen ei ymmärrä että "molemminpuolinen tunne" tarkoittaa hänen puoleltaan rakastumista ja miehen puolelta rakkautta ilmaisevia puheita ja kosketteluja joilla mies haluaa vain päästä panemaan.

Kun kasin nainen pääsee maistamaan ysin miestä, ei kasin mies tunnu enää miltään. Kun nainen vielä vanhenee ja onkin kolmekymppisenä seiska ja kolmevitosena kutonen, ysin miehen ollessa yhä ysin mies, kipinällistä kumppania ei ole mahdollista löytää.

Vierailija
148/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että tavisukolla on varaa/mahdollisuuksia odottaa jotain kemiaa? HAHAHAHAHAHA. Se on yhdet treffit per puolivuotta jos sitäkään. Voi mennä ihmisikä jos pitää kipinöiden sinkoilua odotella.

Tämä. Mä olen 30v mies ja mulla on ollut kolme lyhyttä naisjuttua, se on yksi nainen per 10 vuotta.

Miehen on pakko yrittää kaikkensa, jopa niiden kanssa jotka ei niin kiinnostakaan.

Mä en ymmärrä tätä. Eikö sulla ole ystäviä? Miksi haluat tapailla sellaista naista, joka ei sua kiinnosta ja joka ei ole kiinnostunut sinusta? Naista, jonka kanssa ei koskaan tule olemaan sen paremmin seksi- kuin seurustelusuhdettakaan? Eikö yhteiseen ajanviettoon riitä ihan ystävätkin?

Ohiksena seuraava kommentti:

Jos on hetero niin miespuolisten ystävien kanssa ei tee mieli harrastaa seksiä ja naispuoliset ystävät taas harvemmin suostuvat tavismiehen kanssa fu*kbuddy -juttuihin. Mikäli nainen suostuu tapaamaan uudestaan treffien jälkeen niin aina on mahdollisuus mielen muuttumiseen. Se riittää miehelle.

Tässä on nyt se asia mitä naisille yritetään tolkuttaa. Suurimmalle osalle miehistä seksi on äärimmäisen tärkeä osa elämää. Luonnossa urokset ovat valmiitaa fyysisiin koitoksiin, jopa tappamaan kilpailevat urokset päästäkseen pukille. Naisten voi tosiaan olla vaikea ymmärtää tätä. Ja vaikka parisuhteessa ei naitaisikaan kuin kanit, niin ajatus siitä että seksi on heti saatavilla kun sitä haluaa on tärkeä.

Mies haluaa myös kumppanin arkeen. Juuri niin, kivittäkää pois, mutta mies haluaa naisen jakamaan kämpän siivouksen, pyykkäämisen ja ruoanlaiton. Kumppania ei siis ensisijaisesti haeta kulttuuririentoihin ja viini-iltamiin tai tuomaan jotain mystistä lisäarvoa elämään. Luolamiesaikoina  mies metsästi ja nainen piti huolta kotiluolasta. Maailma muuttuu hitaasti, mutta ihmiset vielä hitaammin.

Jos nainen ei halua tavata toista kertaa, niin miksi mies kuitenkin ehdottaa, että eikö voitaisi tavata edes kavereina? Jos kerran mies on jo yrittänyt niitä naispuolisia kavereitaan niin usein, että tietää, ettei naispuoliset kaverit suostu mihinkään fu*kbuddy-juttuihin? Eikö tuo ehdottaminen on silloin ihan turhaa, pään hakkaamista seinään? Ja pahimmillaan suututaan, kun ollaan tarjouduttu naiselle friend zonelle ja sitten myös päädytään friend zonelle. 

Voi mieskin haluta treffiseuraa leffaan, ravintolaan, kävelylle. Ei se kokonaan pois suljettua ole. Hyvin usein kaikki mielekäs tekeminen on suunniteltu pariskunnille. Omien miespuolisten kavereiden kanssa harrastukset on sitten erityylisiä.

Usein nuo pahimmat inttäjät on niitä alimman kastin miehiä tai miehiä joilla on vaikeuksia solmia suhteita naisiin. Heille riittää pienen pienikin mahdollisuus siihen, että nainen muuttaisi mielensä.

Vierailija
149/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsitään sitä unelmien prinssiä joka räjäyttää tajunnan ensimmäisellä sekunnilla. Ei ihme että on vaikeaa.

Mä olen kerran löytänyt sellaisen...mutta menetin eikä sen jälkeen voi kukaan tuntua miltään. Loppuelämä yksin odottaa.

Muutaman kerran on tullut elämässä sellainen tilanne, että katson jotain naista silmiin esimerkiksi kaupassa ja hän vastaa katseeseen. Niissä tilanteissa on ollut jotain poikkeuksellista, mitä ei ole tapahtunut muiden naisten kanssa katsekontaktissa. Noista muutamasta naisesta on selkeä muistijälki vieläkin, vaikka kohtaaminen oli noin 2 sekunnin mittainen ja aikaa on vuosia, ensimmäisestä 19 vuotta. Jotenkin heistäkin aisti, että tilanteessa oli jotain poikkeavaa.

En ole koskaan vaan uskaltanut tehdä mitään, harmi. Olen vaan päätynyt sellaisiin kädenlämpöisiin suhteisiin, kun liian suuret tunteet pelottavat. :S

Minäkin muistain joitain katseita elämäni aikana, mitkä jäänyt vaan mieleen.. Hassua :-D Mistä se saattaa johtua? Kun vieläkin muistaa ne, vaikka kulunut monia vuosia..

Vierailija
150/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

1. Naisen on helpompaa saada seksiä -> nainen on valikoivampi -> sinkkumies joka valkkaa liikaa, ei saa säännöllistä seksiä.

Niinpä ysin mies ottaa panosuhteeseen kasin naisen ja irtosuhteeseen seiskan naisen, mutta totta kai sitoutuu vain ysin naiseen.

2. Seiskan/kasin nainen ei ymmärrä että "molemminpuolinen tunne" tarkoittaa hänen puoleltaan rakastumista ja miehen puolelta rakkautta ilmaisevia puheita ja kosketteluja joilla mies haluaa vain päästä panemaan.

Kun kasin nainen pääsee maistamaan ysin miestä, ei kasin mies tunnu enää miltään. Kun nainen vielä vanhenee ja onkin kolmekymppisenä seiska ja kolmevitosena kutonen, ysin miehen ollessa yhä ysin mies, kipinällistä kumppania ei ole mahdollista löytää.

Ja tästä syystä nainen alkaakin etsiä sinkkuelämäänsä muita mielenkiinnon kohteita kuin miehet. 

Vierailija
151/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä koskaan tavannut miestä joka llisi jo ekalla kerralla saanut kipinät lentelemään. Mun täytyy ensin tutustua mieheen ja se kemia astuu mukaan myöhemmin jos sitä on. Mutta en minäkäön epämiellyttävää miestä tapailisi.

Vierailija
152/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Ja tästä syystä nainen alkaakin etsiä sinkkuelämäänsä muita mielenkiinnon kohteita kuin miehet. 

Tämähän on nykynaisen elämänkaava.

1. Juoksut

2. Vakiintuminen

3. Menot

Ennen kipinällisiä kumppaneita löytyi, koska naiset etsivät kumppanin ollessaan parhaimmillaan (<22v) eivätkä ennen sitä kokeilleet alfamiehiä joihin verrattuna oman tasoiset betamiehet eivät "kuumien kokemusten" jälkeen sytytä.

Ongelmallista onkin halua saada lapsia ja talo. Sitten nainen joutuu ottamaan oman tasoisensa betaelättäjän joka toki potkitaan pois kun lapset on kasvatettu ja talolaina maksettu.

https://heartiste.wordpress.com/2014/08/27/the-difference-between-promi…

Vierailija
153/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies on luonteeltaan niin monimutkainen, että lajittelee ihmiset seiskaan kasiin ysiin ja omasta mielestään miehet on aina ysejä ja naiset ei vaan tajua tätä yhtälöä niin.. no. Eipä vaikuta kovin mielenkiintoiselle miehelle. Mä jättäisin ton miehen vuoronumeron lihatiskillä väliin ja katselisin vähän mielenkiintoisempaa vaihtoehtoa. Äly loppuu tolta kaverilta kesken, ihmisen suurin sukupuolielin on kuitenkn aivot.

Vierailija
154/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kemian kipinöinti nimenomaan pitää unohtaa jos on etsimässä pitkäaikaista suhdetta.

Kipinöinti on merkki siitä että kuluminen ja loppuun palaminen on alkanut.

Höpö höpö. Kemia on ihan must, jotta suhteesta voi tulla mitään.

Lähes kaikki "kemialliset" liitot päättyy eroon mutta järkiliitot kestää.

Minä en usko tähän. Oma järkiliittoni päättyi eroon kun en lopulta sietänyt edes koskea miestä enkä voi elää siten. Nyt suhteessa jossa jo 5 v ihan taukoamaton molemminpuolinen kipinä. Toki muutkin aspektit kohdillaan mutta seksuaalinen vetovoima on ainakin meillä se liima joka sitoo meidät yhteen ja kantaa läpi vaikeampienkin jaksojen.

Vierailija
155/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset kipinäliitot ovat onnellisia liiton alussa, mutta onnellisuus laskee ajan myötä. Järkiliitoissa taas onnellisuus nousee ajan kuluessa. 

Alkuhuumahan menee ohi joka tapauksessa, sen jälkeen kipinäliitto ja järkiliitto ovat kyllä ihan samalla viivalla. Itse haluan mieluummin sen kipinän edes alussa, silloin on mahdollista että se jatkuu jossain muodossa myös tulevaisuudessa. Järkiliittoon en lähde, koska näissä asioissa ei ole järjellä tarkoituskaan pelata. Luonto vie ja ihminen vikisee.

Vierailija
156/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Karkeaasti yleistäen pitää varmaan paikkansa. Kannattaa kuitenkin yksilötasolla muistaa miettiä, päteekö yksinkertaistus. Kipinä ei ole yhtä kuin komeus tai supliikkius.

Itselläni ei ole esimerkiksi mitään kiinnostusta edistää nuoren (15 v nuorempi), treenatun ja komean miehen kanssa suhdettani tapailua ja seksiä pidemmälle, asia on ollut kummallekin selvä tämän vuoden, mitä olemme viettäneet aikaa yhdessä, ajoittain hyvinkin "parisuhdemaisesti". Kerromme muista deiteistämme ja ylipäätään olemme kuin kaverit. Parisuhteeseen päädyn varmaankin jonkun ikäiseni, vähemmän (objektiivisesti ajatellen) kuuman kanssa. En ole ulkonäön perään, vaan tunteen, ja se ei tosiaan katso vartalonmallia, kunhan toinen ei ole ihan järkyttävä syöttöporsas. Himoitsen kyllä tätä tämän hetkistä miestä, mutta en niin paljon kuin sellaista miestä,  johon olen ihastunut. Ulkonäöstä riippumatta, kyse on tunteesta. Ihastun yleensä ujoihin miehiin.

Ja kiintiöhuorittelijoille tiedoksi, että eksäni ovat yhtä lailla olleet tällaisissa jutuissa, en edes etsi sellaista miestä jolle selibaatti on ainoa vaihtoehto parisuhteen lisäksi. 

Vierailija
157/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

157 lisää: nekin eksät jotka eivät ole olleet ko. kaltaisissa suhteissa, eivät pidä niitä pahoina. Ei ole tarvinnut itse harrastaa, kunhan hyväksyy. Suhteet eivät ole jääneet tuosta kiinni. 

Vierailija
158/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt tätä kemia/kipinäjuttua. Minä tapasin miehen, joka oli kiva, mukava ja ystävällinen, rehellinen herrasmies. Aloimme tutustua ja pikkuhiljaa sitten tunteet syvenivät. Mitään järjiltään menoa tai suurta alkuhuumaa en ole ikinä kokenut. Rakastan miestäni ihan älyttömästi ja aidosti. Meillä on ollut onnellinen parisuhde nyt 10 vuotta. Kaikki toimii ja nautimme ihan hirveästi jo pelkästä yhdessäolosta, esim. sohvalla makoilusta iltaisin. Lähipiiri kuvailee meitä sielunkumppaneiksi ja "pariksi, jonka ei ikinä voisi kuvitella eroavan". Ei se vaadi mitään suurta sekoamista aluksi.

Vierailija
159/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mies on luonteeltaan niin monimutkainen, että lajittelee ihmiset seiskaan kasiin ysiin ja omasta mielestään miehet on aina ysejä ja naiset ei vaan tajua tätä yhtälöä niin.. no. Eipä vaikuta kovin mielenkiintoiselle miehelle. Mä jättäisin ton miehen vuoronumeron lihatiskillä väliin ja katselisin vähän mielenkiintoisempaa vaihtoehtoa. Äly loppuu tolta kaverilta kesken, ihmisen suurin sukupuolielin on kuitenkn aivot.

Et ilmeisesti tajunnut pointtia?

Kun puhutaan irtosuhteista/panosuhteista, jo tilastotkin osoittavat että pieni joukko tasokkaita miehiä jyystää läpi valtavan joukon naisia. Moni näistä naisista toivoo suhdetta ja miettii sitä kuumaa miestä joka pääsi karkaamaan.

21-vuotiaista miehistä neitsyitä on yli 20%, naisista 6%. OKCupid tutki asiaa hiljattain, ja kyselyssä naiset arvioivat 80% miehistä keskitasoa heikommiksi (!).

Juuri "juoksujen juokseminen", "elämän eläminen", tai miksi kullikarusellia halutaankaan kutsua...on pääsyy siihen mikseivät naiset löydä kipinällistä kumppania. Se on kuin miehet saisivat ajella vuokratuilla Ferrareilla nuoruutensa ja sitten kun on aika hankkia auto omaksi, rahat (naisilla = kauneus ja nuoruus) eivät riitäkään kuin Toyotaan. Eipä siinä kipinät lentele.

Vierailija
160/460 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Karkeaasti yleistäen pitää varmaan paikkansa. Kannattaa kuitenkin yksilötasolla muistaa miettiä, päteekö yksinkertaistus. Kipinä ei ole yhtä kuin komeus tai supliikkius.

Itselläni ei ole esimerkiksi mitään kiinnostusta edistää nuoren (15 v nuorempi), treenatun ja komean miehen kanssa suhdettani tapailua ja seksiä pidemmälle, asia on ollut kummallekin selvä tämän vuoden, mitä olemme viettäneet aikaa yhdessä, ajoittain hyvinkin "parisuhdemaisesti". Kerromme muista deiteistämme ja ylipäätään olemme kuin kaverit. Parisuhteeseen päädyn varmaankin jonkun ikäiseni, vähemmän (objektiivisesti ajatellen) kuuman kanssa. En ole ulkonäön perään, vaan tunteen, ja se ei tosiaan katso vartalonmallia, kunhan toinen ei ole ihan järkyttävä syöttöporsas. Himoitsen kyllä tätä tämän hetkistä miestä, mutta en niin paljon kuin sellaista miestä,  johon olen ihastunut. Ulkonäöstä riippumatta, kyse on tunteesta. Ihastun yleensä ujoihin miehiin.

Ja kiintiöhuorittelijoille tiedoksi, että eksäni ovat yhtä lailla olleet tällaisissa jutuissa, en edes etsi sellaista miestä jolle selibaatti on ainoa vaihtoehto parisuhteen lisäksi. 

Kannattaa muistaa sekin ettei molemmilla sukupuolilla ikä vaikuta tasoon samalla tavalla. Naisen paras ikä on n.17-25, käytännössä 20-22 koska nuorempana ennen baari-ikää markkinat ovat pienemmät. Miehen paras ikä on myöhemmin, nuori ja treenattu häviää nallekarhumaiselle vanhemmalle ja kokeneemmalle miehelle, etenkin jos miehellä on edes jonkinlaista statusta. Siksi moni nuori mies ottaa mielellään oppia puumalta, tavoitteenaan pariutua nuoren ja kuuman salimimmin kanssa.

Olet muuten aika huvittava kun selität ettei kipinä ole yhtä kuin komeus ja supliikkius...mutta samassa viestissä kerrot valinneesi fuckbuddysi komeuden perusteella ja vaadit tulevalta mieheltäsi kykyä saada muitakin naisia, johon supliikki kuuluu. Toki päälle tulee raha ja status, vaikka tuskin naisena myönnät niidenkään merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän