Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihtuuko niin jos aamusta ja päivällä syö vähän ja sitte ilalla vaikka klo19-22 aikaan hirveästi? Eikö illalla ruuan kulku meno tehokkaammin eli ei liho niin paljoa?

Vierailija
26.10.2016 |

?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi syömällä ei laihdu.

Vierailija
2/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se kellonaika vaikuttaa? Sama se moneltako syöt, mutta tarkoitus kai kuitenkin on syödä tasaisesti pitkinä päivää, että jaksaa, ja illalla syödä sen verran, että seuraavan kerran on nälkä vasta aamulla. Ei se painoon vaikuta mihin aikaan sen ruuan naamaasi mätät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla ihmiset onnistuvat usein lihomaan nopeasti. Syö tasasesti pitkin päivää. 4-6 pientä ateriaa 3-4 tunnin välein. Ja tietysti ruokien ravintosisältö vaikuttaa jne jne

Vierailija
4/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä se kellonaika vaikuttaa? Sama se moneltako syöt, mutta tarkoitus kai kuitenkin on syödä tasaisesti pitkinä päivää, että jaksaa, ja illalla syödä sen verran, että seuraavan kerran on nälkä vasta aamulla. Ei se painoon vaikuta mihin aikaan sen ruuan naamaasi mätät.

Mikä ihmeen tarkoitus sillä pitkin päivää napostelulla on?

Vierailija
5/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vannovat pätkäpaaston nimiin (ollaan esim. 18 tuntia syömättä ja syödään kaikki päivän ruoat kuuden tunnin ikkunan sisällä). Vaatii perehtymistä, että saa tarpeelliset ravintoaineet ja tarpeeksi energiaa kasaan. Sopii käsittääkseni vähän huonommin naisille kuin miehille.

Vierailija
6/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisajankohdalla ei ole missään tutkimuksessa havaittu olevan yhteyttä lihomiseen tai laihtumiseen. Määrä on olennaista, ei aika.

Vierailija
7/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin lihot...

Vierailija
8/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömisajankohdalla ei ole missään tutkimuksessa havaittu olevan yhteyttä lihomiseen tai laihtumiseen. Määrä on olennaista, ei aika.

Sisältö on vielä tärkeämpi, se vaikuttaa myös määrään.

Vierailija
9/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sanottiin että iltakuuden jälkeen ei saisi syödä että ei liho.  Kai se perustui siihen että yöllä ei liikuta.

Liekö kumottu tuo väite.  Eli että maatessa kuluu saman verran kuin työtä tehdessä......

Se  olisi kyllä kiva koska tykkään syödä illalla.

Vierailija
10/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömisen tarkoitus on poistaa nälkää. Aterioiden syöminen ei ole napostelua. Yleensä ihmisillä tulee päivän mittaan monta kertaa nälkä, siksi syödään, että jaksetaan tehdä muutakin kuin maata.

Vierailija
11/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen sanottiin että iltakuuden jälkeen ei saisi syödä että ei liho.  Kai se perustui siihen että yöllä ei liikuta.

Liekö kumottu tuo väite.  Eli että maatessa kuluu saman verran kuin työtä tehdessä......

Se  olisi kyllä kiva koska tykkään syödä illalla.

Höpöjuttuja. Mä en saisi edes nukuttua nälältäni, jos saisin viimeisen kerran syödä ennen kuutta. Syön usein päivän aikana ja vielä myöhään illalla, ja olen melko kaukana lihavasta tai edes pyöreästä.

Vierailija
12/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihduta on olennainen asia lihomisen ja laihtumisen kannalta. Syömällä pidät aineenvaihduntaisi käynnissä ja kulutat enemmän, ja siis laihdut. (Tai et liho)

Siksi kolme ateriaa päivässä on parempi kuin yksi.

Itse pidän tuota viittä vähän liioteltuna, mutta kukin tavallaan.

Vierailija
13/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aineenvaihduta on olennainen asia lihomisen ja laihtumisen kannalta. Syömällä pidät aineenvaihduntaisi käynnissä ja kulutat enemmän, ja siis laihdut. (Tai et liho)

Mistä sä keksit ton yhden aterian päivässä? Ei ap ainakaan näin maininnut.

Mun mielestä myös kolme tuntuu sopivalta kerralta.

Vierailija
14/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, illalla tosiaan ruuan kulku meno tehokkaammi.

Vierailija
15/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömisen tarkoitus on poistaa nälkää. Aterioiden syöminen ei ole napostelua. Yleensä ihmisillä tulee päivän mittaan monta kertaa nälkä, siksi syödään, että jaksetaan tehdä muutakin kuin maata.

Pitkin päivää syöminen on napostelua, joka mainitaan lainaamassani viestissä.

Vierailija
16/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä taas mulle sopivinta on viis kuus kertaa päivässä. Joudun syömään, koska mulla on nälkä usein. Niin että on se taas niin ihmeellistä, että joku oikeasti joutuu syömään usein voidakseen hyvin. Syökää vaikka nolla kertaa päivässä, ei se muitten tarpeisiin vaikuta.

Vierailija
17/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elättää hammaslääkäreitä.

Vierailija
18/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä keksit ton yhden aterian päivässä? Ei ap ainakaan näin maininnut.

Mun mielestä myös kolme tuntuu sopivalta kerralta.

No kuule en ajatellut, että syö kolmeen tuntiin kolmea ateriaa, sorry ihan kamalasti.

Vierailija
19/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitkin päivää, eli että ateriakerrat sijoittuu tasaisesti päivään. Vittu olkoon, älkää te syökö, ootte vissiin niin tankkeja, ettei tartte enää.

Vierailija
20/44 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla tavalla ihmiset onnistuvat usein lihomaan nopeasti. Syö tasasesti pitkin päivää. 4-6 pientä ateriaa 3-4 tunnin välein. Ja tietysti ruokien ravintosisältö vaikuttaa jne jne

Periaate on oikea, siis tasaisesti pitkin päivää, mutta kolmekin ateriaa riittää. Ei toimi ehkä kaikille, mutta minulla on toiminut.

Illalla ahmininen on illalla ahmimista, ja vaikka se muutaman vuorokauden ajan saattaa näyttää hyvää tulosta, se ei ainakaan omalla kohdallani toiminut. Päinvatsoin, lihotti. + Omakohtainen kokemus. Laihtuessa ruokavaliota täytyy muuttaa muuttuneiden kilojen mukaan. Eli keventää entisestään. Tai lisätä liikuntaa, mikä onkin painon vähentyessä helpompaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme