Minkä ikäisenä miehen tulisi lopettaa huppareiden käyttö?
Sain noottia asiasta eräiltä opiskelijakavereiltani jotka ovat naispuolisia.
M24
Kommentit (62)
Käyn Prismassa aina beigessä Puman hupparissa ja mustissa Adidaksen jonneverkkareissa, sellaisissa alas kapenevissa.
M44
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset hupparifaijat on säälittäviä.
Vapaa-ajallaan voivat käyttää, mutta tää angrybirds mies voisi joskus laittaa jotain muuta päälleen kun sen saman punaisen hupparin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun haudataan.
Ei tarvitse silloinkaan. Hautaan voidaan vainajalle pukea hänen omat vaatteensa. Huppari päälle vaan!
Olen palvelutalossa töissä ja joku oli tuonut papalleen hupparin. Sopi todella hyvin! Eka kerta kun näin seniori-ikäisellä miehellä hupparin ja nyt ihmettelen, että miksi ihmeessä niin on.
Just olin kirkossa rennossa tilaisuudessa. Yli 70-vuotiaalla miehellä oli kuorossa lippis ja huppari. Cool.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta farkut yli 50-vuotiailla naisilla ovat tökerön näköisiä.
Jos olet tätä palstaa enemmänkin lukenut, tiedät, että me liki vainajat tiedämme jo, että mitkä tahansa housut ovat meillä hirveitä. Ilman housuja vasta järkyttäviä olemmekin. Hiukset eivät saa olla pitkät, ei lyhyet mutteivät puolipitkätkään. Kaikki on olevinaan väärin ja huonosti. N51
Naiset: miks miehet eivät voi olla tuijottamatta meitä? Meillä on vapaus pukeutua miten haluamme! Ei saa kritisoida!
Myös naiset: miks mun mies ei osaa pukeutua? Miks suomalaiset miehet pukeutuu niin juntisti? Yök lippis/onkiliivi/camo/lenkkarit yms yli X-vuotiaalla miehellä!
Hienot tuplastandardit taas.
Mun 85-vuotias ukki ainakin käyttää huppareita ja collareita. Tykkää niistä vetoketjuhuppareista kun ovat helppo pukea.
30v. Siinä on se raja. Paitsi jos mies on hyvässä kunnossa niin voi vapaa ajalla käyttää kunhan huppu ei ole kuin rosvolla päässä.
Kaksi maalaisisäntää vetää Stadi vastaan lande -kilpailua, näille ei huppari käy. Ikä ei este vaan vatsan pyöreys.
Hupparista tulee vahvasti teini-vibat. Mielestäni 30v. on rajapyykki. Toki hupparia voi käyttää minkä ikäisenä tahansa, mutta tilaisuus huomioiden. Ja ei huppua päähän!
Hupparista ja lippalakista tulee luopua sinä päivänä kun täyttää 18 vuotta, jos ei halua olla ikiteini. Miksi jotkut haluavat varta vasten hautoa päätään käyttämällä hupparin huppua, joka samalla rajoittaa näkyvyyttä sivuille kuin silmälaput hevosella? Vanhaan hyvään aikaan portsarit eivät olisi päästäneet ketään hupparia käyttävää edes ravintolan ovesta sisään.
Ihan sama mitä pukee tai ei, mameille ei varmasti kelpaa. =D
Kissoille rapsuja.
Vierailija kirjoitti:
30v. Siinä on se raja. Paitsi jos mies on hyvässä kunnossa niin voi vapaa ajalla käyttää kunhan huppu ei ole kuin rosvolla päässä.
Ite oon reilusti yli 30 ja venäläisen vapaaottelijan näköinen, niin mun mielestä sopii mulle. Ja siksi käytän toimistolla joka päivä. Kivempi siksikin kun jotenkin provosoiva olo tulisi jos olisin aina jossain tiukassa t-paidassa.
Ei koskaan. Mies on ihana hupparissa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 33-vuotias hupparimies. Välillä mietityttää kun se menee töihinkin hupparissa. Mutta sen palkka sitten kompensoi tuon hupparin käytön.
Ymmärsinkö mä oikein?
Siis tän mielestä miehensä aika nolo, mutta onneks rikas ni sen voi kestää.
Et ymmärtänyt, mutta ei se mitään.
- hupparityttöOk, hyvä sitten. Luulin jo ihan materialistiksi. miten tuo siis oikeasti pitää tajuta?
Siten että huppari ei ole menestyksekkään uran tai hyvän palkan este. Ja se että joku asia mietityttää ei tarkoita että se olisi nolo tai sitä pitäisi hävetä. Ja kyllä mua mietityttää se että muut on puvut päällä, varsinkin ulkomaiset yhteistyökumppanit että minkä kuvan antaa ulkopuolisille. Hän ei mene enää kakskymppisestä hupparikundista vaan on aikuinen mies.
Duunin illanvietoissa tullut vastaan, mutta muuten 90 prosenttisesti hupparimies.
- hupparityttö
Eli sä et ymmärtänyt, mitä tarkoittaa kompensoida. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. Mies on ihana hupparissa :)
Minäkin tykkään. Ja käytän itsekin, terveisin nainen 64 v.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta farkut yli 50-vuotiailla naisilla ovat tökerön näköisiä.
Oi ei, ja mulla on vielä farkutkin! T Nainen 64 v.
Käytän Balmainin hupparia mittatilaustakin alla.
En oikein ymmärrä miksi hupparin käyttö pitäisi lopettaa kokonaan. On paikkoja, johon se ei sovi, mutta myös paikkoja, johon se on ihan kelpo vaate. En laittaisi töissä toimistolle mennessä tai ravintolaan/teatteriin/konserttiin, mutta etätöissä ja vapaa-ajalla on oikein hyvä. Tuntuisi vähän omituiselta olla esim. lasten urheilukilpailuissa neuleessa ja chinoissa. Huppari ja urheiluhousut tuntuu luontevammalta.