Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö miehet tajua yhtään milloin on kipinää ja milloin ei

Vierailija
28.10.2016 |

Olen käynyt viidet treffit syksyn mittaan, ja yksikään mies ei ole sykähdyttänyt siinä mielessä yhtään. Heistä jokainen olisi halunnut jatkaa tapailua, pari ei meinannut millään ymmärtää pakkeja, vaan jankkasi vain että "kyllähän tästä voisi syntyä jotain, kylläpäs voisi." Eivätkö miehet mieti yhtään vetovoimaa ja kemiaa, vaan kaikki oikeastaan käy? Olen ällistynyt.

Kommentit (460)

Vierailija
301/460 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuntenut kipinää itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Toisen kanssa jolla oli kasvot aknen rei'ittämät. Kolmannella oli vaikea liikuntavamma ja hän käveli ns. hassusti. Turhaudun niin aina tästä alfa ja jännämies -shitistä. Minun viisarini ei värähdä rahasta, autosta, lihaksista tai edes komeasta naamasta. Vaan siitä jostakin, joka voi olla mitä vaan ja kenellä vaan, mutta silti niin kovin harvalla. Ihanaa että keskustelu jatkuu. Ap

On vaikea ymmärtää miten joku voi olla vakuuttunut markkina-arvoteorian paikkansapitävyydestä vaikka tosielämässä asiat ovat ihan toisin. Toki on olemassa sellaisia sanotaanko pinnallisia naisia, jotka katsovat miehessä ensin ulkonäköä ja lompakkoa, mutta heitä on naisissa selvä vähemmistö. En myöskään kiellä etteikö miehistä löytyisi yksilöitä, joiden on epävarmuuden tai sosiaalisten taitojen puutteen vuoksi hankala tai melkein mahdoton löytää parisuhdetta, mutta heitä ei ole 80% miehistä, paremminkin 10%. 

Voimakkain kipinän kokemus itselläni oli kaljun, lyhyen ja ylipainoisen miehen kanssa, joka oli kaiken lisäksi vielä työttömänä juuri silloin. Olin parisuhteessa toisen kanssa joten juttu ei edennyt kohteliasta tutustumista pidemmälle, mutta vieläkin mietin mitä olisi käynyt jos olisimme molemmat olleet vapaita...

Siihen vähemmistöön kuuluu kauniit naiset joilla on varaa valita.

Kun minä luen millaisia miehiä naisella on ollut, pystyn välittömästi päättelemään naisen ulkonäön tason.

Kun näen kuvan naisesta, pystyn välittömästi päättelemään miten paljon tasoa nostavia ominaisuuksia hän vaatii.

Jälkimmäisessä ainoa vaikeus on asioiden painotukset. Jollekin ulkonäkö (pituus, harteikkuus, jykevä leuka, matala ääni) on tärkeintä...toinen suosii statusta (ammatti, tulot, sosiaaliset taidot).

Keskustelin tästä joskus yhden nätin bloggarin kanssa joka väitti ettei välitä ulkonäöstä tai rahasta. Mutta kävikin ilmi että lyhyt mies oli varakas, köyhä mies oli tunnettu taiteilija, jne. Ja kaikki olivat tasokkaita miehiä jotka saisivat helposti muitakin naisia.

Voivoi, menisit niin pahasti metsään minun miehieni perusteella ulkonäköäni arvioidessa jos perusteesi ovat jotkut niinkin älyttömät kuin raha tai miehen "status". :D 

Tiedän.

Markkina-arvoteoria ei päde nettipalstoilla. Täällä on vain missinaisia jotka seukkaavat ujojen nörttimiesten kanssa.

Kuitenkin kun itse pyörin 25-vuotiaaksi nörttipiireissä, yhdelläkään meistä ei ollut hottisnaista. Useimmilla ei naista ollenkaan.

Nyt kun olen töissä rahoitusalalla, kollegoillani on kummallisen paljon hoikkia ja kauniita naisia. Niilläkin jotka olivat naisettomia nörttejä ennen kuin pääsivät tienaamaan.

Tilastot sanovat että ilman naista on jäänyt ylimmän tuloviidenneksen miehistä 2% ja alimman tuloviidenneksen miehistä 48%.

Mutta täyttä kukkuahan se markkina-arvoteoria on. Ei naisia komeus, raha tai status kiinnosta.

Sä vertaatkin kaikessa ylintä ja alinta ryhmää. 90% ihmisistä ei kuulu niistä kumpaankaan. Suurin osa on ihan tavallisia sähköasentajia, putkimiehiä, poliiseja, bussikuskeja, palomiehiä, raksamiehiä, insinöörejä, lähihoitajia, sairaanhoitajia, kaupan myyjiä, toimistotyöntekijöitä, hotelli- ja ravintola-alan töissä olevia jne jne. En tunne yhtäkään alle 40-vuotiasta pariskuntaa, jossa mies olisi vaikkapa juristi tai lääkäri ja vaimo tarjoilija tai Alepan kassa. Matalasti koulutetut valitsevat yleensä puolisokseen toisen matalasti koulutetun ja korkeasti koulutettu toisen korkeasti koulutetun. Yleensä vielä siten, että kummankin ala on sellainen, että tulotasokin aika samoissa euroissa. 

Vaikka miinustettaisiin pois se top 10% (ja bottom 10%), tietyt kaavat erottuvat. Top 20% duunarinaisella on se pidempi, leveäharteisempi, jykeväleukaisempi ja matalaäänisempi duunari. Jne.

Mitä tulotasoon tulee, hypergamia elää ja voi hyvin. Saman verran ansaitsevia on paljon, samoin kuin pareja joissa mies ansaitsee reippaasti enemmän. Pareja joissa nainen ansaitsee olennaisesti enemmän ei juuri ole. Kts. tilastot.

