Onko normaalia jos harrastaaa enemmän peppuseksiä kuin tavallista?
Meillä kumpikin on ns. "peppuseksifaneja" ja noin 2/3 seksikerroista harrastetaan peppuseksia. itse saan orgasmin 100 kertaa helpommin peppuseksistä kuin tavallisesta. En ole saanut vaginan kautta kuin muutaman kerran orgasmin.
Kommentit (50)
kun 2/3 teidän panoistanne on perseeseen, niin miten sun persereikäs kestää ja mitä valmisteluja teette?
Vierailija kirjoitti:
kun 2/3 teidän panoistanne on perseeseen, niin miten sun persereikäs kestää ja mitä valmisteluja teette?
Hyvin kestää, miks ei? Peppuseksi ei löystytä anusta pikemminkin päinvastoin, sulkijalihasteni hallinta on parantunut ja pidätyskyky on myös, vaikka on väitetty toista. Pesen aluksi pyllyni ja sen jälkeen mieheni nuolee ja sormettaa sitä.
Ollaan melkein 10 vuotta säännöllisesti harrastettu peppuseksiä, koska molemmat tykkäämme siitä.
ap
Aivan normaalia on, jos siitä molemmat nauttii.
Edellisessä parisuhteessa meillä oli noin 2/3 pimppiä ja 1/3 peppua ja oikeastaan sen takia etten kehdannut aina kysyä peppua, ihanteellisin tilanne olisi varmaan 50/50.
Vaihtelu on tärkeää seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Edellisessä parisuhteessa meillä oli noin 2/3 pimppiä ja 1/3 peppua ja oikeastaan sen takia etten kehdannut aina kysyä peppua, ihanteellisin tilanne olisi varmaan 50/50.
Vaihtelu on tärkeää seksissä.
Tuo kuulostaa ihan hyvältä. Kyllä me siis harrastamme myös perusseksiä, mutta kummatkin tykätään enemmän peppuseksistä. Mulla on iso pylly josta mies muutenkin tykkää paljon ja itse tykkään kovasti kun mieheni nauttii ja tykkää pyllystäni.
ap
Tekisin sitä itsekkin usein, jos vaimo suostuisi. kirjoitti:
Aivan normaalia on, jos siitä molemmat nauttii.
Nautimme kovasti, annan miehelleni oikein mielelläni peppua.
Suostuuko vaimosi muuten peppuseksiin?
ap
Vau, tuollaisen suhteen minäkin haluaisin! :)
M20
Vierailija kirjoitti:
Ap on mies.
Enkä ole? Miksi on jotenkin outoa jos nainen tykkää peppuseksistä?
ap
Peppuseksi ei kuulu terveeseen heterosuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Peppuseksi ei kuulu terveeseen heterosuhteeseen.
Miten niin?
ap
mikä pyllypanossa on muka parempaa?
Vierailija kirjoitti:
mikä pyllypanossa on muka parempaa?
Normaalipanossa tunnen kyllä paineen ja se tuntuu mukavalta. Peppuseksi antaa erityisen täyden tunteen. Pyllypanossa tulee koko ajan väristyksiä ja sitä enemmän mitä syvemmälle pyllyyni mun mies tulee. Tuntuu niin täydeltä ja ihanalta kun mies on juurta myöten mun pyllyssä ja orgasmi on taattu. Se kiihottaa mua pyllypanossa.
Eikä peppuseksiä ole pakko koittaa, me vaan satutaan pitämään siitä.
ap
Itse ihmettelen sitä, että miksi käyttää sitä reikää jossa on vähemmän tuntoa, mutta jos se teille passaa, niin mikäpäs siinä. Kuitenkin se sukupuolielin on siinä muutaman sentin päässä...
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen sitä, että miksi käyttää sitä reikää jossa on vähemmän tuntoa, mutta jos se teille passaa, niin mikäpäs siinä. Kuitenkin se sukupuolielin on siinä muutaman sentin päässä...
Kyllä me ihan tavallista silloin tällöin harrastetaan. Itselle pepussa tuntuu täydeltä ja väristyksiä. En osaa tarkemmin selittää, niin kiihottavalta. Mieheni on kehunut että peppu tuntuu tiukemmalta.
Orgasmi tulee joka kerta peppuseksissä, mutta tavallisessa on vain muutaman kerran tullut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kestää, miks ei? Peppuseksi ei löystytä anusta pikemminkin päinvastoin, sulkijalihasteni hallinta on parantunut ja pidätyskyky on myös, vaikka on väitetty toista. Pesen aluksi pyllyni ja sen jälkeen mieheni nuolee ja sormettaa sitä.
Ollaan melkein 10 vuotta säännöllisesti harrastettu peppuseksiä, koska molemmat tykkäämme siitä.
ap
sul on kestävä persereikä kun 10 vuotta rassattu.
luulis jo et lirahtaa paskat housuun
Tuo väite että peppureikä löystyy kun harrastaa anaaliseksiä, en usko. Minä olen koko ikäni paskonut isoja pitkiä pökäleitä, eikä se silti ole venynyt liikaa.
Meillä ystävät panemme ristiin ja tupla panoa naiselle kyllä siitä kiksit saa..
Ei ehkä normaalia, mutta poikkeavaa on. Nauttikaa arjestanne, moni ei suostu edes kokeilemaan kakkosta.