Minkä ikäisenä miehen tulisi lopettaa huppareiden käyttö?
Sain noottia asiasta eräiltä opiskelijakavereiltani jotka ovat naispuolisia.
M24
Kommentit (62)
Mitenkäs sitten ulkotakki jossa on huppu?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 33-vuotias hupparimies. Välillä mietityttää kun se menee töihinkin hupparissa. Mutta sen palkka sitten kompensoi tuon hupparin käytön.
Ymmärsinkö mä oikein?
Siis tän mielestä miehensä aika nolo, mutta onneks rikas ni sen voi kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 33-vuotias hupparimies. Välillä mietityttää kun se menee töihinkin hupparissa. Mutta sen palkka sitten kompensoi tuon hupparin käytön.
Ymmärsinkö mä oikein?
Et ymmärtänyt, mutta ei se mitään.
- hupparityttö
Mun mies käyttää niitä kotona, ikää 66. Tosin kaikki sen hupparit on lahjoja tuöpaikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö mä oikein?
- hupparityttö
Ok, hyvä sitten. Luulin jo ihan materialistiksi. miten tuo siis oikeasti pitää tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa näyttää tenivanhukselle niin siitä vaan!!! Suomalaiset miehet eivät osaa muutenkaan pukeutua, jotain tökerön tankeroa siinä pukeutumisessa vaan on.
Suomalaiset miehet osaavat suhteessa pukeutua nykyään paremmin kuin naiset. Naiset eivät mauttomuuttaan aina osaa opettaa poikaansa pukeutumaan. Voisitko luetella missä maissa mielestäsi osataan arkipukeutuminen? Nyt en siis tarkoita lehdistä ja tv:stä nähtyjä juttuja, vaan ihan katukuvassa näkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja lopetin niiden käytön noin 25-vuotiaana arkivaatetarkoituksessa. Urheiluvaatteena voin toki käyttää. Ei niiden käyttöä ole mielestäni kyllä pakko lopettaa, mutta itselle tulee helposti huppareissa jotenkin lapsellinen olo, ja mieluummin laittaa jotain vähän aikuismaisempaa päälle.
Samaa mieltä kyllä sen kommentoijan kanssa joka sanoi, että et voi lopettaa niiden käyttöä niin, että nuo naiset saavat käsityksen, että heidän kommenttinsa vaikuttivat asiaan :D
No sun kommentti on kyllä aika lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Sain noottia asiasta eräiltä opiskelijakavereiltani jotka ovat naispuolisia.
M24
Ilmoita että pukeudut vain itseäsi varten ja että koet arvostelun seksistisenä esineellistämisenä.
Tilanteeseen kannattaa liittää ironinen hymy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö mä oikein?
- hupparityttöOk, hyvä sitten. Luulin jo ihan materialistiksi. miten tuo siis oikeasti pitää tajuta?
Siten että huppari ei ole menestyksekkään uran tai hyvän palkan este. Ja se että joku asia mietityttää ei tarkoita että se olisi nolo tai sitä pitäisi hävetä. Ja kyllä mua mietityttää se että muut on puvut päällä, varsinkin ulkomaiset yhteistyökumppanit että minkä kuvan antaa ulkopuolisille. Hän ei mene enää kakskymppisestä hupparikundista vaan on aikuinen mies.
Duunin illanvietoissa tullut vastaan, mutta muuten 90 prosenttisesti hupparimies.
- hupparityttö
Vierailija kirjoitti:
En ajatellut lopettaa ikinä. Tarvitsen töissä, harrastuksissa ja hämärähommissa. Kuuluu myös olennaisesti alakulttuuriini.
Mitä hämärähommia? :D Ai kuutamokeikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö mä oikein?
- hupparityttöOk, hyvä sitten. Luulin jo ihan materialistiksi. miten tuo siis oikeasti pitää tajuta?
Vitsinä.
Päätä itse. Ei ole pakko lopettaa lainkaan jos ei halua.
Mulla on yli 70 v hupparimies ja itsekin käytän hupparia. Olemme käyttäneet 80-luvulta asti.😅
Vierailija kirjoitti:
Entäs naisten?
Se on eri asia.
Parikymppisenä, paitis jos olet yritystukia nauttiva pelifirman omistaja.
Käyttäköön. Huppu ei saa olla päässä.
Sun opiskelijatoverit on väärässä.
Hupparia voi käyttää ihan minkä ikäisenä tahansa
En tiedä mutta farkut yli 50-vuotiailla naisilla ovat tökerön näköisiä.
Jos haluaa näyttää tenivanhukselle niin siitä vaan!!! Suomalaiset miehet eivät osaa muutenkaan pukeutua, jotain tökerön tankeroa siinä pukeutumisessa vaan on.