"Saman verran koulutettu" on muutenkin harhaanjohtavaa. Hyvin tyypillisiä ovat parit kuten akateeminen rahoituspäällikkö ja akateeminen sairaanhoitaja, akateeminen yrityskonsultti ja akateeminen opettaja, jne. Molemmilla yliopistotasoinen tutkinto, mutta miehen status korkeampi.

Top 20% duunarimiehellä on se hoikempi ja kauniimpi duunarinainen. 

Siinä olet oikeassa, että pareja, joissa nainen ansaitsee olennaisesti enemmän kuin mies, ei juurikaan ole. Suurin syy tähän on, että naiset edelleenkin - vielä vuonna 2016 - hakeutuvat lähihoitajiksi, lastenhoitajiksi, sairaanhoitajiksi, opettajiksi, lastentarhanopettajiksi, psykologeiksi, toimintaterapeuteiksi, hammashoitajiksi, puheterapeuteiksi, kirjastonhoitajiksi, kulttuurialan eri työtehtäviin, tarjoilijoiksi, suurtalouskokeiksi, laitoshuoltajiksi, koulunkäyntiavustajiksi, myyjiksi jne jne. Miehet hakeutuvat paremmin palkatuille aloille koulutustasosta riippumatta. Ammattikoulun käynyt sähköasentaja tienaa helposti enemmän kuin akateemisen loppututkinnon suorittanut lastentarhanopettajavaimonsa. Ja sitten ne naiset, jotka sattuvat hakeutumaan miesvaltaisille aloille, yleensä löytävät puolisonsakin samasta tulotasosta. 

Tuo ei selitä ilmiötä.

Jos noin olisi, parit vastaisivat miesten ja naisten tuloeroja ja sinkkujen määrä eri tuloluokissa olisi sama miehillä ja naisilla.

Mutta niin ei ole. Naisilla tulot eivät juuri vaikuta pariutumismahdollisuuksiin, kun taas miehillä ne vaikuttavat todella valtavasti. Alimmassa tuloviidenneksessä on 24-kertainen määrä vastentahtoisesti naisettomia miehiä, verrattuna korkeimpaan tuloviidennekseen.

No onhan toi aina tiedetty. Mies saa laadukasta naista, kun  

A) on lihaksikas (ei liian) ja hyvännäköinen

B) on menestynyt (=älykäs, ja yleensä myös varakas)

C) on rikas (voi olla läski perijä)

Jos on kaikkia noita, tarjonta on oikeastaan loputon.  A-vaihtoehdolla saa parhaimman näköistä ja eniten ja naiset siis käyvät seksuaalisesti kuumina noihin miehiin. B-miehet saa sitten enemmän myös älykästä sisarta, mutta naiset tyypillisesti hakevat kumppania (seksuaalinen himo miestä kohtaan voi olla laimeampaa).  C:n tapauksessa yleensä naiset vain pyrkivät hyötymään.

Vierailija
302/460 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikeaa kuvitella sinulle nousujohteista uraa koska olet niin tyytymätön luonne. Menestyjät ovat optimistisia, tarttuvat hetkeen ja keskittyvät siihen mitä tekevät, ei siihen, mitä ei ole. Menestyjät eivät valita realiteeteista Vauva-palstalla.

Suosittelen sinulle elokuvaa Headhunters. Hyvä tarina, miehen epäluottamus omiin kykyihinsä ansaita kauniin ja pitemmän vaimonsa rakkaus ajoi miehen paskahuusin tankkiin hengitystään pitelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/460 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen työkaveri 50+ muistelee ja haaveilee nuoruuden hurjasta panomiehestä. Hänen kanssa ei voinut rakentaa suhdetta, joten kyseessä oli joku hyvinvarusteltu bensalenkkari. 

Valitteli sitä, että nykyinen mies ei tunnu miltään. Olin kohtalaisen tyrmistynyt näistä puheista. Mies kuitenkin tekee kaikkensa suhteen eteen, on asuntoa, autoa ja lapset. 

Kuitenkin rivien välistä on luettavissa, että betan kanssa elämä ei ole jännää. Kertoi pitävänsä siitä että hänet otetaan "rajusti". Toisaalta miehen tulee olla herrasmies jne. Taudinkuvaan kuuluu ehdottomasti tuomitseminen vaatetuksen perusteella (väärät kengät yms.), vaikka itse kulkee järkyttävissä harmaissa naisten drivers tai ecco-kengissä. 

Vierailija
304/460 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tiennytkään, että naiset ovat koiria. Vai väitättekö oikeasti, että kun ennen treffejä suihkussa käynyt mies pistää puhtaat vaatteet päälle ja vähän eadtä kaulan alueelle, niin te haistatte siitä huolimatta jonkun hänen ominaistuoksunsa? Ja kun todellisuudessa te ette todellakaan haista, niin onko enemmän prinsessaharhamaista käyttäytymistä olemassa kuin että teette parinvalintaa miehen partaveden perusteella?

Hyvät naurut sai taas vaihteeksi.

Vierailija
305/460 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tiennytkään, että naiset ovat koiria. Vai väitättekö oikeasti, että kun ennen treffejä suihkussa käynyt mies pistää puhtaat vaatteet päälle ja vähän eadtä kaulan alueelle, niin te haistatte siitä huolimatta jonkun hänen ominaistuoksunsa? Ja kun todellisuudessa te ette todellakaan haista, niin onko enemmän prinsessaharhamaista käyttäytymistä olemassa kuin että teette parinvalintaa miehen partaveden perusteella?

Itse olin erittäin hyvän näköisen naisen kanssa treffeillä ja niiden lopuksi hän halusi haistella mua. Olin hivenen ihmeissäni, mutta näköjään tärkeä pointti joillekkin.

Vierailija
306/460 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun oma nenäsi on niin tukossa ettet haista ihmisen ominaistuoksua niin ei se sitä poista ettei joku toinen tarkempi ihminen niin voi tehdä. Toinen on herkkä tuoksuinen, toinen äänille. Mutta siinä olet oikeassa että keinotekoiset hajusteet peittävät ominaishajut. Mieheni mielestä ihoni tuoksuu ja maistuu hunajalle, minä tyynnyn kun kuuntelen hänen ääntään.

Vierailija
307/460 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien miesten itsetunnolle ei sovi nainen, joka on "juossut" (maratonin, Cooperin testin, puolimaratonin, naisten kympin). Yksi syy on kateus toisen elettyä elämää kohtaan ja toinen syy on pelko joutua vertailun kohteeksi. Sitten kun miehen luonne on arka niin kehitellään eritasonojapuuteorioita.

Eihän se tosta johdu. Kyse on siitä, että mies kokee olevansa vähempiarvoinen (mikä toki onkin totta, ainakin beta-miehen tapaukseessa), koska kelpaa naiselle vasta kun nainen on saanut tyydyttää seksuaaliset halunsa lukuisissa kulleissa. Ehkä tuosta sitten seuraa  määrättyä kunnioituksen puutetta. Ymmärrän hyvin, että miehet ei halua pariutua enää. 

Jos mies taas ei arvosta naista yleensäkään (kuten eräs kaverini), voi hän käytännössä panna ja olla minkälaisen naisen kanssa vain. Koko soidinmeno on vain teatteria, koska puheet miesten keskuudessa naisista ovat täysin halveksuvia. No naisia riittää ja heitä kohtaan hän on hyväkäytöksinen, mutta ei se todellista ole. 

Vierailija
308/460 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa ja beta.. voisiko ihan rehellisesti puhua kusipäistä ja nyhveröistä niin normaali nainen tunnustaa minkälaisista miehistä puhutaan. Kaikki on tavannut nuo kaverit ;)

Vierailija
309/460 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien miesten itsetunnolle ei sovi nainen, joka on "juossut" (maratonin, Cooperin testin, puolimaratonin, naisten kympin). Yksi syy on kateus toisen elettyä elämää kohtaan ja toinen syy on pelko joutua vertailun kohteeksi. Sitten kun miehen luonne on arka niin kehitellään eritasonojapuuteorioita.

Eihän se tosta johdu. Kyse on siitä, että mies kokee olevansa vähempiarvoinen (mikä toki onkin totta, ainakin beta-miehen tapaukseessa), koska kelpaa naiselle vasta kun nainen on saanut tyydyttää seksuaaliset halunsa lukuisissa kulleissa. Ehkä tuosta sitten seuraa  määrättyä kunnioituksen puutetta. Ymmärrän hyvin, että miehet ei halua pariutua enää. 

Jos mies taas ei arvosta naista yleensäkään (kuten eräs kaverini), voi hän käytännössä panna ja olla minkälaisen naisen kanssa vain. Koko soidinmeno on vain teatteria, koska puheet miesten keskuudessa naisista ovat täysin halveksuvia. No naisia riittää ja heitä kohtaan hän on hyväkäytöksinen, mutta ei se todellista ole. 

Toisinsanoen betamies vastaa tasoltaan juoksunsa juosseen naisen tasoa. Mikä on ongelma? Betamies voi ihan vapaasti valita, huoliiko tasoisensa naisen vai ei. MGTOW on ihan hyvä vaihtoehto.

Vierailija
310/460 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin erittäin hyvän näköisen naisen kanssa treffeillä ja niiden lopuksi hän halusi haistella mua. Olin hivenen ihmeissäni, mutta näköjään tärkeä pointti joillekkin.

Maillä on ns. MCH-geenit jotka vaikuttavat myös ominaistuoksuun. Kyseessä on evoluution ovela keino vähentää sisäsiittoisuutta 100-300 ihmisen heimoissa joissa ihmiset elivät.

Mitä _erilaisemmat_ MCH-geenit, sitä todennäköisemmin ominaistuoksu miellyttää.

Geenien ja tuoksun merkitys nykypäivän miljoonien yksilöiden yhteiskunnissa on kyseenalainen, samoin kuin ihmisten kyky erottaa "oikea" tuoksu.

Hyvä sinänsä että asia tuli esille. Jos 100-300 heimoissa ihmiset löysivät kumppaneita joiden kanssa oli ns. kemiaa, lienee selvää että nykypäivänä syy on vain omassa päässä, siis ennakko-odotuksissa. Sekin on hölmöä että pitäisi syttyä heti, se kun on tutkitusti 60% kiinni omasta tilastasi ja 40% toisesta. Millä tuulella nainen oli, missä vaiheessa kuukautiskiertoa...moni nirsonainen on tavannut monta just oikeaa, mutta olivat itse väärässä mielentilassa.

Vierailija
311/460 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuntenut kipinää itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Toisen kanssa jolla oli kasvot aknen rei'ittämät. Kolmannella oli vaikea liikuntavamma ja hän käveli ns. hassusti. Turhaudun niin aina tästä alfa ja jännämies -shitistä. Minun viisarini ei värähdä rahasta, autosta, lihaksista tai edes komeasta naamasta. Vaan siitä jostakin, joka voi olla mitä vaan ja kenellä vaan, mutta silti niin kovin harvalla. Ihanaa että keskustelu jatkuu. Ap

On vaikea ymmärtää miten joku voi olla vakuuttunut markkina-arvoteorian paikkansapitävyydestä vaikka tosielämässä asiat ovat ihan toisin. Toki on olemassa sellaisia sanotaanko pinnallisia naisia, jotka katsovat miehessä ensin ulkonäköä ja lompakkoa, mutta heitä on naisissa selvä vähemmistö. En myöskään kiellä etteikö miehistä löytyisi yksilöitä, joiden on epävarmuuden tai sosiaalisten taitojen puutteen vuoksi hankala tai melkein mahdoton löytää parisuhdetta, mutta heitä ei ole 80% miehistä, paremminkin 10%. 

