Miespaneeli: "Menestystä janoava nainen herättää mielenkiinnon"
Onko tosiaan näin? Valitseeko mies mieluummin menestystä metsästävän akateemisen uranaisen vai alistuvan ja hieman tyhmän, mutta kauniin höppänä-naisen?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis fiksuja menestyviä miehiä kiinnostaa menestyvät naiset. Ja vähemmän menestyneet miehet sanovat, etteivät olisi halunneetkaan...
Menestys tavoitteena (jonkinlaisena pakkona), miehillä tai naisilla, tarkoittaa sitä, että ei ole kyennyt kyseenalaistamaan sitä median pinnallista sanomaa, mikä elämässä on tärkeetä mikä ei. Median luomia kuvia lähes kaikki odotukset, pakot jne. johon ihmiset sortuvat.
Huvittavintahan on se, että nämä akateemiset uranaiset ja -miehet ovat juuri niitä, jotka eivät kykene näkemään millaista kusetusta tämä eurooppaankin pakotettu "teh ämerikän driim" oikein on. Sillä ei ole muuta tarkoitusta kuin uskotella ihmisille, että ainoa tapa elää ja unelmoida on ottaa isot lainat autoihin ja taloihin ja siten tehdä itsestään valtion, pankkien ja yrittäjän orja, jolla ei ole mahdollisuuksia puolustaa oikeuksiaan.
Sulla on väärä kuva siinä mielessä, että ei sitä lainaa ole mikään pakko ottaa, jos tienaa hyvin.
Ei muuten mene näin. Varakkuus ei näy isoina käteisvaroina, vaan se aina on kiinnitetty isoihin lainoihin, projekteihin ja kiinteään omaisuuteen.
Uranainen vielä kommentoi, en tiennyt nuorena haahuilijana mitä halusin. Mutta minulla on järki päässä. Kolmikymppisenä tiesin jo mitä en tahdo. Neljäänkymmeneen mennessä minulla on mitä olen tarvinnut, haastava työ ja rakas mies. Työssäni saan olla oma itseni ja rehellinen, myös suhteeni on samalla tasolla.
Mitä olen oppinut, älä tyydy vähempään kuin pystyt saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen oppinut, älä tyydy pieneen rahaan vaan jaa persettä ison rahan takia.
Suomeksi.
Niinhän sitä tyhmempi luulisi. Tietysti sitä tuntee sympatiaa marketissa raahustavia lökäpöksyjä kohtaan, ne on kuin kolmijalkaisia koiria, herättää sääliä mutta ei kukaan huoli omakseen. Pitäisihän jonkun niidenkin kanssa olla mutta ei minun. Suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä tyhmempi luulisi. Tietysti sitä tuntee sympatiaa marketissa raahustavia lökäpöksyjä kohtaan, ne on kuin kolmijalkaisia koiria, herättää sääliä mutta ei kukaan huoli omakseen. Pitäisihän jonkun niidenkin kanssa olla mutta ei minun. Suomeksi.
Turhaan sä rahanahne lehmä yrität selittää ahneuttasi muuksi.
Vierailija kirjoitti:
"teh änerikän driim" kommentoija ei taida tietää tämän päivän työelämästä ihan tuoreinta tietoa. Ihmiset ymmärtävät perheen arvon ja antavat työlle osan mutta ei kaikkea. Ihmiset toteuttavat työssään mitä he haluavat tehdä, mihin he uskovat ja kehittävät itseään jatkuvasti. He myös satsaavat vapaa-aikaansa. Mutta voi olla, että katson asiaa pienestä tirkistysikkunasta, hei, olenhan oman elämäni sankari ja teen omat valintani, otan niistä vastuun.
Johtunee siitä, että tuo anglismien ytsävä ei välttämättä ole osallistunut työelämään, aivan viime vuosina ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"teh änerikän driim" kommentoija ei taida tietää tämän päivän työelämästä ihan tuoreinta tietoa. Ihmiset ymmärtävät perheen arvon ja antavat työlle osan mutta ei kaikkea. Ihmiset toteuttavat työssään mitä he haluavat tehdä, mihin he uskovat ja kehittävät itseään jatkuvasti. He myös satsaavat vapaa-aikaansa. Mutta voi olla, että katson asiaa pienestä tirkistysikkunasta, hei, olenhan oman elämäni sankari ja teen omat valintani, otan niistä vastuun.
Johtunee siitä, että tuo anglismien ytsävä ei välttämättä ole osallistunut työelämään, aivan viime vuosina ainakaan.
Bää.
Ahneus elämälle, rakkaudelle, miehen huulille, huulilla oleville viinin pisaroille, viini on rakkauden materiaa, josta pääsemmekin taas ydinasiaan eli materiaan, Pheasant's Tail Pinot Noir, 14,88 € jotta notta muu sun talikkomaisuudelle, lehmä on viisas eläin mitä ei voi sanoa oman elämänsä talikosta. Luonnollisestikaan. Suomeksi.
Onko vaihtehtoina joko ruma ja koulutettu, muka fiksu nainen tai kaunis mutta tyhmä lapamato? Kuule, en ottaisi kumpaakaan. Haluan kauniin, en kirjafiksun vaan oikeasti älykkään, sydämmellisen, empaattisen, luonteeltaan ihanan ja lapsirakkaan naisen, joka ei ole alistuva nössykkä mutta ei miesmäinen, feministinen, kolkko ja kylmä päällemäsmärikään. Että siinäpä sulle.
Hännikäinen on taas vahvassa nousuhumalassa.
Itse olisin kiinnostunut älykkäästä ja akateemisesta velanaisesta. Naisen ura tai muut haaveet ovat minulle yhdentekeviä, kunhan hän vain haluaisi olla kanssani ja sille olisi siis aikaa. Ei tällaisia naisia vain oikein ole...
Älykäs akateeminen nainen oikeista tieteistä kiinnostaa. Tyhmä höppänä tai kauppasurkean uranainen ei
Vierailija kirjoitti:
Onko vaihtehtoina joko ruma ja koulutettu, muka fiksu nainen tai kaunis mutta tyhmä lapamato? Kuule, en ottaisi kumpaakaan. Haluan kauniin, en kirjafiksun vaan oikeasti älykkään, sydämmellisen, empaattisen, luonteeltaan ihanan ja lapsirakkaan naisen, joka ei ole alistuva nössykkä mutta ei miesmäinen, feministinen, kolkko ja kylmä päällemäsmärikään. Että siinäpä sulle.
Sydämmellinen elämäm koulun älykkö on ymmärrettävistä syistä toisen samanlaisen unelma.
Sulla on väärä kuva siinä mielessä, että ei sitä lainaa ole mikään pakko ottaa, jos tienaa hyvin.