Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet kattelee mua vaikka niillä ois tyttöystävät/vaimot mukana?

Vierailija
27.10.2016 |

Siis sillee vaivihkaa aika pitkään ja monta kertaa. Jotkut vienosti hymyilee. Näin käy siis silloin tällöin kaupassa tms. Muija mukana mut silti pitää vilkuilla noin paljon muita naisia.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä on huonot tavat.

Olen pahoillani siitä, että sinussa on jokin syy, miksi he tuijottavat sinua.

Kosmetologi auttaa esimerkiksi iho-ongelmien vuoksi. 

Niin no en usko et kukaan mies katsoisi flirttailevaan sävyyn ja monta kertaa naista joka on ruma tai huonoihoinen. :) että sikäli mikäli.

Jos ne hymyilee osaa ottavasti, tyyliin "voi reppanaa, ei tuota kukaan mies huoli, minäpä yritän piristää ja hymyilen kannustavasti". Ja sitten joku huonolla itsetunnolla varustettu tulkitsee sen flirtiksi.

Ehei. Mö kyllä tunnistan kun mies kattoo kiinnostuneesti :D ja en ole huonoitsetuntoinen. Älä projisoi omia tuntemuksiasi muhun!

Mutta et ole terve itsetuntoinenkaan. Sellaisella ei ole mitään tarvetta tälläiseen huonosti piilotettuun itse korostukseen, jota nyt yrität piilottaa tuon lapsellisen hämmennyksesi taakse. Meneppä kotiin vähän vielä kasvamaan ja keskustelemaan äitisi kanssa miten hän voisi paremmin tukea itsetuntosi kehitystä. 

Sua vaan harmittaa että joku nainen on nuori ja kaunis ja tiedostaa sen. Se on ihan normaalia itsetuntoa. Go fuck yourself.

Ei sillä ettei self fucking olisi suositeltavaa ja terveellistä, mutta kirjoittajan pointtina oli se, että itsevarma ja näyttävä nainen ei tee av:lle aloituksia, joissa kerjää kehuja muka tietämättömänä kuin joku teinityttö kavereiltaan.

Niin, suomalainen akka ei kehu ikinä toisia naisia kauniiksi koska heitä vituttaa. Ulkomaalainen nainen saattaa kehuakin ja tekee sen aidoksi. Suomieukko kehuu silloin vasta kun vastapuoli on kyninyt tukkansa mahd lyhyeksi tai lihonut.

Heippa miesasiamies, en muista sun nimeä enää valitettavasti. Minä olen supisuomalainen ja kehun joka päivä useiden naisten ulkonäköä töissä, esim vaatteita, tukkaa jne. Perus käytöstapoja.

Vierailija
62/70 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä on huonot tavat.

Niin no en usko et kukaan mies katsoisi flirttailevaan sävyyn ja monta kertaa naista joka on ruma tai huonoihoinen. :) että sikäli mikäli.

Jos ne hymyilee osaa ottavasti, tyyliin "voi reppanaa, ei tuota kukaan mies huoli, minäpä yritän piristää ja hymyilen kannustavasti". Ja sitten joku huonolla itsetunnolla varustettu tulkitsee sen flirtiksi.

Ehei. Mö kyllä tunnistan kun mies kattoo kiinnostuneesti :D ja en ole huonoitsetuntoinen. Älä projisoi omia tuntemuksiasi muhun!

Mutta et ole terve itsetuntoinenkaan. Sellaisella ei ole mitään tarvetta tälläiseen huonosti piilotettuun itse korostukseen, jota nyt yrität piilottaa tuon lapsellisen hämmennyksesi taakse. Meneppä kotiin vähän vielä kasvamaan ja keskustelemaan äitisi kanssa miten hän voisi paremmin tukea itsetuntosi kehitystä. 

Sua vaan harmittaa että joku nainen on nuori ja kaunis ja tiedostaa sen. Se on ihan normaalia itsetuntoa. Go fuck yourself.

En kiellä yhtään, että nyt kyllä harmittaa. Harmittaa niiden kaikkien nuorten, kauniiden, itsetietoisten naisten puolesta, jotka sitä aidosti ilman, että oma kehu löyhkää samalta kuin biopussi. Sinunlaisesi muovaavat yleistä käsitystä nuorista naisista ja sinä et ole heille yhtään eduksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselen kyllä nättejä naisia ja niiden pyllyjä paljonkin, vaikka tyttöystävä onkin. Ehkä olet yksi niistä naisista, jotka piristävät päivääni, :)

Vierailija
64/70 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sillee vaivihkaa aika pitkään ja monta kertaa. Jotkut vienosti hymyilee. Näin käy siis silloin tällöin kaupassa tms. Muija mukana mut silti pitää vilkuilla noin paljon muita naisia.

Eiköhän se sunkin tuleva mies katsele muita, vaikka olisit siinä vierellä. Aina löytyy joku kauniimpi ja kiinnostavampi, koita tottua siihen. Ellei tuleva miehesi sitten ole sokea.

Vierailija
65/70 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä on huonot tavat.

Ei sillä ettei self fucking olisi suositeltavaa ja terveellistä, mutta kirjoittajan pointtina oli se, että itsevarma ja näyttävä nainen ei tee av:lle aloituksia, joissa kerjää kehuja muka tietämättömänä kuin joku teinityttö kavereiltaan.

Niin, suomalainen akka ei kehu ikinä toisia naisia kauniiksi koska heitä vituttaa. Ulkomaalainen nainen saattaa kehuakin ja tekee sen aidoksi. Suomieukko kehuu silloin vasta kun vastapuoli on kyninyt tukkansa mahd lyhyeksi tai lihonut.

Kyllä minä voi ap  kauneutta kehua, eikä se vituta minua yhtään. Mutta hänen tympeä itsekehunsa kyllä vituttaa.

Vierailija
66/70 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä on huonot tavat.

Olet jumalaisen kaunis ja vartalosi on täydellinen. Toki. 

Mahtaa ottaa totuus koville :) nätti ja nuori nainen kyllä olenkin, ei oo ollu seurasta ikinä puutetta.

Olet tänään nätti, nuori ja ehkä sinkku, mutta huomenna vanha, ruma ja varattu. Kysellessäsi kaupassa mieheltä mitä tänään syötäisiin et saa vastausta kun se vilkuilee nuoria naisia. Autossa raivoat, että miksi piti taas mennä sille vikalle kassalle, jolla on se isotissinen blondi.

Ai niin joo, eihän tätä tule tapahtumaan kun kohta otetaan kaupoissa käyttöön saattomuisti. No worries.

Vierailija
67/70 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma akka on ruma lihava läski ja sä hoikempi ja nätimpi? 

Vierailija
68/70 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katselen kyllä nättejä naisia ja niiden pyllyjä paljonkin, vaikka tyttöystävä onkin. Ehkä olet yksi niistä naisista, jotka piristävät päivääni, :)

Ja kun olet esim. kaupasta kävellyt ulos, et edes muista koko naista ja keskityt taas omaan naiseesi.

Vierailija
69/70 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma akka on ruma lihava läski ja sä hoikempi ja nätimpi? 

Voisko se olla mitenkään näin?!

Vierailija
70/70 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tänään nuorta naista pariin kertaan,olikohan se ap? Maalatut,todella silmäänpistävät kulmakarvat ja joku mustelman näköinen tökötti siellä täällä ympäri naamaa. Oli pakko katsoa näinkö oikein,nainen hymyili ja varmaan luuli että meikä flirttaa :D 

M25