Sinä joka tuijotat, miksi tuijotat edelleen kun katson sinuun?
Tiedätkös, on oikeasti noloa tuijottaa edelleen toisen päälle kun katseet kohtaa eikä puhuta mitään :D En tarkoita tällä sitä, että katsoo nopeasti vaan semmoista kunnon vahtaamista.
Olen _KAUAN_ pohtinut että miksi jotkut tekee tätä?
Tulee heti mieleen, että kattooko se mun ulkonäössä jotain tms. Luulen näyttäväni suht normaalilta. vai tekeekö nämä tyypit tän kiusatakseen? ihmisestä saa heti päätelmän kun tuota harrastaa..
Kommentit (26)
Mäkin haluisin tietää vastauksen tähän. Ehkä näillä tyypeillä ei vain liiku mitään siellä pään sisällä? Tyhjäntoimittajia ja suuntavat katseen sitten sinne mihin sattuvat.
No miten olis jos seuraavan kerran näin tapahtuessa kysyisit, että mitäs tuijotat?
Tai sitten kysyt vain suoraan: "Haluatko panna minua?"
Pakko katsoo kun sieltäpäin näkyy.
Mä kerran huomasin sivusilmällä kun keski-ikäinen pariskunta oli parkkeeraanut kärryillään käytävälle ja siinä jutellessaan katsoivat koko ajan minuun. Vilkaisin varmaan 3 kertaa nopeasti heitä, että vieläkö vilkuilevat ja kun edelleen näin oli, niin ohi mennessä kysyin reippaasti että "no, mitä kyyläätte?"
Menivät kyllä kiusaantuneiks sen jälkeen.
Kai tuo riippuu tapauksesta. Joskus saatan katseella viestiä, että "tuo mitä teet ei ole hyväksyttävää, ja sinut on huomattu". Tää toimii hyvin niihin, jotka tietävät tekevänsä jotain ääliömäistä/kiellettyä, mutta luulivat ettei kukaan huomaa. Ei tarvitse vaivautua sanomaan mitään.
Joskus jotkut tuijottaa, koska ne on ääliöitä.
Minä saatan "tuijottaa" vastaantulijaa, jos hänellä on esim. kivannäköiset hiukset tai kaunis meikki. Kuljen yleensä omissa ajatuksissani, joten en katso varsinaisesti vastaantulijaa, vaan jotain yksityiskohtaa hänessä. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
No miten olis jos seuraavan kerran näin tapahtuessa kysyisit, että mitäs tuijotat?
olen näin ajatellut tehdäkkin :)
Tai sitten niillä on tuijotus "kohtaus".
Itse saatan joskus unohtua tuijottamaan kaukaisuuteen, ja uppoutuvani ajatuksiini.
Siinä sitten saattaa joku tulla katse kenttään enkä edes huomaa ko. Henkilöä, tai sitten säpsähdän ajatuksistani ja menen noloksi kun toinen ajattelee että tuijotan häntä...
Mä olen etenkin julkisissa usein aivan omissa ajatuksissani, ja katson vaan tyhjyyteen. Joskus oon havahtunut siihen että olenkin katsonut suoraan jotain päin ja varmaan näyttänyt siltä kuin olisin tuijottanut häntä. Käännän kyllä katseen heti kun huomaan näinkäyneen. Joskus saatan unohtua katsomaan vaikka jonkun ihanaa takkia tai kivoja silmälaseja ja miettiä samalla sopisiko ne minulle ja mistähän vastaavia löytäisi. Silloinkin saatan jäädä epähuomiossa tuijottamaan.
Joskus on hauska vahata kun sen huomaa kuinka toinen alkaa kiehua niin herkästi häntä katsellessa. Hän kääntyy vähä väliä tarkistaan kattooko se vieläkin :D
En tahallani vaan ihmetellen miksihän se toinen on niin hiilenä tänään.
Se täytyy silloin moikata ja kysyy tunennetaanks me jostain. Tai vain vilkuttaa iloisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten niillä on tuijotus "kohtaus".
Itse saatan joskus unohtua tuijottamaan kaukaisuuteen, ja uppoutuvani ajatuksiini.Siinä sitten saattaa joku tulla katse kenttään enkä edes huomaa ko. Henkilöä, tai sitten säpsähdän ajatuksistani ja menen noloksi kun toinen ajattelee että tuijotan häntä...
Juu. Mäkin saatan olla niin ajatuksissani, että pidän vain silmiäni jossakin, en edes tajua että siinä on toinen ihminen. Havahdun vasta kun tämä henkilö saa jonkun neuroottisen "mitä vittua sä kyyläät" -kohtauksen.
Itteeni ei myöskään haittaa jos joku katsoo minua. Yleensä hymyilen takaisin jos huomaan tällaista.
Mulla on työkaverina tämmöinen tuijottaja ja kaikenlisäksi vielä vahtaa suu auki. Siihen on kaksi syytä ensimmäinen on et päässä ei liiku yhtään mikään ja toinen on dementtian alkamisen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Joskus on hauska vahata kun sen huomaa kuinka toinen alkaa kiehua niin herkästi häntä katsellessa. Hän kääntyy vähä väliä tarkistaan kattooko se vieläkin :D
En tahallani vaan ihmetellen miksihän se toinen on niin hiilenä tänään.
Anteeksi kuinka?
Henkisesti lapsi tai paheksuu ja haluaa osoittaa sen.
Koska en halua olla pelokas vässykkä, joka kääntää katseensa heti pois, kun joutuu kohtaamaan toisen ihmisen henkisellä tasolla, jota silmiin katsominen aina on. Naiset useimmiten etsivät katsettani myöhemmin uudestaankin, jos tulevat esimerkiksi kaupassa uudestaan vastaan.
Se on kisa enkä aio olla ensimmäinen joka luovuttaa jos huomaan jonkun tuijottavan minua.
Se tietenkin saataa luulla että minä olen se joka ensimmäisenä rupesi tuijottamaan, vaikka niin ei olisi.
Ne haluaa panna sua.