Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tästä allergisesta reaktiosta pääsee eroon?

Vierailija
30.11.2023 |

Kasvot helottaa punaisena, kutiaa ja kirvelee. Silmät muurautuneet lähes umpeen.

Kortisonivoide ei auta.

En käsitä, mistä tämä tuli. Epäilin biotiinivalmistetta, mutta sen olen jo lopettanut.

Tämän on pakko olla joulustressi, kun murehdin joulun tuloa niin paljon.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyypakkauksesta puolikas tabletti.

Vierailija
2/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle teki chili-mauste saman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin. Ja ota antihistamiinia avuksi. Kuulostaa kamalalta. Allergiat voivat puhjeta yht'äkkiä.

Vierailija
4/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aiheuttaa tuon koira. Olen allerginen koirille. Apteekin allergialääkkeet avuksi, kun koiria ei pysty välttämään nykyään missään.

Vierailija
5/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla aiheuttaa tuon koira. Olen allerginen koirille. Apteekin allergialääkkeet avuksi, kun koiria ei pysty välttämään nykyään missään.

Mulla aiheuttaa oireita esim. joulukuusi ja jotkin joulukukat, kuten hyasintti.

Vierailija
6/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain oireita tomaatista ja viinirypäleistä (myös rusinat)

Vierailija
7/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tomaattiallergia paukahti päälle keski-iässä minulle. Aiemmin pystyin syömään, mutta nykyään en siedä oireitta edes vähäisestä määrästä kuivamausteeseen lisätystä tomaattia tai marinadissa olevaa tomaattilisää.

Vierailija
8/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ihoreaktion loppuminen kestää kyllä monta päivää. Noin viikossa menee minulla ohi syötyäni sopimatonta ruokaa.

Vierailija
9/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä olla näpelöimättä sitä kutiavaa ihoa. Jos sulla löytyis histeciä vaikka lääkekaapista, niin voi auttaa.

Vierailija
10/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä murehdittavaa joulussa on? Unohda koko joulu, ja vietä sitä kuin muitakin päiviä.

Vierailija
11/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihokutinaan minulla helpottaa parhaiten saunassa ja lämpimän suihkun alla käyminen. Kasvot pesen vain voiteella, en saippualla.

Puhtaaseen ihoon levitän ensin pantyson voidetta ja sen päälle logobasea.

Vierailija
12/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus : locobase voide

Vierailija
13/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä olla näpelöimättä sitä kutiavaa ihoa. Jos sulla löytyis histeciä vaikka lääkekaapista, niin voi auttaa.

Soitin apteekkiin ja apteekkari suositteli just tuota Histeciä. Lähden nyt kävelemään sinne ja hakemaan tuota lääkettä.

- ap

Vierailija
14/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortisonivoidetta välttelisin tilanteessasi ja kasvoilla muutenkin. Allergialääke + silmätipat pahimpaan hätään. Jos on kyse jonkinlaisesta viivästyneestä reaktiosta, se voi kestää parikin viikkoa. 

Vierailija
15/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla aiheuttaa oireita esim. joulukuusi ja jotkin joulukukat, kuten hyasintti.

Nyt muistankin, että joulukuusi aiheutti mulle allergiaa. Kun käsittelin kuusta niin kädet kuumotti ja kirveli.

- ap

Vierailija
16/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Histecit haettu. Maksoi n.10€. Otin 10 kappaleen pakkauksen, joten sama kuin nielaisisi euron kolikon päivittäin, mutta vaikutus ei olisi sama.

Ostin myös suositeltua silmänympärysvoidetta: suurin piirtein viiden cm kokoinen tuubi 24€.

- ap

Vierailija
17/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja liitos vastauksista.

-ap

Vierailija
18/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukuisia allergioita. Välillä prednison 40mg kuuri 10 päivää + ataraxeja kutinaan. Lisäksi 4x annos histecciä tms. Jos vaan pelkkää nokkosihottumaa pukkaa nikn riittää että ottaa 4 kertaksne annoksen ihan perus allergikettä. Ja tämä siis ihan lääkärin ohjeena.

Vierailija
19/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Histecit haettu. Maksoi n.10€. Otin 10 kappaleen pakkauksen, joten sama kuin nielaisisi euron kolikon päivittäin, mutta vaikutus ei olisi sama.

Ostin myös suositeltua silmänympärysvoidetta: suurin piirtein viiden cm kokoinen tuubi 24€.

- ap

Pyydä resepti. 100kpl paketti saman hintainen.

Vierailija
20/38 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ap

Jos tarviit enemmän, pyydä resepti. Luultavasti saat sen ihan vaan soittamalla. Itse syön vuoden ympäri ja sata kappaletta maksaa reseptillä ihan muutamia euroja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän