Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressi ja kastelu

Vierailija
26.10.2016 |

Hei

Olen 19v nuori nainen, perusterve, eikä minulla ole aiemmin ollut mitään kasteluongelmaa. Nyt viime aikoina minulla on kuitenkin opiskelustressin takia ollut pahoja univaikeuksia. Nukahtamisongelmat vielä kestäisin, mutta muutamana yönä on kastunut sänky. Olen syönyt melatoniinia nukahtamisen helpottamiseksi, mutta ei sen pitäisi tällaista aiheuttaa. Olen varannut ajna lääkärille, mutta jonoa on jonkin verran. Voiko tällainen johtua pelkästä stressistä? Muita fyysisiä oireita ei ole, viimeisen kuukauden aikana olen kastellut sängyn muistaakseni 5 kertaa. Kenelläkään neuvoja tai vastaavia kokemuksia?

Kommentit (328)

Vierailija
141/328 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta sais hyvän dokkarin, 4D -koukussa vaippoihin

Vierailija
142/328 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä oot tullu riippuvaiseksi siitä huolettomasta ja vauvamaisesta olosta jonka saat kun oot vaipoissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/328 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sulle vapaaehtoinen vaipahvaihtaja. saat olla mun kanssa koko aika paksuissa vaipoissa ja vaihdan pikkuisen aina kuiviin kun tulee pisut vaippoihin.

M24

Vierailija
144/328 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

xdd hemmoteltu tyttö kokeili vielä kerran olla pikkuvauva ja jäikin sille tielle

Vierailija
145/328 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo, mutta yöllinen epilepsiakohtaus voi olla aikuisella syy kasteluun.

Vierailija
146/328 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on provo, mutta yöllinen epilepsiakohtaus voi olla aikuisella syy kasteluun.

TOivottavasti tosiaan on provo, mutta mistä näitäkään aina tietää... voiko epilepsiakohtausta saada yöllä niin ettei ole aamullakaan asiasta tietoinen? ihan mielenkiinnosta kysyn, itsellä ei ole mitään kasteluongelmaa

Vierailija
147/328 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä 19v yökastelija olisi automaattisesti provo?

Vierailija
148/328 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä 19v yökastelija olisi automaattisesti provo?

Tämä. Ei ap ole mitään kovin epäuskottavaa sanonut.Voi toki olla provo kuten kaikki avaukset voivat, mutta ei mikään siihen erityisesti viittaa.

Vierailija
149/328 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TOivottavasti tosiaan on provo, mutta mistä näitäkään aina tietää... voiko epilepsiakohtausta saada yöllä niin ettei ole aamullakaan asiasta tietoinen? ihan mielenkiinnosta kysyn, itsellä ei ole mitään kasteluongelmaa

Epilepsia voi kouristusten sijaan ilmetä lihasten velttoutena ja epilepsialiiton sivuilla sanotaan, että virtsankarkailu voi olla oire.

Itse tiedän saaneeni kohtauksen ainoastaan siitä, että kieli on kipeä.

Vierailija
150/328 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epilepsia voi kouristusten sijaan ilmetä lihasten velttoutena ja epilepsialiiton sivuilla sanotaan, että virtsankarkailu voi olla oire.

Itse tiedän saaneeni kohtauksen ainoastaan siitä, että kieli on kipeä.

Kiitti tiedosta, aina oppii uutta. Aika hurjalta kuulostaa.

Vierailija
151/328 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miten vaippoihin voi jäädä koukkuun...aikuinen ihminen :O

Märästä vaipasta on paljon mukavampi herätä kuin märästä sängystä. Aika äkkiä niistä tuli jotenkin symboli turvallisuudelle ja enää en oikein osaisi nukahtaa ilman. En halua loppuelämääni nukkua vaipoissa eli pakko noista on päästä kohta irti

-aloittaja

Miten se märkä vaippa tuntuu märkää sänkyä paremmalta? Samallalaillahan sen pitäisi hävettää kun vahinko on kuitenkin käynyt

Vierailija
152/328 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin vaippaostoksille mars!

Aiai minkä teit kun ehotit tuota alottajalle...

Vierailija
153/328 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvatenkin äiti maksaa ap:n yövaipat kun tyttö ei viitsi herätä vessaan?

Vierailija
154/328 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miten vaippoihin voi jäädä koukkuun...aikuinen ihminen :O

Märästä vaipasta on paljon mukavampi herätä kuin märästä sängystä. Aika äkkiä niistä tuli jotenkin symboli turvallisuudelle ja enää en oikein osaisi nukahtaa ilman. En halua loppuelämääni nukkua vaipoissa eli pakko noista on päästä kohta irti

-aloittaja

Miten se märkä vaippa tuntuu märkää sänkyä paremmalta? Samallalaillahan sen pitäisi hävettää kun vahinko on kuitenkin käynyt

Märkä sänky on tosi inhottava siivota, ja aina saa pelätä lähteekö kaikki pesussa puhtaaksi. Märän vaipan voi vain heittää roskiin, eikä asiaa tarvitse enempää miettiä. Eikä vaippa tunnu samalla tavalla kylmältä kuin märät lakanat.

-aloittaja

Vierailija
155/328 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja arvatenkin äiti maksaa ap:n yövaipat kun tyttö ei viitsi herätä vessaan?

Äiti ihan itse tahtoo niitä minulle ostaa. Maksaisin kyllä itse, mutta opiskelijana ei ole erityisemmin rahaa käytössä.

-aloittaja

Vierailija
156/328 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ajattelit tulevalle kumppanille selittää että aloit vaan taas käyttää vaippoja ja nyt tulee pissat niihin joka yö?

Vierailija
157/328 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ajattelit tulevalle kumppanille selittää että aloit vaan taas käyttää vaippoja ja nyt tulee pissat niihin joka yö?

Ei aloittaja kumppania tarvitse vaan lapsenvahtia...

Vierailija
158/328 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin voisin seurustella yökastelijan kanssa :)

Vierailija
159/328 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja taitaa asua vielä kotona... Voit ihan hyvin alkaa taas äitisi vauvaksi kun vaippoja muutenkin tarvitset. Siinä sestressikin katoaa helistin kourassa ja tissi suussa :)

ap kuulostaa siltä että haaveilee salaa jostain tällaisesta.

Vierailija
160/328 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saat lahjoituksena lapseni vanhoja tuttipulloja ja tutteja kun tunnut niitä tarvitsevan <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi