Sinä joka tuijotat, miksi tuijotat edelleen kun katson sinuun?
Tiedätkös, on oikeasti noloa tuijottaa edelleen toisen päälle kun katseet kohtaa eikä puhuta mitään :D En tarkoita tällä sitä, että katsoo nopeasti vaan semmoista kunnon vahtaamista.
Olen _KAUAN_ pohtinut että miksi jotkut tekee tätä?
Tulee heti mieleen, että kattooko se mun ulkonäössä jotain tms. Luulen näyttäväni suht normaalilta. vai tekeekö nämä tyypit tän kiusatakseen? ihmisestä saa heti päätelmän kun tuota harrastaa..
Kommentit (26)
Jollakin kuten minulla voi olla niin huono näkö että en näe jos joku katsoo minua ja tuijotan vahingossa. En näe kauas ja jos minulla ei ole jostakin syystä silmälaseja, tuijotan, en tunne tuttuja ja en näe. Anteeksi.
Heikko ihminen kääntää katseen pois heti kun katsotaan silmiin.
Voi olla huono näkö vaikka onkin silmälasit. Jos silmälasit eivät ole sopivat, ne pitäisi uusia tai näköä ei pystytä korjaamaan laseilla hyväksi lainkaan, voin tuijottaa kun en oikeasti näe. Aina ei ole kysymys tahallaan katsomisesta tai esim. että tahallaan ei tunne tai tervehdi. Voi olla myös ajatuksissaan että ei kertakaikkiaan näe ketään kun on vaipunut ajatuksiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus on hauska vahata kun sen huomaa kuinka toinen alkaa kiehua niin herkästi häntä katsellessa. Hän kääntyy vähä väliä tarkistaan kattooko se vieläkin :D
En tahallani vaan ihmetellen miksihän se toinen on niin hiilenä tänään.
Sinä olet kiusaaja
Miehen äiti on vähän tommonen. Monesti mietin että mitä sillä on mielessä kun katsoo mua välillä sillä ilmellä. että salaa jotakin menee kylmät väreet siitä katseesta ja se vielä kun nainen näyttää pelottavalta ja ilkeältä kasvonpiirteiltään.
Olen huomannut myös sen, että monesti nää tuijottajat on niitä joilla on huono itsetunto ja ovat kovia vertailemaan muita itseensä. Miehen äiti on hieman tommoinen.
Jotkut voivat katsoa siksikin jos olet kaunis ja etsiä vikoja sinusta. Löytyykö luomea naamasta yms.
Juntteja..