Miespaneeli: "Menestystä janoava nainen herättää mielenkiinnon"
Onko tosiaan näin? Valitseeko mies mieluummin menestystä metsästävän akateemisen uranaisen vai alistuvan ja hieman tyhmän, mutta kauniin höppänä-naisen?
Kommentit (34)
Ei kiinnosta tuollaiset ahneet rahan perässä juoksevat akat.
"Uranainen" on kyllä älytön turn off imo.
ongelma on se että vaikka olisi kuinka kiinnostunut menestyvästä naisesta niin ei sitä naista kiinnosta tavalliset miehet vaikka olisi hyvät tulit vaan pitää olla kanye west
Niin siis fiksuja menestyviä miehiä kiinnostaa menestyvät naiset. Ja vähemmän menestyneet miehet sanovat, etteivät olisi halunneetkaan...
Vierailija kirjoitti:
ja hesalaiset.
Mieluummin sellainen suloinen höppänä, joka uskoo esim. enkeleihin ja muuhun vastaavan. Akateemiset tietoisesti komeaa uraa tavoittelevat ovat hieman hairahtaneet arvoissaan. Akateemisuus ei sinänsä ole haitta, mutta se, että ykkösenä olisi ura, niin just joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja hesalaiset.
Kallion alueella olis varmaan mukavaa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis fiksuja menestyviä miehiä kiinnostaa menestyvät naiset. Ja vähemmän menestyneet miehet sanovat, etteivät olisi halunneetkaan...
Menestys tavoitteena (jonkinlaisena pakkona), miehillä tai naisilla, tarkoittaa sitä, että ei ole kyennyt kyseenalaistamaan sitä median pinnallista sanomaa, mikä elämässä on tärkeetä mikä ei. Median luomia kuvia lähes kaikki odotukset, pakot jne. johon ihmiset sortuvat.
Vierailija kirjoitti:
Onko uramies myös yhtälailla turnoff?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestys tavoitteena (jonkinlaisena pakkona), miehillä tai naisilla, tarkoittaa sitä, että ei ole kyennyt kyseenalaistamaan sitä median pinnallista sanomaa, mikä elämässä on tärkeetä mikä ei. Median luomia kuvia lähes kaikki odotukset, pakot jne. johon ihmiset sortuvat.
Jep. Lampaista pahimpia ja sokeimpia ovat nimenomaan akateemiset naiset ja sen huomaa huomaa nopeasti siitä, miten lapsenuskoisesti ne glorifioivat nykyistä perseenjakamiseen perustuvaa järjestelmää.
Hah. Minä olen uranainen, ammatinvalinta ja kilpailuhenkisyys, itseluottamus on vienyt duuniin missä täytyy olla, saa olla, pehmeä ja kova, siis luja. Taiteilua eurojen, aikataulujen ha ihmisten kanssa. Miljoonia vastuulla. Minulla oli pari pitempiaikaista miestä, nuoruuden rakkaus ja laastari, en kestänyt kummankaan miehen hajoilevaa luonnetta. En minä sano mitä miehen pitää olla mutta hyvä jos hän itse tietää..
Sattumalta löysin miehen, jolla tavallinen työ ja henkinen kaipuu olla luonnossa. Meidän metsästäjä-€keräilijä suhde on balanssissa, vastapaino toimii. Mieheni tuntee itsensä ja on vahva. Minä en joudu yhtään laveeraamaan mitä olen. Ihan sama mitä ihmiset tekevät työkseen jos sielut resonoivat toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Hah. Minä olen uranainen, ammatinvalinta ja kilpailuhenkisyys, itseluottamus on vienyt duuniin missä täytyy olla, saa olla, pehmeä ja kova, siis luja. Taiteilua eurojen, aikataulujen ha ihmisten kanssa. Miljoonia vastuulla. Minulla oli pari pitempiaikaista miestä, nuoruuden rakkaus ja laastari, en kestänyt kummankaan miehen hajoilevaa luonnetta. En minä sano mitä miehen pitää olla mutta hyvä jos hän itse tietää..
Sattumalta löysin miehen, jolla tavallinen työ ja henkinen kaipuu olla luonnossa. Meidän metsästäjä-€keräilijä suhde on balanssissa, vastapaino toimii. Mieheni tuntee itsensä ja on vahva. Minä en joudu yhtään laveeraamaan mitä olen. Ihan sama mitä ihmiset tekevät työkseen jos sielut resonoivat toisilleen.
Kovapäinen ihminen ei alistu porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen. Heikkopäinen lammas alistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovapäinen ihminen ei alistu porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen. Heikkopäinen lammas alistuu.
Heikkopäinen lammas on porvari jonka rahoilla kovapäinen ihminen elää. Se on todellinen orja jolla ei ole omaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin hienoa,miten lähes kaikki suomalaiset ovat kuitenkin onnistuneet kyseenalaistamaan uran tärkeyden ja keskittyvät väistelemään työelämän haasteita sekä motivoituvat palloon, pulloon ja p*lluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko uramies myös yhtälailla turnoff?
Naiset laskevat miehen arvon niin pitkälle tulotasossa ja varallisuudessa, ettei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavintahan on se, että nämä akateemiset uranaiset ja -miehet ovat juuri niitä, jotka eivät kykene näkemään millaista kusetusta tämä eurooppaankin pakotettu "teh ämerikän driim" oikein on. Sillä ei ole muuta tarkoitusta kuin uskotella ihmisille, että ainoa tapa elää ja unelmoida on ottaa isot lainat autoihin ja taloihin ja siten tehdä itsestään valtion, pankkien ja yrittäjän orja, jolla ei ole mahdollisuuksia puolustaa oikeuksiaan.
Ei näytä pitävän väite. Jotain uranaista ilmaisesti vain sapettaa kun miehiä ei saakaan kiinnostumaan rahalla, kuten naiset saa.
"teh änerikän driim" kommentoija ei taida tietää tämän päivän työelämästä ihan tuoreinta tietoa. Ihmiset ymmärtävät perheen arvon ja antavat työlle osan mutta ei kaikkea. Ihmiset toteuttavat työssään mitä he haluavat tehdä, mihin he uskovat ja kehittävät itseään jatkuvasti. He myös satsaavat vapaa-aikaansa. Mutta voi olla, että katson asiaa pienestä tirkistysikkunasta, hei, olenhan oman elämäni sankari ja teen omat valintani, otan niistä vastuun.
Vierailija kirjoitti:
"teh änerikän driim" kommentoija ei taida tietää tämän päivän työelämästä ihan tuoreinta tietoa. Ihmiset ymmärtävät perheen arvon ja antavat työlle osan mutta ei kaikkea. Ihmiset toteuttavat työssään mitä he haluavat tehdä, mihin he uskovat ja kehittävät itseään jatkuvasti. He myös satsaavat vapaa-aikaansa. Mutta voi olla, että katson asiaa pienestä tirkistysikkunasta, hei, olenhan oman elämäni sankari ja teen omat valintani, otan niistä vastuun.
Bää.
Valitsen sen jolla on parempi pylly ja joka on vähemmän hankala luonteeltaan.