Mitä lapsivapaita paikkoja ja kohteita toivoisit olevan olemassa?
Kommentit (32)
Voisi olla myös islamkulttuurista-vapaa lento. Olin reissussa tällaisen porukan lähellä koko lentomatkan ja voi helvata sitä yhteishuutoa, penkin potkimista, tarjottimen rämppäystä ja hälinää. Heitä oli siinä 6-henkinen perhe ja sekä lapset että aikuiset loivat sellaisen markkinahumun lentokoneeseen, että oksat pois. Kun kapteenilla oli tärkeää asiaa, ei edes aikuiset hiljentyneet kuuntelemaan. Minun piti käskeä heitä hiljenemään. Uskomatonta käytöstä!
Eikö vielä ensimmäistäkään lapsivihakorttia käytettynä? =D
Hautausmaita. Jos lapsi kuolee, hänet saisi kyllä haudata erilliselle lastem hautausmaalle jonnekin muualle kuin muut ihmiset.
Ravintoloissa lastenannokset voisi maksaa vaikka 200 euroa kappale, niin varmasti karsisi lapsiperheitä...
Voisi olla välillä lapsivapaita lentoja, junissa lapseton vaunu ja ravintoloihin ja kauppoihin klo 19 jälkeen joku K16.
En ole mikään lastenvihaaja vaikka lapseton (vielä) olenkin ja tää juttu on vähän aiheen vierestä mutta kerron silti. Olin lomalennolla ja jouduin sitten käytäväpaikalle ja siinä samassa 3 istuimen rivissä mun vieressä oli varmaan koneen ainoot kakarat. Kelasin siinä hetken että voi nyt vitun vittu kun lähtee hienosti liikkeelle. Mutta mitä ihmettä, kakarat oli ihan nätisti hiljaa, siinä ne alko jotain sarjiksia lueskeleen, ite nukahdin melkein heti ja jossain vaiheessa heräsin vähän niin kakarat nukku myös sikeesti ja se vieressä istuva ~10 v poika nojas mun olkapäähän :D Huvitti, mutta nukahdin heti ite uudelleen :D
Mene baariin ja lopeta itkeminen, vauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olis kiva jos palstalle olis k-30
Alle 30 on vielä niin ajattelematon eikä tule oikein omillaan toimeenÄlä yleistä. Olen ollut omillaan 19 vuotiaasta ja hyvin pärjännyt.
No minkähän mittapuun mukaan olet pärjännyt?
En ole kertaakaan käynyt sossussa tai hakenut Kelasta rahaa, en ole koskaan lainannut keneltäkään (minulta on kyllä yritetty lainata) rahaa koska olen ollut töissä 18 vuotiaasta lähtien.
Mutta ymmärrän kyllä että kaikki eivät siihen pysty, sinä reppana taidan olla hyvä esimerkki
Wow mikä menestyjä:D
HUUTONAURUA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olis kiva jos palstalle olis k-30
Alle 30 on vielä niin ajattelematon eikä tule oikein omillaan toimeenÄlä yleistä. Olen ollut omillaan 19 vuotiaasta ja hyvin pärjännyt.
No minkähän mittapuun mukaan olet pärjännyt?
En ole kertaakaan käynyt sossussa tai hakenut Kelasta rahaa, en ole koskaan lainannut keneltäkään (minulta on kyllä yritetty lainata) rahaa koska olen ollut töissä 18 vuotiaasta lähtien.
Mutta ymmärrän kyllä että kaikki eivät siihen pysty, sinä reppana taidan olla hyvä esimerkkiWow mikä menestyjä:D
HUUTONAURUA
Etkö parempaa kommenttia keksinyt? Säälittävää
Lapsetonta junanvaunua kaipaan minäkin, päivittäin kaukojunia käyttävänä. Vielä parempi olisi hiljainen vaunu (miksi ne poistettiin?), koska aikuisissakin on kamalia kännykkäänhuutajia. Ei ihme, että työskentelyhytit on aina varattu.
Toisaalta kaipailen myös hajutonta junan vessaa, se on ihan yhtä utopistinen toive 😣
Marketit ja ruokaravintolat. En yhtään kestä sitä yltyvää itkupotkukirkumista kaupassa. Juoksentelua kirkuen ja parkuen ravintolassa. Päässä oikein napsahtelee tuollaiset elukan penikat.
Lapsivapaita uintivuoroja kaipaileville: jos työstä, levosta ja sairaudesta huolimatta poukkaa paikalle heti hallin avaamisen jälkeen (minun tapauksessani 6:15), voi uiskennella rauhallisessa ympäristössä uintiin vakavasti suhtautuvien mummujen, pappojen ja hipsterien kanssa.
Up