Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä muka kohteliaisuus??

Vierailija
08.03.2006 |

Tulimme pitkältä reissulta kotiin, olimme istuneet autossa 6 tuntia yhtä soittoa. Nälkä oli kova kun pääsimme kotiin, mutta en jaksanut alkaa tekemään mitään ruokaa, kun siihen olisi mennyt aikaakin, joten otin pakkasesta karjalanpaistia ja lämmitin jauhepottumuusin. Syötiin, ja mies tokaisi " itse tehty olisi ollut kyllä parempaa"

Aloin näkemään punaista, ja mieskin kyllä huomasi sen, joten ryhtyi selittään että se oli vain kohteliaisuus, kun sun tekemä muusi on niin paljon parempaa...

voi hyvinkin olla että se oli tarkoitettu kohteliaisuudeksi, mutta en mielestäni itsekään olisi voinut oiken ymmärtää sitä muuten kuin näin...? _VAI???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ne on teidänkin murheet, jos miehen kommentti kotitekoisesta ruuasta raivostuttaa.

En olisi moisesta loukkaantunut. Vaan olen itse ihan samaa mieltä, itse tehty on parempaa.

Vierailija
2/3 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostelevaan tyyliin? " olitpas laiska kun et tehnyt...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies: hienoa kun sait meille näin nopeasti ruokaa pöytään kun kaikilla oli jo niin kova nälkä. Tässä syödessä huomasin kuinka hyvää se sun itsetekemä muusi on, ei pärjää nämä valmisjauhot sun kokkaustaidoille. Osaan arvostaa sitä nyt vielä enemmän.

nainen: kiitos. hyvä, että nälkä lähti. Itsekin olisin syönyt mieluummin itsetehtyä muusia - tosin silloin olisin vielä keittiössä kokkailemassa, joten tällä kertaa näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi