Onko normaalia jos harrastaaa enemmän peppuseksiä kuin tavallista?
Meillä kumpikin on ns. "peppuseksifaneja" ja noin 2/3 seksikerroista harrastetaan peppuseksia. itse saan orgasmin 100 kertaa helpommin peppuseksistä kuin tavallisesta. En ole saanut vaginan kautta kuin muutaman kerran orgasmin.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Tuo väite että peppureikä löystyy kun harrastaa anaaliseksiä, en usko. Minä olen koko ikäni paskonut isoja pitkiä pökäleitä, eikä se silti ole venynyt liikaa.
Ei löysty, se on vain huhua. Itse olen melkein 10 vuotta ahkerasti harrastanut anaaliseksiä mieheni kanssa ja mitään ongelmia ei ole ikinä ollut.
ap
Kukaan samaa reikää vedä niin kauaa hyi saat.. Siksi muita
Vierailija kirjoitti:
Taas anaalitrolli. Etkö jo väsy.
Miten niin? Kysyin vaan, että onko tällainen seksitapa yleistäkin. :(
ap
Vierailija kirjoitti:
Kukaan samaa reikää vedä niin kauaa hyi saat.. Siksi muita
eli jos vetää pilluun kauan niin se on hyi saat..?
Isopyllyinen nainen joka vielä antaa persettä kuulostaa mahtavalta.
Miehesi on kyllä onnekas.
Ei tämä mielestäni ole epänormaalia, Etelä- Amerikassa suurin osa ihmisistä ovat jossain vaiheessa elämää harrastaneet anaaliseksiä, sillä se on kulttuurissa osa päivittäistä seksiä. Varsinkin Brasiliassa ja Kolumbiassa tämä on iso juttu, samoin pyllyn nuoleminen niin kun mainitsit.
Voivoi, pitää varmaan etsiä nainen Brasiliasta...
Vierailija kirjoitti:
Meillä ystävät panemme ristiin ja tupla panoa naiselle kyllä siitä kiksit saa..
Sinä panet korkeintaan einespizzaa mikroaaltouuniin.
Onnea vaan teille! Oma mieheni ei edes suostu kokeilemaan, itse haluaisin kovasti. :(
Kaikki on kiinni siitä, mitä enemmistö pitää tavallisena peppuseksin määränä. Mulle se tarkoittaa, et kukaan ei mene rassaamaan anustani.
Ihan normaalia on, toiset tykkää toiset ei.
Huh huh! Mahtaa sulla olla paha rektoseele jos miehesi penis pystyy stimuloimaan rektumin kautta vulvan erogeenisia alueita. Tai sitten muuten vain TODELLA löysät paikat.
Eipä silti, mieheltä vaikutat muutenkin.
Kateeks käy miestäsi, omaa hyvän vaimon. Saispa itsekin persettä tuohon tahtiin. Vituttaa, oma vaimo ei anna kuin muutaman kerran vuodessa.
33 jatkaa,
koska Rectumiin ei TODELLAKAAN mene seksuaalista mielihyvää välittäviä hermosyitä, aioastaan GI-kanavan toimintoja sääteleviä hermoja.
Vierailija kirjoitti:
Kateeks käy miestäsi, omaa hyvän vaimon. Saispa itsekin persettä tuohon tahtiin. Vituttaa, oma vaimo ei anna kuin muutaman kerran vuodessa.
Eipä ole sulla varaa vitutukseen jos et itsekään anna rassata persettäsi esim.dildolla.
vaihda anteliaaseen homomieheen jos ei kelpaa. Vaimosi ei todellakaan tarvitse suostua mihinkään mistä ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh! Mahtaa sulla olla paha rektoseele jos miehesi penis pystyy stimuloimaan rektumin kautta vulvan erogeenisia alueita. Tai sitten muuten vain TODELLA löysät paikat.
Eipä silti, mieheltä vaikutat muutenkin.
Ei ole rektooseele, eikä mitään ongelmia muuten. Molemmat reiät on kireitä, peppuseksissä on vaan se tuhmuus ja kielletyn hedelmän maku mikä kiihottaa. Mieheni penis ei stimuloi anukseni kautta vaginaani kuin aivan vähän.
Miten muka?
AP
33 jatkaa,
rektoseeleä ja muita lantionpohjan laskeumia hoidetaan melko eleganteilla toimenpiteillä nykyään, ei kannata arastella lääkäriin menoa.
Kannattaa hoitaa vaiva hyvissä ajoin, ennen kuin etenee hankalaoireiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole sulla varaa vitutukseen jos et itsekään anna rassata persettäsi esim.dildolla.
vaihda anteliaaseen homomieheen jos ei kelpaa. Vaimosi ei todellakaan tarvitse suostua mihinkään mistä ei pidä.
Vaimoni kyllä antaa peppua, mutta kateeksi käy kun aloittajan mies saa persettä niin usein. Vaimollani on niin hyvä perse niin tekee sitä mieli.
t.34
Vierailija kirjoitti:
33 jatkaa,
rektoseeleä ja muita lantionpohjan laskeumia hoidetaan melko eleganteilla toimenpiteillä nykyään, ei kannata arastella lääkäriin menoa.
Kannattaa hoitaa vaiva hyvissä ajoin, ennen kuin etenee hankalaoireiseksi.
Meinaatko, että peppuseksi aiheuttaisi ko. oireita? Olen harrastanut sitä säännöllisesti enemmän ja vähemmän melkein 10 vuotta ja ikinä ei ole mitään ongelmia ollut.
ap
Annan vielä toiset 10 vuotta persettä miehelleni ja varmaan vielä pitempäänkin ;)
ap