Voimakkain kipinän kokemus itselläni oli kaljun, lyhyen ja ylipainoisen miehen kanssa, joka oli kaiken lisäksi vielä työttömänä juuri silloin. Olin parisuhteessa toisen kanssa joten juttu ei edennyt kohteliasta tutustumista pidemmälle, mutta vieläkin mietin mitä olisi käynyt jos olisimme molemmat olleet vapaita...

Siihen vähemmistöön kuuluu kauniit naiset joilla on varaa valita.

Kun minä luen millaisia miehiä naisella on ollut, pystyn välittömästi päättelemään naisen ulkonäön tason.

Kun näen kuvan naisesta, pystyn välittömästi päättelemään miten paljon tasoa nostavia ominaisuuksia hän vaatii.

Jälkimmäisessä ainoa vaikeus on asioiden painotukset. Jollekin ulkonäkö (pituus, harteikkuus, jykevä leuka, matala ääni) on tärkeintä...toinen suosii statusta (ammatti, tulot, sosiaaliset taidot).

Keskustelin tästä joskus yhden nätin bloggarin kanssa joka väitti ettei välitä ulkonäöstä tai rahasta. Mutta kävikin ilmi että lyhyt mies oli varakas, köyhä mies oli tunnettu taiteilija, jne. Ja kaikki olivat tasokkaita miehiä jotka saisivat helposti muitakin naisia.

Minulla on varaa valita, olen saanut seuraa ja seurustelukumppaneita aina helposti. Silti en valitse rikkaimpia, pisimpiä ja komeimpia miehiä vaan voisin valita esimerkiksi mainitsemani työttömän miehen. En pelkää että rikas mies jättäisi tai pettäisi, en vain kertakaikkiaan kiinnostu sellaisista ihmisistä jotka ovat markkina-arvoteoreetikkojen mukaan naisille haluttavimpia. Sitä juuri on se kemia, että joku tuntuu maailman parhaalta mieheltä vaikka paperilla jollain toisella olisikin paremmat ominaisuudet.

Toisaalta voi olla että korkean "tasoni" (käytän tätä sanaa jotta ymmärtäisit, en itse jaottele ihmisiä tasoihin) vuoksi olen päässyt tutustumaan näihin pitkiin ja komeisiin luomakunnan kruunuihin ja ymmärtänyt että todellinen rikkaus löytyy ihmisen sydämestä, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin. 

VoiSIT valita esimerkiksi mainitsemasi työttömän miehen. Mutta et ole valinnut.

Yksikään tuntemani kaunis nainen ei ole valinnut miestä pituuden, komeuden, rahan tai statuksen perusteella. Kaikki voisiVAT valita lyhyen ja köyhän "jos kemiat kohtaisivat". Mutta he nyt vain sattuivat ihastumaan komeaan ja menestyneeseen mieheen.

Vanha ohje pätee: ignore what women say and observe what they do.

Miksi tyytyä työttömään , jos voi valita? Et sinäkään tyytyisi rumaan ja lihavaan naiseen, jos voit valita kauniin ja hoikan.

Eikö se mennytkään niin että kemia ratkaisee?

Nyt kuulostaa siltä että kumppani valitaan kuin autokaupassa ulkonäön, rahan ja statuksen perusteella.

Mitenkäs tässä nyt näin kävi?

Status saa hormonit hyrräämään - " kipinöintiä" ja " oikeanlaista kemiaa "

Vierailija
312/460 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisinsanoen betamies vastaa tasoltaan juoksunsa juosseen naisen tasoa. Mikä on ongelma? Betamies voi ihan vapaasti valita, huoliiko tasoisensa naisen vai ei. MGTOW on ihan hyvä vaihtoehto.

Mutta koska naisen taso laskee roimasti ikääntyessä (kuten itse myönsit), silloinhan miehen taso on jatkossa korkeampi. Tasot kohtaavat vain pariutumishetkellä. Siitähän perinteisessä mallissa on kyse; nainen tekee kompromissin nuorena, mies vanhempana.

Toinen kysymys on yhteensopivuus. 45v tavallisen näköinen yritysjohtajanainen saattaa vastata tasoltaan 22v elämäntapaluuserimiestä. Naisella ei ole kauneutta, eikä miehellä rahaa tai statusta. Mutta sopivatko he yhteen?

Sitäkin voi kysyä suostuisivatko naiset siihen jos _miehet_ toimisivat kuin naiset?

"Ei, haluan juosta ensin juoksuni sinua nuorempien ja kauniimpien naisten kanssa. Perustetaan sitten perhe kun olen nelikymppinen".

Vierailija
313/460 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko oma työ vaikuttaa siihen miten suhtautuu toisiin ihmisiin? Jos työnä on sijoitukset, raha, markkinat niin tulee tarve arvioida ihmisiä ja ihmissuhteita sijoituksina, materiana, arvon laskemisena tai nousuna ja ihmisillä on markkina-arvo. Hei kulta sä oot nyt laskussa tästä eteenpäin, mä sijoitan nyt nuorempaan samalla kun vaihdan auton.

Raha ei takaa onnea, onni löytyy ihan muualta.

Vierailija
315/460 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta koska naisen taso laskee roimasti ikääntyessä (kuten itse myönsit), silloinhan miehen taso on jatkossa korkeampi. Tasot kohtaavat vain pariutumishetkellä. Siitähän perinteisessä mallissa on kyse; nainen tekee kompromissin nuorena, mies vanhempana.

