Miksi jotkut miehet kattelee mua vaikka niillä ois tyttöystävät/vaimot mukana?
Siis sillee vaivihkaa aika pitkään ja monta kertaa. Jotkut vienosti hymyilee. Näin käy siis silloin tällöin kaupassa tms. Muija mukana mut silti pitää vilkuilla noin paljon muita naisia.
Kommentit (70)
Joistain katkerista kommenteista huolimatta olen varma, että 90% tapauksista se tuijottava mies haluaisi panna sinua. Siinä syy.
Heh, minä ainakin hymyilen kaupassa vaikka kun ajattelen miten kohta sullon suklaapatukan kuonooni. Saatanpa ohimennen vilkaista jotain ihmistä ja jos tuo tyyppi jää tuijottamaan, niin katson toisenkin kerran, että mitäs helkkaria se tuijottaa. Todellisuudessa lempeät ajatukseni kohdistuvat kuitenkin tuohon mars-patukkaan ostoskorissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku ressukka kirjoittaa tällaisia aloituksia?
Kuule ap, jos sinulla ei ole miestä, niin anna muiden naisten miesten olla rauhassa ja keskity ostoksiisi.
Eiköhän sinullekin löydy mies. Palstallakin on tarjolla ns. kilttejä loistomiehiä päivittäin. :D
t. Toinen sinkku, joka ei ole edes mieleltään hu*raava
Voivoi etkö saa munaa? Tosi huoraavaa jos varattu mies kattoo jotain eri naista? Lol. Mulla on kyllä poikaystävä ja monta on ollutkin! Täällä on niin katkeria ja rumia ex-koulukiusattuja että saa usein vaan negatiivisia vastauksia. Huvittavaa ;) mutta onneksi nyt sain varmistuksen sille miksi katsovat..:)
Tuokaa joku juustohöylä. Pakko höylätä ranteet auki.
Sekö on jokin menestyksen mittari, että saa munaa ja katseita mahdollisemman monilta? Tämänkö varaa sinä olet itsetuntosi rakentanut? Voi lapsi parkaa.
Kaikkihan katselee asioita jotka kokevat visuaalisesti miellyttäviksi. Esim. mulla on kiva auto eikä tarvetta vaihtaa, silti ihan mielelläni katselen muita kivan näköisiä autoja.
Älkää ottako miehiänne mukaan naistenvaateosastolle. Vihoviimeinen on alusvaateosasto. Miehet menee ihan sekaisin! Ei saa silmiään irti vieraista naisista! Yök.
Vierailija kirjoitti:
Joistain katkerista kommenteista huolimatta olen varma, että 90% tapauksista se tuijottava mies haluaisi panna sinua. Siinä syy.
Tai sitten kaikki miehet eivät ajattele pelkkää panemista. Ap on ilmeisen nuori tyttö ja jos on pukeutunut vaikka liian kepeästi/paljastavasti niin vähän vanhemmalle miehelle voi tulla mieleen, että ei ikinä antaisi oman tyttärensä kulkea noin.
Vai olisiko niin, että sinä flirtailet ja miehet katsoo säälinen takasin? :D Melko säälittävältä ainakin kuulostat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama aloitus on täällä aika usein. Mikset mene ap kysymään noilta sinua katselevilta miehiltä, että miksi katsovat? Me emme voi tietää, vaikka haisu asiasta onkin.
Muuten hyvä, mutta minä olen kysynyt joskus samaa. Enkä ole ap.
No siksi, että ne ottaa "mielikuvia" susta runkkupankkiinsa :))
Jotkut naiset taas ottaa kaiken flirttailuna :D
Olen hymyileväinen mies, jos hymyilen ja satun katsomaan suuntaan jossa sattuu olemaan nainen, niin ei se tarkoita yhtään mitään :D
M27
Luulet nyt, että nämä miehet etsivät seksiä nuorilta naisilta? No, miehet etsivät seksiä ylipäätään kaikilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on huonot tavat.
Olen pahoillani siitä, että sinussa on jokin syy, miksi he tuijottavat sinua.
Kosmetologi auttaa esimerkiksi iho-ongelmien vuoksi.
Niin no en usko et kukaan mies katsoisi flirttailevaan sävyyn ja monta kertaa naista joka on ruma tai huonoihoinen. :) että sikäli mikäli.
Jos ne hymyilee osaa ottavasti, tyyliin "voi reppanaa, ei tuota kukaan mies huoli, minäpä yritän piristää ja hymyilen kannustavasti". Ja sitten joku huonolla itsetunnolla varustettu tulkitsee sen flirtiksi.
Ehei. Mö kyllä tunnistan kun mies kattoo kiinnostuneesti :D ja en ole huonoitsetuntoinen. Älä projisoi omia tuntemuksiasi muhun!
