Stressi ja kastelu
Hei
Olen 19v nuori nainen, perusterve, eikä minulla ole aiemmin ollut mitään kasteluongelmaa. Nyt viime aikoina minulla on kuitenkin opiskelustressin takia ollut pahoja univaikeuksia. Nukahtamisongelmat vielä kestäisin, mutta muutamana yönä on kastunut sänky. Olen syönyt melatoniinia nukahtamisen helpottamiseksi, mutta ei sen pitäisi tällaista aiheuttaa. Olen varannut ajna lääkärille, mutta jonoa on jonkin verran. Voiko tällainen johtua pelkästä stressistä? Muita fyysisiä oireita ei ole, viimeisen kuukauden aikana olen kastellut sängyn muistaakseni 5 kertaa. Kenelläkään neuvoja tai vastaavia kokemuksia?
Kommentit (328)
ehkä oot tullu riippuvaiseksi siitä huolettomasta ja vauvamaisesta olosta jonka saat kun oot vaipoissa?
täällä sulle vapaaehtoinen vaipahvaihtaja. saat olla mun kanssa koko aika paksuissa vaipoissa ja vaihdan pikkuisen aina kuiviin kun tulee pisut vaippoihin.
M24
xdd hemmoteltu tyttö kokeili vielä kerran olla pikkuvauva ja jäikin sille tielle
Aloitus on provo, mutta yöllinen epilepsiakohtaus voi olla aikuisella syy kasteluun.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on provo, mutta yöllinen epilepsiakohtaus voi olla aikuisella syy kasteluun.
TOivottavasti tosiaan on provo, mutta mistä näitäkään aina tietää... voiko epilepsiakohtausta saada yöllä niin ettei ole aamullakaan asiasta tietoinen? ihan mielenkiinnosta kysyn, itsellä ei ole mitään kasteluongelmaa
Miksi ihmeessä 19v yökastelija olisi automaattisesti provo?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä 19v yökastelija olisi automaattisesti provo?
Tämä. Ei ap ole mitään kovin epäuskottavaa sanonut.Voi toki olla provo kuten kaikki avaukset voivat, mutta ei mikään siihen erityisesti viittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TOivottavasti tosiaan on provo, mutta mistä näitäkään aina tietää... voiko epilepsiakohtausta saada yöllä niin ettei ole aamullakaan asiasta tietoinen? ihan mielenkiinnosta kysyn, itsellä ei ole mitään kasteluongelmaa
Epilepsia voi kouristusten sijaan ilmetä lihasten velttoutena ja epilepsialiiton sivuilla sanotaan, että virtsankarkailu voi olla oire.
Itse tiedän saaneeni kohtauksen ainoastaan siitä, että kieli on kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epilepsia voi kouristusten sijaan ilmetä lihasten velttoutena ja epilepsialiiton sivuilla sanotaan, että virtsankarkailu voi olla oire.
Itse tiedän saaneeni kohtauksen ainoastaan siitä, että kieli on kipeä.
Kiitti tiedosta, aina oppii uutta. Aika hurjalta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miten vaippoihin voi jäädä koukkuun...aikuinen ihminen :O
Märästä vaipasta on paljon mukavampi herätä kuin märästä sängystä. Aika äkkiä niistä tuli jotenkin symboli turvallisuudelle ja enää en oikein osaisi nukahtaa ilman. En halua loppuelämääni nukkua vaipoissa eli pakko noista on päästä kohta irti
-aloittaja
Miten se märkä vaippa tuntuu märkää sänkyä paremmalta? Samallalaillahan sen pitäisi hävettää kun vahinko on kuitenkin käynyt
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin vaippaostoksille mars!
Aiai minkä teit kun ehotit tuota alottajalle...
Ja arvatenkin äiti maksaa ap:n yövaipat kun tyttö ei viitsi herätä vessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miten vaippoihin voi jäädä koukkuun...aikuinen ihminen :O
Märästä vaipasta on paljon mukavampi herätä kuin märästä sängystä. Aika äkkiä niistä tuli jotenkin symboli turvallisuudelle ja enää en oikein osaisi nukahtaa ilman. En halua loppuelämääni nukkua vaipoissa eli pakko noista on päästä kohta irti
-aloittaja
Miten se märkä vaippa tuntuu märkää sänkyä paremmalta? Samallalaillahan sen pitäisi hävettää kun vahinko on kuitenkin käynyt
Märkä sänky on tosi inhottava siivota, ja aina saa pelätä lähteekö kaikki pesussa puhtaaksi. Märän vaipan voi vain heittää roskiin, eikä asiaa tarvitse enempää miettiä. Eikä vaippa tunnu samalla tavalla kylmältä kuin märät lakanat.
-aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Ja arvatenkin äiti maksaa ap:n yövaipat kun tyttö ei viitsi herätä vessaan?
Äiti ihan itse tahtoo niitä minulle ostaa. Maksaisin kyllä itse, mutta opiskelijana ei ole erityisemmin rahaa käytössä.
-aloittaja
Mites ajattelit tulevalle kumppanille selittää että aloit vaan taas käyttää vaippoja ja nyt tulee pissat niihin joka yö?
Vierailija kirjoitti:
Mites ajattelit tulevalle kumppanille selittää että aloit vaan taas käyttää vaippoja ja nyt tulee pissat niihin joka yö?
Ei aloittaja kumppania tarvitse vaan lapsenvahtia...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin voisin seurustella yökastelijan kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja taitaa asua vielä kotona... Voit ihan hyvin alkaa taas äitisi vauvaksi kun vaippoja muutenkin tarvitset. Siinä sestressikin katoaa helistin kourassa ja tissi suussa :)
ap kuulostaa siltä että haaveilee salaa jostain tällaisesta.
Täältä saat lahjoituksena lapseni vanhoja tuttipulloja ja tutteja kun tunnut niitä tarvitsevan <3
Susta sais hyvän dokkarin, 4D -koukussa vaippoihin