Toinen kysymys on yhteensopivuus. 45v tavallisen näköinen yritysjohtajanainen saattaa vastata tasoltaan 22v elämäntapaluuserimiestä. Naisella ei ole kauneutta, eikä miehellä rahaa tai statusta. Mutta sopivatko he yhteen?

Sitäkin voi kysyä suostuisivatko naiset siihen jos _miehet_ toimisivat kuin naiset?

"Ei, haluan juosta ensin juoksuni sinua nuorempien ja kauniimpien naisten kanssa. Perustetaan sitten perhe kun olen nelikymppinen".

Todellisuudessa tasoteorialla on merkitystä vain silloin, kun haetaan seksiseuraa. Pariutumisvaiheessa pitäisi olla kyseessä jo tunteitakin. Ja vaikka tasot olisivatkin kohdallaan pariutuessa. niin tilanne voi muuttua. Nainen ikääntyy - kuten muuten mieskin - , mutta nainen voi edetä urallaan ja mennä vaikka kauneusleikkauksiin ja vastaavasti mies voi sairastua tai jäädä työttömäksi. Tasoteorian mukaan nainen heivaa miehen, koska mies on siinä vaiheessa niin paljon alemmalla tasolla kuin nainen. Ja jos näin ei käykään, tasoteoreetikko mies jättää joka tapauksessa vaimonsa, kun tälle tulee ensimmäinen raskausarpi vatsaan. 

Miehet ovat kautta aikojen juosseet juoksunsa ensin ennenkuin ovat halunneet sitoutua. Senkus juoksevat edelleenkin, ei kukaan pakota vakiintumaan nuorena. Miesten ei kuitenkaan pidä valittaa, jos myös naiset haluavat tehdä samoin. Mutta yhtälailla naisten ei pidä valittaa, jos miestä ei sitten myöhemmin enää löydykään. Elämäänsä voi kuitenkin  keksiä muutakin sisältöä kuin parisuhde. 

Tasoteorialla on vähintään yhtä paljon merkitystä pariutuessa.

"Pariutumisvaiheessa pitäisi olla kyseessä jo tunteitakin"

TunteitaKIN.

Tuosta löytyy tilastoja. Miehen työttömyys ja naisen tulojen nousu miehen yläpuolelle nostavat eron todennäköisyyttä todella paljon.

Eikä tasoteoria sano että tasoeron syntyminen suhteen aikana johtaisi aina eroon, muutenhan enemmistö miehistä heivaisi naisen ulos tämän ikääntyessä, kun tosiasiassa naiset pistävät aluille 80% eroista.

Mitä tulee juoksuihin, tuo onkin edessä. Järjestely jossa pieni joukko miehiä höylää Pareton jakauman mukaisesti läpi valtavan joukon nuoria naisia ei toimi loputtomiin. MGTOW-, PUA-, ym liikkeiden kasvu on osoitus tästä. Miehet alkavat hitaasti tajuta että ellet ole alfa tai playeri, vedät lyhyemmän tikun.

Vierailija
316/460 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko oma työ vaikuttaa siihen miten suhtautuu toisiin ihmisiin? Jos työnä on sijoitukset, raha, markkinat niin tulee tarve arvioida ihmisiä ja ihmissuhteita sijoituksina, materiana, arvon laskemisena tai nousuna ja ihmisillä on markkina-arvo. Hei kulta sä oot nyt laskussa tästä eteenpäin, mä sijoitan nyt nuorempaan samalla kun vaihdan auton.

Raha ei takaa onnea, onni löytyy ihan muualta.

Olen entinen naiivi romantikko.

Jossain vaiheessa maailma on nähtävä sellaisena kuin se on.

Vierailija
317/460 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa tasoteorialla on merkitystä vain silloin, kun haetaan seksiseuraa. Pariutumisvaiheessa pitäisi olla kyseessä jo tunteitakin. Ja vaikka tasot olisivatkin kohdallaan pariutuessa. niin tilanne voi muuttua. Nainen ikääntyy - kuten muuten mieskin - , mutta nainen voi edetä urallaan ja mennä vaikka kauneusleikkauksiin ja vastaavasti mies voi sairastua tai jäädä työttömäksi. Tasoteorian mukaan nainen heivaa miehen, koska mies on siinä vaiheessa niin paljon alemmalla tasolla kuin nainen. Ja jos näin ei käykään, tasoteoreetikko mies jättää joka tapauksessa vaimonsa, kun tälle tulee ensimmäinen raskausarpi vatsaan. 

Miehet ovat kautta aikojen juosseet juoksunsa ensin ennenkuin ovat halunneet sitoutua. Senkus juoksevat edelleenkin, ei kukaan pakota vakiintumaan nuorena. Miesten ei kuitenkaan pidä valittaa, jos myös naiset haluavat tehdä samoin. Mutta yhtälailla naisten ei pidä valittaa, jos miestä ei sitten myöhemmin enää löydykään. Elämäänsä voi kuitenkin  keksiä muutakin sisältöä kuin parisuhde. 

Tasoteorialla on vähintään yhtä paljon merkitystä pariutuessa.

"Pariutumisvaiheessa pitäisi olla kyseessä jo tunteitakin"

TunteitaKIN.

Tuosta löytyy tilastoja. Miehen työttömyys ja naisen tulojen nousu miehen yläpuolelle nostavat eron todennäköisyyttä todella paljon.

Eikä tasoteoria sano että tasoeron syntyminen suhteen aikana johtaisi aina eroon, muutenhan enemmistö miehistä heivaisi naisen ulos tämän ikääntyessä, kun tosiasiassa naiset pistävät aluille 80% eroista.

Mitä tulee juoksuihin, tuo onkin edessä. Järjestely jossa pieni joukko miehiä höylää Pareton jakauman mukaisesti läpi valtavan joukon nuoria naisia ei toimi loputtomiin. MGTOW-, PUA-, ym liikkeiden kasvu on osoitus tästä. Miehet alkavat hitaasti tajuta että ellet ole alfa tai playeri, vedät lyhyemmän tikun.

No jo on aikakin. Me naiset olemme tajunneet jo satoja vuosia sitten, että vedämme lyhyemmän tikun, mikäli emme vastaa miesten senhetkistä  ihannenaiskuvaa. 

Vierailija
318/460 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, luopua naivismista ja uskosta romantiikkaan, se on kuin minä luopuisin uskosta hyvään ja rakkauteen. Minä en koskaan luovuttanut vaikka koin pettymyksiä. Opin aina jotakin ja ainakin opin tuntemaan itseni. Opin myös läheisistäni, että katkeraa minusta ei tule, energian hukkaa ja syö sisältäpäin. Ymmärsin myös, että en voi luopua omista arvoistani, jotka olivat syvällä. Usko hyvään, oikeudenmukaisuuteen, totuuteen.

Miten sitten? Löysin rakkauden, joka oli mitä olin aina toivonut. Hyvä etten luovuttanut tai tyytynyt vähempään, olisin menettänyt mahdollisuuden onneen ja pettynyt itseeni.

Vierailija
319/460 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Niin, ymmärrän että MAT ärsyttää ihmisiä.

Mutta selvennän naisille mikä tässä oikeasti aiheuttaa ongelmia. Ei se ettei kaikki miehet kelpaa naisille, vaan se _milloin_.

Nainen on parhaimmillaan 17-22v tienoilla, jolloin miehet halut saada nainen ovat todella kovat. Nainen omasta mielestään on parhaimmillaan kolmekymppisenä. Jos nainen haluaa pariutua betamiehen kanssa 28v tienoilla, eli silloin kun talo ja lapset alkavat pyöriä mielessä, mitä betamies tekee siihen asti?

Koko sukupuolten välinen sota liittyy tähän. Ennen yhteiskunta painosti naisia pariutumaan nuorina ja miehiä pysymään pariutuneina vanhempina. Naiset eivät juosseet juoksujaan eivätkä miehet vaihtaneet vaimojaan nuorempiin.

Nyt naiset eivät halua kompromisseja, vaan kaiken. Erilaiset miehet eri elämänvaiheissa. Diili on hyvä naisille ja alfamiehille, surkea muille.

On miehissäkin vikaa, olemme liian kilttejä. Itse teen niin etten ota juoksunsa juossutta naista. Ehkä pitäisi tehdä niinkin että jos nainen menettää nuoruuden hehkunsa, vaimoke ulos ja nuorempaa tilalle. Tämä olisi naisen tapa ajatella, jos naisilla olisi sama mieltymys nuoriin miehiin kuin miehillä on nuoriin naisiin.

Minäpä kerron sinulle jotain. Olin tuollainen "ihanneikäinen" nainen 1980-luvun alussa. Vaikka maailmalla seksuaalinen vapautuminen oli tapahtunut jo paljon aikaisemmin, Suomessa elettiin 1970-luvun loppuun asti varsin konservatiivista aikaa. Omassa nuoruudessani moni parikymppinen nainen nimenomaan etsi vakavaa seurustelusuhdetta tai parisuhdetta. Ihan kuten äitinsäkin aikoinaan. Mutta luuletko, että ikäisiämme miehiä kiinnosti seurustelu, parisuhteesta puhumattakaan? EI KIINNOSTANUT, EI PALANEEN PUUPENNIN VERTAA!!!!! . Miehiä kiinnosti lentää kukasta kukkaan. Lupaillen ja valehdellen milloin mitäkin, jotta pääsi tavoitteeseensa. Miehet suorastaan euforisoituivat seksuaalisen vapautumisen heille tarjoamista mahdollisuuksista. Sitoutuminen yhteen naiseen oli nuorille miehille kuin kastrointi. Joten me naiset jouduimme hyväksymään sen, että saadaksemme seksiä, kosketusta ja läheisyyttä myös meidän piti suostua lentämään kukasta kukkaan. 

Nyt me 1980-luvun "ihanneikäiset" naiset olemme tämän päivän "ihanneikäisten" naisten äitejä. Olemme neuvoneet omia tyttäriämme elämään omaa nuoruuttaan ihan itse ja pariutumaan vasta siinä iässä, kun miehiäkin alkaa parisuhde kiinnostaa. Ja näin tyttäremme tekevätkin. Teidän nuorten miesten on ihan turha vinkua, että naisella ei saisi olla seksisuhteita ennen teitä. Isänne olivat siinä mielessä teitä fiksumpia, että he eivät olettaneetkaan naisten olevan yhtään sen kokemattomampia kuin mitä he itsekään olivat. Ja jos te haluatte syyttää naisia siitä, että he eivät vuonna 2016 halua parikymppisenä vakiintua ja perustaa perhettä, vaikka te miehet olisittekin nyt jo parikymppisinä siihen halukkaita, voitte syyttää nuorten naisten sijasta isiänne. 

Ja nyt päästäänkin Rationalisointihamsterin tuotokseen: "miehet".

Suuri suomalainen seksitutkimuskertoo seuraavaa:

- keskivertonaisella on tuplasti enemmän seksikumppaneita kuin keskivertomiehellä

- ero selittyy sillä että on enemmän yli 50 ja 100 kumppanin miehiä kuin vastaavia naisia

- ja sillä että 21v miehistä neitsyitä on yli 20%, kun taas naisista vain 6%

Toisin sanottuna, jutut alfapanijoista ovat täysin totta. NE miehet, eli juurikin menevät playerit joita nuoret naiset himoitsevat, jyystävät läpi suuren osan ikäluokkansa naisista. Sitoutumishaluiset miehet odottelevat vuoroaan, he kun eivät nuoria naisia kiinnosta. 

Niinpä betamies ei vain jää ilman naista nuorena, vaan hän joutuu vastaamaan pelimiesten puolesta naisen epäilyihin "miesten" petollisuudesta, turhaan selitellen kuinka ei HÄN juossut kukasta kukkaan vaan NE miehet joita nainen nuorena valitsi :D :D :D

Ja sitten joku ihmettelee miksi miehet karsastavat juoksunsa juosseita naisia?

Jokainen voi karsastaa ihan ketä haluaa. Ymmärrätkö, että sun ei ole mikään pakko mennä naimisiin ja hankkia lapsia sellaisen naisen kanssa, joka ei ole enää neitsyt? Mutta älä syytä naisia siitä, että he elävät omaa elämäänsä. Aivan kuten sinäkin elät omaasi. Ei ole naisten syy, että sinulle kelpaa vain juuri tietynlainen nainen. Ei myöskään ole sinun syysi, että naisille kelpaa vain tietynlaiset miehet. 

"Elämän eläminen" on siis synonyymi ympäriinsä paneskelulle.

Betamiehen kannattaa pysähtyä hetkeksi ja miettiä tarkkaan. _Betamies_ etsii _vakiintunutta suhdetta_. Naiselle "elämän eläminen" on naiselle _ympäriinsä' paneskelua_ _alfamiesten_ kanssa.

Huomaammeko ristiriidan?

Eräs nainen jopa tunnusti minulle että hän ainakin halusi hankkia kuumia kokemuksia ennen kuin uhrautuu kotiäidiksi saadakseen sen mitä lopulta haluaa eli perheen. Sanoin myöhemmin kahden kesken hänen miesystävälleen että kannattaa jättää nainen välittömästi ja etsiä sellainen jolle "elämän eläminen" on sinun kanssasi olemista eikä jotain mitä tehdään muiden miesten kanssa ennen vakintumista.

Elämän eläminen on meille jokaiselle just sitä mitä itse haluamme. Se voi olla panemista, se voi olla selibaattia, se voi olla keskittymistä opintoihin, ystäviin, työelämään, matkusteluun, harrastuksiin  tai vaikkapa vapaaehtoistyöhön. Betamiehenkin kannattaisi elää omaa elämäänsä eikä yrittää pysäyttää aikaa sen odottamiseen, että parisuhde löytyy. Maailma on täynnä mahdollisuuksia ja elämä on meillä jokaisella aivan liian lyhyt käyttääksemme niistä mahdollisuuksista edes murto-osan. 

Ja mitä tulee tuohon uhrautumiseen, niin pidän jopa suotavana, että ihminen ennen uhrautumistaan nauttii edes hetken elämästään. Ettei sitten vanhana valita, kun koko elämä meni uhrautuessa. 

Huomaa, että olet keski-ikäinen nainen, et oikein tajua nuorten miesten elämää.  

No miehille taitaa nautintoa tuottaa paneminen, joka nyt ei sitten jakaudu oikein tasaisesti. Olisiko tasa-arvon nimissä reilua tarjota rumille miehille panokumponkeja huoralaitoksiin. Kaikki varmaan voittaisi kasvavana onnellisuutena.

Vierailija
320/460 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Niin, ymmärrän että MAT ärsyttää ihmisiä.

Mutta selvennän naisille mikä tässä oikeasti aiheuttaa ongelmia. Ei se ettei kaikki miehet kelpaa naisille, vaan se _milloin_.

Nainen on parhaimmillaan 17-22v tienoilla, jolloin miehet halut saada nainen ovat todella kovat. Nainen omasta mielestään on parhaimmillaan kolmekymppisenä. Jos nainen haluaa pariutua betamiehen kanssa 28v tienoilla, eli silloin kun talo ja lapset alkavat pyöriä mielessä, mitä betamies tekee siihen asti?

Koko sukupuolten välinen sota liittyy tähän. Ennen yhteiskunta painosti naisia pariutumaan nuorina ja miehiä pysymään pariutuneina vanhempina. Naiset eivät juosseet juoksujaan eivätkä miehet vaihtaneet vaimojaan nuorempiin.

Nyt naiset eivät halua kompromisseja, vaan kaiken. Erilaiset miehet eri elämänvaiheissa. Diili on hyvä naisille ja alfamiehille, surkea muille.

On miehissäkin vikaa, olemme liian kilttejä. Itse teen niin etten ota juoksunsa juossutta naista. Ehkä pitäisi tehdä niinkin että jos nainen menettää nuoruuden hehkunsa, vaimoke ulos ja nuorempaa tilalle. Tämä olisi naisen tapa ajatella, jos naisilla olisi sama mieltymys nuoriin miehiin kuin miehillä on nuoriin naisiin.

Minäpä kerron sinulle jotain. Olin tuollainen "ihanneikäinen" nainen 1980-luvun alussa. Vaikka maailmalla seksuaalinen vapautuminen oli tapahtunut jo paljon aikaisemmin, Suomessa elettiin 1970-luvun loppuun asti varsin konservatiivista aikaa. Omassa nuoruudessani moni parikymppinen nainen nimenomaan etsi vakavaa seurustelusuhdetta tai parisuhdetta. Ihan kuten äitinsäkin aikoinaan. Mutta luuletko, että ikäisiämme miehiä kiinnosti seurustelu, parisuhteesta puhumattakaan? EI KIINNOSTANUT, EI PALANEEN PUUPENNIN VERTAA!!!!! . Miehiä kiinnosti lentää kukasta kukkaan. Lupaillen ja valehdellen milloin mitäkin, jotta pääsi tavoitteeseensa. Miehet suorastaan euforisoituivat seksuaalisen vapautumisen heille tarjoamista mahdollisuuksista. Sitoutuminen yhteen naiseen oli nuorille miehille kuin kastrointi. Joten me naiset jouduimme hyväksymään sen, että saadaksemme seksiä, kosketusta ja läheisyyttä myös meidän piti suostua lentämään kukasta kukkaan. 

