Mitä mieltä nimistä Stella ja Luna?
Kommentit (39)
Mun ystävällä Luna (koira ).
Ja mieti peräkkäin, lunastella.
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävällä Luna (koira ).
Ja mieti peräkkäin, lunastella.
Tulee siis mieleen joku ulosottomies.
Ihanat nimet! Mä olin ihan pikkutyttö kun tapasin Stella nimisen tytön 60 luvulla ja haaveilin siitä lähtien että omasta lapsesta tulisi samanniminen. No, mulla on 3 tytärtä mutta kaikilla eri nimi. Ehkä sitten lapsenlapsesta?
Vierailija kirjoitti:
Stella on kaunis nimi.
Stella Muhonen ?
Hesassa ,lähellä Diana-puistoa oli sen niminen kahvila-konditoria joskus vielä 80-luvulla ainakin. En tiedä onko enää. Hyvät muistot siitä.
Mä tykkään. Lasteni tarhakavereina oli aikanaan kaksostytöt Stella ja Luna. Tästä on noin 16 vuotta aikaa. Pidin nimistä jo silloin.
Stella ihan nätti tytön nimi. Luna on koiran nimi, ihan nätti kyllä sanana/nimenä.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten Ilma ja Pilvi.
Tai sitten Mari ja Pilvi...
Kaikkia nimiä annetaan nykyään koirille, joten sillä nyt ei ole mitään merkitystä. Minä tunnen esim Aada, Hertta, Ronja, Jimi, Tyyne, Jere, Vilma -nimisiä koiria. Joten jos "pelkää" antaa jotain nimeä lapselle siksi, että jollekin tulee siitä koiran nimi mieleen, ei voi antaa mitään nimeä lapselleen.
Luna on ihan selkeästi koiran nimi. Melkein kuin antaisi Mirri -nimen lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Mirri ja Musti ja Rekku, siinä tosiaan olisikin hyvät nimet kolmosille...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut koiria vuodesta 1995 enkä ole kertaakaan tömännyt Luna-nimiseen koiraan. Just saying.
Eikö kukaan vielä ehtinyt?
Aika WT. Ekalla kierroksella tulevat Stella ja Luna (Stellan tämä yh-äiti bongasi unilääkepaketista), seuraavalla kierroksella Luca ja Jannica.
Ei jatkoon.
Stella on ihana, Luna ei niinkään.
Yhdellä ex-bloggarilla on tuon nimiset koirat :D