Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso oli taannoin yhden yön jossain muualla. Juuh, en uskalla kysyä että missä oli :(

Vierailija
26.10.2016 |

Välillä tuntuu että pitää saada rohkeus kysyä ja välillä onnistuu olemaan ajattelematta sitä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, miksi et uskaltaisi kysyä tuollaista perusasiaa? Mitä tapahtuu jos kysyt? Mitä tapahtuu jos saat/et saa vastausta?

Perusasia? Kun toinen on pois yön? Ei ainakaan meillä olisi. :(

Tarkoitti varmaan, että olisi/on perusasia voida kysyä, jos jotain outoa/erilaista tapahtuu.

Niin kai se varmaan on mutta tuollaisessa tilanteessa ei kyllä ole mitään normaalia vaikka on ikävän yleistä!

Vierailija
22/25 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille, jotka pitävät omaa puolisoaan 100 % luotettavana: suosittelen visiittiä jossain (seksi)chatissa. Ne ovat täynnä parisuhteessa olevia, jopa perheellisiä miehiä (olen itse heteronainen, varmasti siellä varattuja naisiakin on) etsimässä seuraa ja valmiina tapaamaan melkein kenet tahansa jos vaan vastapuoli suostuu. Ihan oikeasti. 

Älä koskaan luota keneenkään 100 %. Yksikään ihminen tämän maan päällä ei ole sen arvoinen, ei edes puolisosi. Sori nyt vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä selvisi juuri että oli ollut 10v sitten jonkun naisen luona kun oli yön muka kaverilla. Selvisi myös muita kertoja. Niinku on vannonut ettei ikinä ole ollut muiden kanssa eikä ikinä voisi tehdä niin. Paskat. Samanlaisia kaikki miehet. Olen huvikseni testaillut baareissa ja esim. etelänreissuissa suomalaisia perheellisiä miehiä kun ovat illalla olleet baarissa ja lapset vaimojen kanssa huoneessa, jokainen olisi lähtenyt mukaan... Ihan järkkyä. Sama baareissa. En luottaisi yhteenkään mieheen! En enää ikinä. 

Vierailija
24/25 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä selvisi juuri että oli ollut 10v sitten jonkun naisen luona kun oli yön muka kaverilla. Selvisi myös muita kertoja. Niinku on vannonut ettei ikinä ole ollut muiden kanssa eikä ikinä voisi tehdä niin. Paskat. Samanlaisia kaikki miehet. Olen huvikseni testaillut baareissa ja esim. etelänreissuissa suomalaisia perheellisiä miehiä kun ovat illalla olleet baarissa ja lapset vaimojen kanssa huoneessa, jokainen olisi lähtenyt mukaan... Ihan järkkyä. Sama baareissa. En luottaisi yhteenkään mieheen! En enää ikinä. 

Uskoo ken tahtoo miesvihatrolli.

Vierailija
25/25 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli  myös kerran ja veikkaan että oli ehkä  putkassa tai sammuneena johonkin rappukäytävään. Niin vahva humalatila oli silloin kun viimeisen kerran olin yhteyden saanut. Ei ole kehdannut tunnustaa miten asia on. Mitään muita naisia en epäile, oli tosiaan niin änkyräkännissä että tuskin pysyi edes pystyssä (mies saati vehje).

Kiva suhde teillä, jos ajattelet ainoan esteen pettämiselle olevan umpitunneli.