Nyt me 1980-luvun "ihanneikäiset" naiset olemme tämän päivän "ihanneikäisten" naisten äitejä. Olemme neuvoneet omia tyttäriämme elämään omaa nuoruuttaan ihan itse ja pariutumaan vasta siinä iässä, kun miehiäkin alkaa parisuhde kiinnostaa. Ja näin tyttäremme tekevätkin. Teidän nuorten miesten on ihan turha vinkua, että naisella ei saisi olla seksisuhteita ennen teitä. Isänne olivat siinä mielessä teitä fiksumpia, että he eivät olettaneetkaan naisten olevan yhtään sen kokemattomampia kuin mitä he itsekään olivat. Ja jos te haluatte syyttää naisia siitä, että he eivät vuonna 2016 halua parikymppisenä vakiintua ja perustaa perhettä, vaikka te miehet olisittekin nyt jo parikymppisinä siihen halukkaita, voitte syyttää nuorten naisten sijasta isiänne. 

Ja nyt päästäänkin Rationalisointihamsterin tuotokseen: "miehet".

Suuri suomalainen seksitutkimuskertoo seuraavaa:

- keskivertonaisella on tuplasti enemmän seksikumppaneita kuin keskivertomiehellä

- ero selittyy sillä että on enemmän yli 50 ja 100 kumppanin miehiä kuin vastaavia naisia

- ja sillä että 21v miehistä neitsyitä on yli 20%, kun taas naisista vain 6%

Toisin sanottuna, jutut alfapanijoista ovat täysin totta. NE miehet, eli juurikin menevät playerit joita nuoret naiset himoitsevat, jyystävät läpi suuren osan ikäluokkansa naisista. Sitoutumishaluiset miehet odottelevat vuoroaan, he kun eivät nuoria naisia kiinnosta. 

Niinpä betamies ei vain jää ilman naista nuorena, vaan hän joutuu vastaamaan pelimiesten puolesta naisen epäilyihin "miesten" petollisuudesta, turhaan selitellen kuinka ei HÄN juossut kukasta kukkaan vaan NE miehet joita nainen nuorena valitsi :D :D :D

Ja sitten joku ihmettelee miksi miehet karsastavat juoksunsa juosseita naisia?

Jokainen voi karsastaa ihan ketä haluaa. Ymmärrätkö, että sun ei ole mikään pakko mennä naimisiin ja hankkia lapsia sellaisen naisen kanssa, joka ei ole enää neitsyt? Mutta älä syytä naisia siitä, että he elävät omaa elämäänsä. Aivan kuten sinäkin elät omaasi. Ei ole naisten syy, että sinulle kelpaa vain juuri tietynlainen nainen. Ei myöskään ole sinun syysi, että naisille kelpaa vain tietynlaiset miehet. 

"Elämän eläminen" on siis synonyymi ympäriinsä paneskelulle.

Betamiehen kannattaa pysähtyä hetkeksi ja miettiä tarkkaan. _Betamies_ etsii _vakiintunutta suhdetta_. Naiselle "elämän eläminen" on naiselle _ympäriinsä' paneskelua_ _alfamiesten_ kanssa.

Huomaammeko ristiriidan?

Eräs nainen jopa tunnusti minulle että hän ainakin halusi hankkia kuumia kokemuksia ennen kuin uhrautuu kotiäidiksi saadakseen sen mitä lopulta haluaa eli perheen. Sanoin myöhemmin kahden kesken hänen miesystävälleen että kannattaa jättää nainen välittömästi ja etsiä sellainen jolle "elämän eläminen" on sinun kanssasi olemista eikä jotain mitä tehdään muiden miesten kanssa ennen vakintumista.

Elämän eläminen on meille jokaiselle just sitä mitä itse haluamme. Se voi olla panemista, se voi olla selibaattia, se voi olla keskittymistä opintoihin, ystäviin, työelämään, matkusteluun, harrastuksiin  tai vaikkapa vapaaehtoistyöhön. Betamiehenkin kannattaisi elää omaa elämäänsä eikä yrittää pysäyttää aikaa sen odottamiseen, että parisuhde löytyy. Maailma on täynnä mahdollisuuksia ja elämä on meillä jokaisella aivan liian lyhyt käyttääksemme niistä mahdollisuuksista edes murto-osan. 

Ja mitä tulee tuohon uhrautumiseen, niin pidän jopa suotavana, että ihminen ennen uhrautumistaan nauttii edes hetken elämästään. Ettei sitten vanhana valita, kun koko elämä meni uhrautuessa. 

Huomaa, että olet keski-ikäinen nainen, et oikein tajua nuorten miesten elämää.  

No miehille taitaa nautintoa tuottaa paneminen, joka nyt ei sitten jakaudu oikein tasaisesti. Olisiko tasa-arvon nimissä reilua tarjota rumille miehille panokumponkeja huoralaitoksiin. Kaikki varmaan voittaisi kasvavana onnellisuutena.

Paneminen ei ole koskaan jakautunut tasaisesti. Aina on ollut suosittuja ja vähemmän suosittuja miehiä. Se on ihan teidän miesten keskinäinen ongelmanne. Aiemmin vaan miehillä oli sen verran enemmän munaa, että jos kotikylästä ei neitoa löytynyt, lähdettiin kauempaa hakemaan. Ihan mahdollista tämän päivän miehillekin ja jopa vielä helpompaa kuin aiemmin, koska mihin tahansa maailmankolkkaan kyllä pääsee, jos vain haluaa. Mutta ei, mieluummin vaan vietetään viikonloput av:llä ja ruikutetaan tasoteorioista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi