Onko normaalia jos harrastaaa enemmän peppuseksiä kuin tavallista?
Meillä kumpikin on ns. "peppuseksifaneja" ja noin 2/3 seksikerroista harrastetaan peppuseksia. itse saan orgasmin 100 kertaa helpommin peppuseksistä kuin tavallisesta. En ole saanut vaginan kautta kuin muutaman kerran orgasmin.
Kommentit (50)
Käytettekö kondomia ja tuleeko miehesi sisääsi?
Vierailija kirjoitti:
Meillä kumpikin on ns. "peppuseksifaneja" ja noin 2/3 seksikerroista harrastetaan peppuseksia. itse saan orgasmin 100 kertaa helpommin peppuseksistä kuin tavallisesta. En ole saanut vaginan kautta kuin muutaman kerran orgasmin.
Mikä mielestäsi olisi tavallinen p-seksin määrä? Musta tuo on vaan luonnotonta ja sä olet friikki, koska ei naisilla ole peräsuolessa mitään g-pistettä.
Se ettet saa vaginan kautta orkkua johtuu vain siitä ettei sua ole lämmitelty tarpeeks tai miehes ei osaa käyttää vehjettään. Katsos kun se herkkä alue on paljon suurempi kuin se pieni nöpö(klitta), se on oikeasti kämmenen kokoinen ja tarvitsee riittävästi stimulaatiota.
Eiköhän jokainen päätä millainen seksi sopii parisuhteeseen. Itse en voisi edes kuvitella antavani peräsuoleen. Yök sentään.
Vierailija kirjoitti:
Käytettekö kondomia ja tuleeko miehesi sisääsi?
Ei käytetä ja tulee lähes joka kerta
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mielestäsi olisi tavallinen p-seksin määrä? Musta tuo on vaan luonnotonta ja sä olet friikki, koska ei naisilla ole peräsuolessa mitään g-pistettä.
Se ettet saa vaginan kautta orkkua johtuu vain siitä ettei sua ole lämmitelty tarpeeks tai miehes ei osaa käyttää vehjettään. Katsos kun se herkkä alue on paljon suurempi kuin se pieni nöpö(klitta), se on oikeasti kämmenen kokoinen ja tarvitsee riittävästi stimulaatiota.
Monet sanoo, että muutaman kerran kuussa olisi tavallinen määrä. Kyllä me harrastetaan ihan tavallista seksiä myöskin ja olen saanut orgasmin sen kautta muutaman kerran. Me satutaan molemmat pitämään anaaliseksistä. Itse saan orgasmin paljon helpommin harrastamalla anaaliseksiä. Se kiihkeys ja tuhmuus kiihottaa vielä enemmän. Lämmittelystä vielä, niin mieheni tekee sen ihanasti sormettamalla ja nuolemalla peppuani.
ap
Mitä väliä sillä on onko joku tavallista tai normaalia? Pääasia, että molempien teidän mielestä oma tapanne harrastaa seksiä on teille se sopivin.
Tunnetko itsesi jotenkin alemmaksi, kun annat miehellesi pyllyä?
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko itsesi jotenkin alemmaksi, kun annat miehellesi pyllyä?
En koe, luotan mieheeni niin paljon ja rakastan häntä niin annan pyllyä hänelle siksi.
ap
Aivan normaalia on jos siitä molemmat nauttii. Itse harrastan myös enemmän peppuseksiä vaimoni kanssa koska se tuntuu yksinkertaisesti niin hyvältä.
up