Mutta et ole terve itsetuntoinenkaan. Sellaisella ei ole mitään tarvetta tälläiseen huonosti piilotettuun itse korostukseen, jota nyt yrität piilottaa tuon lapsellisen hämmennyksesi taakse. Meneppä kotiin vähän vielä kasvamaan ja keskustelemaan äitisi kanssa miten hän voisi paremmin tukea itsetuntosi kehitystä.
Sua vaan harmittaa että joku nainen on nuori ja kaunis ja tiedostaa sen. Se on ihan normaalia itsetuntoa. Go fuck yourself.
Silmät on päässä katsomista varten. Itse katselen mitä lystään. Ehkä sinuakin. Saatan miettiä, että onpa kivan näköinen tyyppi tai onpas sillä vääränvärinen meikkivoide. Ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Olen hymyileväinen mies, jos hymyilen ja satun katsomaan suuntaan jossa sattuu olemaan nainen, niin ei se tarkoita yhtään mitään :D
M27
Et osaa lukea. Ei nyt kukaan ihmettele sitä jos kerran tai pari vilkaisee mutta jos monta kertaa ja pitkään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on huonot tavat.
Niin no en usko et kukaan mies katsoisi flirttailevaan sävyyn ja monta kertaa naista joka on ruma tai huonoihoinen. :) että sikäli mikäli.
Jos ne hymyilee osaa ottavasti, tyyliin "voi reppanaa, ei tuota kukaan mies huoli, minäpä yritän piristää ja hymyilen kannustavasti". Ja sitten joku huonolla itsetunnolla varustettu tulkitsee sen flirtiksi.
Ehei. Mö kyllä tunnistan kun mies kattoo kiinnostuneesti :D ja en ole huonoitsetuntoinen. Älä projisoi omia tuntemuksiasi muhun!
Mutta et ole terve itsetuntoinenkaan. Sellaisella ei ole mitään tarvetta tälläiseen huonosti piilotettuun itse korostukseen, jota nyt yrität piilottaa tuon lapsellisen hämmennyksesi taakse. Meneppä kotiin vähän vielä kasvamaan ja keskustelemaan äitisi kanssa miten hän voisi paremmin tukea itsetuntosi kehitystä.
Sua vaan harmittaa että joku nainen on nuori ja kaunis ja tiedostaa sen. Se on ihan normaalia itsetuntoa. Go fuck yourself.
Ei sillä ettei self fucking olisi suositeltavaa ja terveellistä, mutta kirjoittajan pointtina oli se, että itsevarma ja näyttävä nainen ei tee av:lle aloituksia, joissa kerjää kehuja muka tietämättömänä kuin joku teinityttö kavereiltaan.
Vierailija kirjoitti:
M27
Sama juttu, olen ystävällinen ja hymyileväinen nuorehko nainen ja moni ottaa sen flirttinä. Ei se tarkoita muuta, kuin että yritän olla mukava. Ja saatan hymyillä vaikka kaupassa jollekin vähän ressukalle tai teinitytölle, joka näyttää eksyneeltä tms:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27Sama juttu, olen ystävällinen ja hymyileväinen nuorehko nainen ja moni ottaa sen flirttinä. Ei se tarkoita muuta, kuin että yritän olla mukava. Ja saatan hymyillä vaikka kaupassa jollekin vähän ressukalle tai teinitytölle, joka näyttää eksyneeltä tms:D
T. Nainen
Veikkaan kyllä, että jos sinulle käy ap näin usein ja miehet nimenomaan katsovat useita kertoja (enemmän kuin 2), niin kyse on siitä, että sinä tuijotat heitä.
Itselle käy kaupassa joskus niin, että huomaa jonkun tuijottavan ja sitten tulee pakosta vilkuiltua sitä tyyppiä että vieläkö tuijottaa. Ja mieleeni ei tule, että olenpas kauniina tänään vaan että nenästä valuu verta tai terveysside pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on huonot tavat.
Ei sillä ettei self fucking olisi suositeltavaa ja terveellistä, mutta kirjoittajan pointtina oli se, että itsevarma ja näyttävä nainen ei tee av:lle aloituksia, joissa kerjää kehuja muka tietämättömänä kuin joku teinityttö kavereiltaan.
Niin, suomalainen akka ei kehu ikinä toisia naisia kauniiksi koska heitä vituttaa. Ulkomaalainen nainen saattaa kehuakin ja tekee sen aidoksi. Suomieukko kehuu silloin vasta kun vastapuoli on kyninyt tukkansa mahd lyhyeksi tai lihonut.
Saman huomannut, se on vähän kiusallista. Olen kuin en huomaisikaan.
Mutta siis tokihan ihmisiä saa katsella, eihän se mitään tarkoita.