Mitä tapahtuu jos vetää viinapullon ykkösellä alas?
Kommentit (19)
Korventaa mahaa varmaan mukavasti. Huono olo iskee nopsaan. Jos juoma pysyy sisällä, luvassa voi olla alkoholimyrkytys, jos juoja on pienikokoinen. Kova känni ainakin iskee, ja vieläkin kovempi krapula.
Minä join 2 desiä viinaa 15 minuuttiin. 20 minuuttia oli hyvä olo, sitten 8 tuntia kuin oksennustaudissa ja oksensin kahdesti. Ap:n ehdotus varmaan tappaisi minut, enkä suosittele sitä kenellekään muullekaan.
Joutuu avaan toisen pullon ainakin itselle ei juuri muuta. Mut en suosittele muille.
jos olet yli 100kg alkoholisti niin ei mitään. Muuten olet pulassa ja kuoleman riski on melkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Joutuu avaan toisen pullon ainakin itselle ei juuri muuta. Mut en suosittele muille.
Jatkan vielä kossupullon olen vetänyt huikalla siittä 20min ja hemmetillinen känni. Mut ei siihen loppunut juominen vaan vähän hidastui. Älkää yrittäkö itse samaa.
Yksi luokkakaveri joskus teininä joi koskenkorvapullon yhdellä huikalla, en tiedä, pääsikö ihan loppuun asti. Onneksi kaverit älysivät soittaa ambulanssin, joka vei sankarin vatsahuuhteluun. Siinä oli mennä henki.
Kokeile ja tule sitten tänne raportoimaan jos ei oma järki mitään sano..
Eräs tuttuni kuoli noin. Vedon seurauksena joi pullon kirjasta ykkösellä alas.
Koskaan en 0,5l viinaa ole pystyyn juonut, mutta 2dl taskarin kossua vedän helposti minuutissa. Sama kun vetäisi kolme iso keskikaljatuoppia eli ei juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en 0,5l viinaa ole pystyyn juonut, mutta 2dl taskarin kossua vedän helposti minuutissa. Sama kun vetäisi kolme iso keskikaljatuoppia eli ei juuri mitään.
Minäkin mietin tuota 2 desin annosta aloitellessani, että ei kai tässä mitään, viidestä kaljasta tulee vaan sellainen kiva pössis. Yleensä kuitenkin juon ne vähintään kahden tunnin aikana. Yllätyin silti, että jouduin sängyn pohjalle tuolla 15 minuutin viinatouhulla.
T: 3
Olen 50kg alle 30v nainen ja käytän alkoholia paljon ja säännöllisesti. Vedin tässä taannoin pieneen kriisiin puoli litraa 30% viinaa noin puolessa tunnissa. Tosiaan jonkun aikaa oli hyvä meno (max 2h) ja sitten istuinkin vessassa oksentamassa joka suuntaan, loppuilta meni sankon kanssa istuen ja seuraavana päivänä krapula kamala.
Luokkakaveri yläasteella kokeili kossupullon vetämistä ykkösellä. Kusi hetken päästä alleen ja joutui vatsahuuhteluun. Henki olis varmaan lähtenyt, jos ei oltais hälytetty ambulanssia.
Tulee toivottavasti oksennus.