Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään muuta, joka EI ole vielä saanut korjattua VEROTUSPÄÄTÖSTÄ (2015)?

Vierailija
28.10.2016 |

Niiden pitäisi olla maanantaihin mennessä toimitettuna kaikille (Verohallinnon sivujen mukaan). Miehelle tuli jo viikkoja sitten, yleensä ollaan saatu samaan aikaan mutta nyt mun päätöstä ei vain näy.
Mietin jo että onko se voinut mennä vahingossa lehtiroskikseen mainosten välissä...

Kohtalotovereita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun asiasta huomautit niin minä en ole saanut. Tosin enpä ole tainnut sitten tiistain käydä postilaatikollakaan... Sinne kun ei tule kuin mainoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä verotoimistoon, voit soittaa valtakunnalliseen palveluun.

Vierailija
4/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut, mutta luin keväällä tulleen veroehdotuksen tarkemmin ja siinä kerrottiin että lopullista veropäätöstä ei tulekaan jos et ole tehnyt korjauksia.

Vierailija
5/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli eilen vasta.

Vierailija
6/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla posti hukkasi sen yksi vuosi, ei tullut ikinä (eikä ole vieläkään tullut, aikaa tästä on nyt n 20v). Ikävää kun siinä oli mätkyjä.. karhukirje kyllä sitten löysi helmikuussa perille, ja sain sovittua tuon koron siitä veks, kun maksoin kaiken kerralla enkä erissä.

Vierailija
7/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut, mutta luin keväällä tulleen veroehdotuksen tarkemmin ja siinä kerrottiin että lopullista veropäätöstä ei tulekaan jos et ole tehnyt korjauksia.

Kyllä mulle pitäisi tulla (yrittäjä). AP

Vierailija
8/8 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilla on liian kiire nurmikoiden leikkuussa ja lehtien haravoinnissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä