Yli nelikymppinen nainen ei pärjää miesmarkkinoilla
Ei ole mitään annettavaa. Ei voi luvata enää uudelle miehelle lapsiakaan kun on liian vanha. Mihin yli nelikymppistä naista tarvitaan?
Kommentit (32)
Meillä monella onkin antamisen sijasta paljon kaikenlaista otettavaa. On muuten olemassa myös miehiä, jotka eivät suurin surminkaan ottaisi naista, jolla lapset ovat haaveena tai, kuten sinä ilmeisesti ne näet, kauppatavarana.
t. Yli viisikymppinen sinkkunainen :)
Elämän- ja matkailukumppaniksi. Luuletko, että lapset ovat pelkästään elämän tarkoitus ja pääkohta?
Pitäisikös pärjätä? Onko elämä ilman miestä tai miesten vonkaamista epä-elämää?
Olet siis henkisesti köyhä. Kaikki ikäisesi naiset (esim. minä) eivät ole.
No sitten olen yksin :) Minä en kisaa kenenkään kanssa yhdestäkään miehestä.
No pedin lämmittämiseen kelpaa ihan hyvin :) vitsivitsi.
Yleensä ottaen tasavertaiseksi kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään annettavaa. Ei voi luvata enää uudelle miehelle lapsiakaan kun on liian vanha. Mihin yli nelikymppistä naista tarvitaan?
Kyllä mulle kelpais just tuollainen kuuma puuma. Rakkautta ja seksiä sinäkin tarvitset ja osaat myös sitä halukkaalle ja sopivalle miehelle antaa.
M30
Kaljuuntunut tai lyhyt mies ei pärjää missään iässä taas naismarkkinoilla
Hyvin pärjää! Mut haettiin kotoa jopa. Älä vähättele itseäsi, teet silleen karhunpalveluksen itsellesi sekä muille 40+naisille. Nyt voi nauttia elämästä kun ei ole enää vaippaikäisiä.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päättämään yhteisistä asioista? Tiedän monia hyviä naispoliitikkoja, kuten vaikka Riitta Uosukainen, Eva Biaudet, Astrid Thors, Jutta Urpilainen, Liisa Hyssälä, S-L Anttila, Heidi Hautala, Anneli Jäätteenmäki, Sirpa Pietikäinen ja vaikkapa Satu Hassi.
Myös nousevia kykyjä on Li Andersson, Maria Guzenina ja Sanni-Grahn Laasonen. Nämä nousevat tähdet kypsyttävät vielä parhaimpia päätöksiään ja ne tulevat sieltä vielä, yhtä varmasti kuin vanhuuden seniiliys.
Nimenomaan :D Nainenhan se yleensä tekee päätökset yhteisistä asioista ;)
Mitäs nyt tapahtui sille "vauvakuumeilevat akat pakottavat miehen lisääntymään vasten tahtoaan" -virrelle? Ei ole sitä vaaraa nelikymppisen kanssa, ei.
Johonkin toi mun mies mua näyttää tarvitsevan. Itseni tuntien ei kuitenkaan elättäjäksi eikä kodinhoitajaksi. On 38-vuotias ja lapseton. Outo tyyppi.
T: 44-v
Vierailija kirjoitti:
Jep että jos nyt iästä on kelpaavuus kiinni naisella niin ainakin nuorempana on kelvannut sitten kun nämä miehet taas saattavat olla koko elämänsä kelpaamattomia
Vierailija kirjoitti:
Ei mun miestä näytä pahemmin haittaavan se ettei pärjää jollain kuvitteellisilla markkinoilla, hän kun on löytänyt jo itselleen yhden vaimon. Hän ei taida kokea tarvetta kelvata niin isolle joukolle naisia ettei sellaisten kanssa ehtisi työssäkäyvä ihminen suhderulettia pyörittää.
Kuinka monen naisen haaremi sinulla pitäisi olla jotta kokisit pärjääväsi markkinoilla?
Minä olen 43-vuotias ja minulla on paljon annettavaa. Eron jälkeen kävin treffeillä paljonkin ja hyviä miehiä löytyi useita. Löysin ja sain juuri minulle sopivan. Hän on komea, älykäs ja herkkä ja saa minut nauramaan. Meillä molemmilla on lapsia. Mies on minua muutaman vuoden nuorempi.
Minä ainakin pärjään nykyään 44-vuotiaana paremmin kuin joskus 25-vuotiaana.
Mulle kävi juurikin toisin päin: elämä alkoi yli 4-kymppisenä!
Unohdin "kunnon preheenäidin ja uraohjuksen" yhdistelmän, täydellisyyden tavoittelun ja annoin itselleni luvan relata ja koko maailma muuttui.
Onhan se hämmentävää, kun kymmenen vuotta nuoremmat miehet piirittää. Olen kysellytkin muutamalta, miksi ihmeessä minä? Kuulemma itsevarmuus näkyy ulospäin ja se miellyttää näitä miehiä. Tavallaan ymmärrän, että monen ulkoisesti varmasti minunkaltaisiani paljon kauniimpien nuorten naisten kannattaisi ottaa rennommin kaikilla elämän osa-alueilla. Panostus itsetuntoon on se juttu, sen olen tajunnut. Olen saanut paljon hyvää kommenttia vahvuudesta, seksikkyydestä ja tyylikkyydestä samassa paketissa.
Tosin tätä täytyi treenata. Unostaa pienet puutteet vaikka ulkonäössä ("elämän realiteetit") ja antaa mennä: vahvistaa omia vahvuuksiaan. Tähän sinuakin kannustan!
Miesmarkkinoita ja naismarkkinoita... Voi hyvä hiivatti sentään. "Nainen ei pärjää miesmarkkinoilla" - no ei varmaan niin, nehän on MIESmarkkinat! Mä en kyllä edes tiedä missä noita tuollaisia markkinoita pidetään...
Vierailija kirjoitti:
Jos luulet että Jason Statham ei pärjää naismarkkinoilla, niin kannattaa tutkituttaa pää.
Päättämään yhteisistä asioista? Tiedän monia hyviä naispoliitikkoja, kuten vaikka Riitta Uosukainen, Eva Biaudet, Astrid Thors, Jutta Urpilainen, Liisa Hyssälä, S-L Anttila, Heidi Hautala, Anneli Jäätteenmäki, Sirpa Pietikäinen ja vaikkapa Satu Hassi.
Myös nousevia kykyjä on Li Andersson, Maria Guzenina ja Sanni-Grahn Laasonen. Nämä nousevat tähdet kypsyttävät vielä parhaimpia päätöksiään ja ne tulevat sieltä vielä, yhtä varmasti kuin vanhuuden seniiliys.