Mikä on luotettava ja helposti asennettava mainosten esto-ohjelma?
Olen totaalisen kyllästynyt mainosten tulvaan, jota nettiin tulee ja haluan rajata sen minimiin. Kun googletan "mainosten esto" saan paljon ehdotuksia, mutta haluan tietää mikä on turvallinen (ei tule viruksia) ja todellakin helppo asentaa.
Kommentit (47)
Adblock on hyvä.
Tämäkin sivu on minulla tyystin erinäköinen kuin alkuperäinen kun ärsyttävät mainokset blokkaa pois.
Adblock ehdottomasti. Muita en ole edes kokeillut, koska tämä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mikä selain käytössä? Ad Block on klassikko selainlaajennus joka torppaa tehokkaasti mainokset.
Ad Block on surkea vaihtoehto. Se myy yrityksille oikeuksia ohittaa heidän estonsa. Esim. Microsoft ja Google ovat ostaneet oikeudet että Ad Block ei estä niiden mainoksia.
Mitä tuollaisella ohjelmalla tekee?
Edge se taitaa olla, mutta kiitos vinkistä. Lataan tuon ehdottamanne koneelle.
Vierailija kirjoitti:
Olen totaalisen kyllästynyt mainosten tulvaan, jota nettiin tulee ja haluan rajata sen minimiin. Kun googletan "mainosten esto" saan paljon ehdotuksia, mutta haluan tietää mikä on turvallinen (ei tule viruksia) ja todellakin helppo asentaa.
uBlock origin on vapaan lähdekoodin ohjelma ja markkinoiden paras tuohon tarkoitukseen sopiva.
Suosittelen myös Privacy Badgerin asentamista.
Vierailija kirjoitti:
Edge se taitaa olla, mutta kiitos vinkistä. Lataan tuon ehdottamanne koneelle.
Älä nyt hyvä ihminen Edgeä käytä. Varmasti surkein mahdollinen vaihtoehto. Selaimia on vaikka miten paljon ihan ilmaiseksi saatavilla.
Minulle asennettiin kerran Mozilla ja samalla katosivat suosikit. En halua asentaa niitä uudelleen toiselle selaimelle, joten käytän Edgeä. Olen niin sisäistänyt Microsoftin systeemit ja selaimen, että oli tosi vaikeaa asentaa niitä suosikkeja Mozillaan. Niinpä sitten googletin aina kaikki suosikit sähköpostista alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä selain käytössä? Ad Block on klassikko selainlaajennus joka torppaa tehokkaasti mainokset.
Ad Block on surkea vaihtoehto. Se myy yrityksille oikeuksia ohittaa heidän estonsa. Esim. Microsoft ja Google ovat ostaneet oikeudet että Ad Block ei estä niiden mainoksia.
Pötyä. Google keksi keinon päästä lisäyksien ohi mutta sittemmin on AdBlock taas parantunut.
Hyvin blokkaa kaiken ryönän pois, mukaanlukien youtube-mainokset.
Mikä mainostenesto kannattaa hankkia mobiiliin? (Android)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä mulla estää ihan kaikki mainokset.Kato kun voi ite valita.
AdBlock toimii loistavasti kaikkialla muualla, mutta tuohon "Lisää luettavaa" -häirikköön ei tehoa mikään.
Vierailija kirjoitti:
AdBlock toimii loistavasti kaikkialla muualla, mutta tuohon "Lisää luettavaa" -häirikköön ei tehoa mikään.
Se ei ole mainos, vaan sisäänrakennettu sivuston ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Minulle asennettiin kerran Mozilla ja samalla katosivat suosikit. En halua asentaa niitä uudelleen toiselle selaimelle, joten käytän Edgeä. Olen niin sisäistänyt Microsoftin systeemit ja selaimen, että oli tosi vaikeaa asentaa niitä suosikkeja Mozillaan. Niinpä sitten googletin aina kaikki suosikit sähköpostista alkaen.
Kun asennat Firefoxin niin se kysyy että tuodaanko kirjanmerkit ja suosikit toisesta selaimesta. Jos valitset kyllä niin se ne tuo automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole mainos, vaan sisäänrakennettu sivuston ominaisuus.
Ei tuollaista minulla vaan näy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä mulla estää ihan kaikki mainokset.Kato kun voi ite valita.
Ei muuten estä. Älä nyt viitsi täysin selvästä asiasta ruveta jankkaamaan.
Minulla on Adblock Plus ja uBlock Origin. Gmailin ja Youtuben mainoksille on muistaakseni vielä omat blokkerinsa. Blokkasin sen typerän "lisää luettavaa" -laatikonkin. Hittoon tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pötyä. Google keksi keinon päästä lisäyksien ohi mutta sittemmin on AdBlock taas parantunut.
Hyvin blokkaa kaiken ryönän pois, mukaanlukien youtube-mainokset.
Ai että Ad-Block itse valehtelee vai?
https://gizmodo.com/adblock-plus-is-now-going-to-sell-ads-1786568975
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Adblock Plus ja uBlock Origin. Gmailin ja Youtuben mainoksille on muistaakseni vielä omat blokkerinsa. Blokkasin sen typerän "lisää luettavaa" -laatikonkin. Hittoon tuollaiset.
Millä itse estit tuon lisää luettavaa roskan?
Itse estin sen NoScript ohjelmalla mutta jos sinulla on joku käytännöllisempi keino niin olisi kiva kuulla