Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

älykäs pettäjämies joka ei helposti jää kiinni

Vierailija
24.10.2016 |

Haluaisin kuulla kokemuksia miehistä, jotka ovat olleet älykkäitä ja huolellisia ja erittäin hyviä peittämään jälkensä. Kenties olette asuneet eri asunnoissa, jolloin pettämisen ilmitulo vaikeutuu entisestään yms.

Miten jää älykäs pettäjämies kiinni?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkein tapaus jonka tiedän oli sellainen että miehellä oli kaksi asuntoa, yksi siis koti vaimon ja lasten kanssa ja toinen tyttöystävän tapaamista varten. Vaimolle mies esitti aviomiestä jolla paljon omia menoja ja tyttöystävälle eronnutta sinkkua.

Vierailija
42/73 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät ja varsinkin pettäjämiehet eivät ole älykkäitä. Siksi he aina jäävät lopulta kiinni.

Naiset ovat usein aika tarkkoja huomioimaan pieniä yksityiskohtia, miehet eivät. Omassa kotonaan nainen saattaa huomata heti jotain outoa. Jos nainen tuntee miehensä hyvin, hän huomaa myös milloin mies välttelee häntä, käyttäytyy oudosti tai valehtelee.

Kuinka moni mies esim. tunnistaa tuoksusta eri hajuvedet? Mies ei aina edes huomaa, että toisen naisen hajuvesi tai meikki jää miehen vaatteisiin, hiuksiin tai ihoon. Nämä toiset naiset ovat usein raivoissaan, kun mies asettaa kumminkin vaimonsa ykköseksi, joten he jättävät miehen kotiin piiloon esineitä. Mies ei tiedä noista mitään, mutta vaimo kyllä huomaa.

Miehet ovat myös niin huolimattomia, että joku ainaa näkee/tietää hänen puuhansa tai unohtavat jonkun valheensa, yms.

Millainen mies pettää kotonaan, kun hotelliinkin voi mennä? 

Ja monen miehet työskentelevät naisten kanssa, että mies voi hyvinkin haista eri parfyymeille. 

Kyllä miehet tuovat usein kotiin vieraan naisen. Joka ei sitä usko on naivi.

Ja tuo hajuvesijuttu riippuu siitä halaako mies työkaverinaisia vai ei. Ilman halaamista se haju tuskin tarttuu kovinkaan helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pettäjämiehet jäisivät kiinni, jos vaimoilla olisi yhtään salapoliisin taitoja..

Hiukset lattiakaivossa, irronneita ripsipidennyksiä.. Sinun suihkugeeliäkin on käytetty. miehen vaatteissa hajuveden/naisen tuoksua, toisen naisen hiuksia, jopa huulipunaa.

Toiselta naiselta unohtuneita koruja, vaatteita tms jemmattuna treenikasseihin ym..

Kodista löytyviä toisen naisen tavaroita, hiuspinnit, hanskat tai ponkkarit..

Jatkuva viestittely, puhelimen salaaminen, soitettujen puheluiden historiatiedot. Ei ne jalkapallo tai kiekkoporukoiden whatsapp-ryhmät oikeasti huuda aamusta iltaan ja kiinnosta miehellä niin paljon.

Tiettyjen naisten jatkuva huomio facebookissa tai instagramissa.

Epätavalliset menot, valehtelu, kiukuttelu, syyllistäminen kun epäillään pettämisestä.

Treenikamoja ei tarvitsekaan pestä treenien jälkeen.... eli on käyty jossain muualla kuin treeneissä.

Uudet hajuvedet miehellä, joka ei yleensä osta itselleen mitään...

Seksielämä muuttuu..

Ja joo, kaikki nämä merkit havainnut vaimo ei halua vieläkään ymmärtää..

Nyt puhuttiin älykkäistä pettäjämiehistä. Heillä ei käy vieraita kotona, eikä kännykkä piippaa milloinkaan työajan ulkopuolella yhtään ylimääräistä kertaa. He eivät myöskään ole Facebookissa tai Instagramissa eivätkä tee tuollaisia amatöörimäisiä virheitä.

Vierailija
44/73 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät ja varsinkin pettäjämiehet eivät ole älykkäitä. Siksi he aina jäävät lopulta kiinni.

Naiset ovat usein aika tarkkoja huomioimaan pieniä yksityiskohtia, miehet eivät. Omassa kotonaan nainen saattaa huomata heti jotain outoa. Jos nainen tuntee miehensä hyvin, hän huomaa myös milloin mies välttelee häntä, käyttäytyy oudosti tai valehtelee.

Kuinka moni mies esim. tunnistaa tuoksusta eri hajuvedet? Mies ei aina edes huomaa, että toisen naisen hajuvesi tai meikki jää miehen vaatteisiin, hiuksiin tai ihoon. Nämä toiset naiset ovat usein raivoissaan, kun mies asettaa kumminkin vaimonsa ykköseksi, joten he jättävät miehen kotiin piiloon esineitä. Mies ei tiedä noista mitään, mutta vaimo kyllä huomaa.

Miehet ovat myös niin huolimattomia, että joku ainaa näkee/tietää hänen puuhansa tai unohtavat jonkun valheensa, yms.

Ja monen miehet työskentelevät naisten kanssa, että mies voi hyvinkin haista eri parfyymeille. 

Ja tuo hajuvesijuttu riippuu siitä halaako mies työkaverinaisia vai ei. Ilman halaamista se haju tuskin tarttuu kovinkaan helposti.

Tässä puhuttiin nyt niistä älykkäistä pettäjistä. Ei niistä idiooteista, jotka likaavat oman pesänsä.

Vierailija
45/73 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toinen nainen ja aika harmissani siitä, että ei olla jääty kiinni (mies on onneton liitossa mutta ei pienen lapsen takia uskalla erota, ni ois kiva jos se muija tajuis...).

Ollaan työkavereita. Vaimo ei tiedä minkä pituisia miehen työpäivät oikeasti ovat, joten nähdään usein töiden jälkeen. Minä laitan viestiä vaan kun tiedän että mies on töissä tai kun mies on laittanut ensin. Pariskunta on riitainen, etäinen, eikä seksiä ole ollut säännöllisesti enää niin pitkään aikaan, joten e

vaimo ei kiinnitä "haluttomuuteen" huomiota. Miehen kaverit tietää musta ja tarvittaessa tarjoaa alibin kun mies tulee yöksi. Ainoa mistä vaimo vois älytä, on koirankarvat mitä mun kämpästä löytyy eikä niiltä oikein voi välttyä ellei heitä vaatteita takkaan aina kotiin päästyään.

Ehkä vaimo älyää, mutta on päättänyt ummistaa silmät asialta?

Vierailija
46/73 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pohdit tuollaista?? Mitä jos alkaisit pohtia petetyksi tulemista vasta sitten, jos elämä eteesi sellaisen tilanteen tuo? Pelkäätkö kaikkea muutakin etukäteen? Onko kyseessä kuoleman vai nimenomaan elämisen pelko? Toivottavasti mottosi ei ainakaan ole "carpe diem".

47/73 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä katson asioita tuon kodin suhteen mustavalkoisesti, käytännössä minä olen aina kotona, joten kotiin ei kannata tuoda naisia. 

48/73 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kärähti 1 vko pettämisen jälkeen,näin unen että hän nai bestistä,kysyin vkon jälkeen onko näin,myönsi siitä kk kuluttua näin olleen,nyt näin unen että hän pani veljen exää(veljen exä on kiinnostunut mirhestäni,sanoi niin minulle)jos näin on mies saa lopulliset lähtöpassit.muuten lieheni on älykäs mut jos yrittää valehdella tai on pettänyt sen vaan tietää heti.

Vierailija
49/73 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jormat on sikoja. Seuraavalta leikkaan kullin irti.

Vierailija
50/73 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh, melkein ryhtyi ahdistamaan tämä ketju. Mun yksi ex petti minua sen kun ehti, enkä minä yhtään tajunnut. Ehkä en tajunnut, koska ajattelin, että miksi ihmisen pitäisi pettää, miksi mieheni pettäisi? En ajatellut sen olevan tarpeellista. Mutta mies olikin narsistinen, joka kaipasi koko ajan ihailua ja vierasta lihaa. Mikään ei riittänyt, eikä hänelle koskaan tule riittämään, koska hän on tunteiltaan kyvytön.

Kokemuksesta huolimatta ja ehkä osittain myös sen vuoksi ajattelen edelleen vain, että:

1) en haluaisi olla ihminen, joka joutuisi miettimään kuinka voisi helpoiten ja parhaiten pettää lähimmäistään jäämättä kiinni.

2) en haluaisi olla ihminen, joka joutuisi koko ajan kyttäämään merkkejä pettääkö mies vai ei.

3) en taatusti haluaisi olla se kolmas, jolle osa nautinnosta syntyy siitä, että hän saa vieteltyä jonkun toisen ilmeisen limalurjaskan. En haluaisi tyytyä kolmannen osaan. En haluaisi olla osa petosta ja liata omaakin sielua ja uskoa onnelliseen suhteeseen siinä mukana.

Minä yhä uskon siihen, että kun ihminen rakastaa syvästi, niin hänellä ei ole halua ryhtyä pettämään. Hän ei halua riskeerata kaikkea sitä ihanaa ja kaunista mitä kaksi toisiinsa luottavaa henkilöä kykenee keskenään luomaan.

Vierailija
51/73 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toinen nainen ja aika harmissani siitä, että ei olla jääty kiinni (mies on onneton liitossa mutta ei pienen lapsen takia uskalla erota, ni ois kiva jos se muija tajuis...).

Ollaan työkavereita. Vaimo ei tiedä minkä pituisia miehen työpäivät oikeasti ovat, joten nähdään usein töiden jälkeen. Minä laitan viestiä vaan kun tiedän että mies on töissä tai kun mies on laittanut ensin. Pariskunta on riitainen, etäinen, eikä seksiä ole ollut säännöllisesti enää niin pitkään aikaan, joten e

vaimo ei kiinnitä "haluttomuuteen" huomiota. Miehen kaverit tietää musta ja tarvittaessa tarjoaa alibin kun mies tulee yöksi. Ainoa mistä vaimo vois älytä, on koirankarvat mitä mun kämpästä löytyy eikä niiltä oikein voi välttyä ellei heitä vaatteita takkaan aina kotiin päästyään.

Mieshän kusettaa sinua yhtä lailla kuin vaimoaan :D :D voi reppana. Olet langennut maailman vanhimpaan höplään. Vaimo ei ymmärrä Yhyy... Itsekin olen käyttänyt tuota fraasia joskus. Älkää olko noin vitun sinisilmäisiä hyvät naiset ja herrat.

Vierailija
52/73 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyyh, nyyh. Mies on onnettomassa liitossa, mutta ei halua lapsen takia erota, nyyh. Kakkonen on kakkonen ilmeisesti myös tyhmyytensä vuoksi.

Vierailija
53/73 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa oppii tuntemaan. Miehen naamasta oppi näkemään kun se on saanut. Vuosien varrella kävi niin, kuin alussa oli todettu, että jossain vaiheessa miehet käyvät vaaromattomaksi. Aina lukittuna ollut kännykkä jäikin auki, ja sieltä aina löytyi jotain. Puhelinsoitot, joihin ei vastannut ("joku lehtimyyjä taas"). Naiset oli tallennettu kännykkään miesten nimillä. Ylipäätään kännykkä on näissä isossa roolissa, kun sillä hoidetaan yhteydenpito. Jos toisella on tapana vahtia ja jemmailla kännykkää, on siellä jotain jonka tahtoo pitää salassa. Usein näillä sankareilla on haku päällä treffipalstoilla. Valehtelu isoissa ja pienissä asioissa. Jos mies on absoluuttisen rehellinen luonne, ei se helposti petä.

Vierailija
54/73 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pettänyt jäämättä kiinni, en koe olevani erityisen älykäs. Ehkä isoin vaikuttaja on se, että osaa valita salarakkaansa huolella. Mun hairahdukseni tiesi mun seurustelevan ja oli erittäin luotettava, joten tiesin, ettei hän tule lavertelemaan mihinkään suuntaan. Mulla on myös pari erittäin luotettavaa ystävää, joille kerroin tilanteesta ja he antoivat mulle alibin jos sellaista tarvitsin. Ei todellakaan kannata mennä puhumaan asiasta ihmisille, joihin ei luota ihan 110%.

Käytös ei saa muuttua. Lehdet on täynnä "tunnista pettäjä"-paskaa, niitä sudenkuoppia nyt kannattaa ainakin välttää. En mä ainakaan ruvennut ylikompensoimaan omantunnontuskissa (joita ei kyllä edes ollut) saati mustasukkailemaan toisesta. Puhelimesta nyt luonnollisesti poistetaan kaikki, tai sitten viestit pidetään viattomana. Mä ja se toinen laitettiin vain tyyliin "Mitäs teet tänään?" "Haluatko nähdä?"-tyyppistä paskaa, mistä ei voi vetää mitään johtopäätöksiä. Ja muutenkin oli helppo nähdä jos kumppani oli vaikka itse baarissa, harrastuksissa tms, koska silloin hän ei tiennyt mun edes lähteneen kotoa. Häntä ei oikein muutenkaan kiinnostanut mun menoni, joten ei tarvinnut kyllä useimmiten edes valehdella.

Ja jos paska osuu tuulettimeen niin kieltää vaan kaiken. Itsepintaisesti. Jos jotain on pakko myöntää niin voi sanoa olleensa ihastunut, mutta että ei tehnyt asialle mitään. Ehkä jopa myöntää suudelman tai jotakin pientä. Mutta jos toisella ei ole mitään muuta todistetta kuin aavistukset niin silloin vain kieltää kaiken.

Tämä saa varmasti paljon alapeukkuja, mutta tulinpahan silti kertomaan. Suhde oli huono ja se on nyt ohi, mutta ei pettämisen takia. En tiedä pettäisinkö seuraavassa parisuhteessa, jos sellaista tulee.

Vierailija
55/73 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itsellä paljon kokemusta, yhden tyhmemmän tiedän jääneen kiinni. Koska aikaan ennen kännyköitä, minulle teroitettiin että jos jollekin tulee puhelu ja kyseinen henkilö ei olisi töissä, pitää aina vain sanoa, että kysytty henkilö ei ole tavoitettavissa.

Pettäjän vaimo oli soittanut ja joku edeltäjäni oli kertonut että miehellä on tänään vapaata.

Ihan hyvä sainpahan kesätyön, joka olisi jäänyt saamatta, jos edellinen kesätyttö olisi haluttu firmaan.

Veli kertoi eräästä fiksusta pettäjämiehestä, en mene vannomaan todeksi koska tuntui uskomattomalta. Mutta veljestäni tiedän että hän kertoi asian varmasti niin kuin itse oli kuullut.

Tästä on aikaa ja yritän muistamani yksityiskohdatkin sotkea.

Tämä pettäjämies nimittäin petti kerralla kahta naista. Ja ilmeisen menestyksekkäästi. Mies teki matkatyötä, joten homma onnistui. Sanotaan että toinen nainen eli sopivasti vaikka Porvoossa ja toinen jossain kauempana vaikka Jyväskylässä.

Porvooon nainen oli YH, jonka luona mies oli sellainen sohvaperuna, joka liikkui vapaaehtoisesti sen verran mitä sohvalta jääkaapille oli matkaa ja ajatusmaailma oli lähellä persua tai vaastaavaajunttia.

Jyväskylässä oli sitten sporttinen opiskelija mimmi, jonka kanssa harrasti sama mies kaikenlaista liikuntaa ja oli arvoiltaan sellainen opiskelijalle sopiva suvaitsevainen liberaali.

Eli mies oli kameleontti joka vaihtoi väriä ja ajatuksiaan sopivasti ympäristön mukaan. (Nyt kun kirjoitan, niin tulee mieleen, että jos se teki tosiaan jotain myyntityötä, niin on takuulla ollut aika etevä siinäkin.)

Naiset eivät olleet paitsi kaukana toisistaan, vaan henkisesti täysin eri planeetoilta. Kerran kävi niin että mies oli ollut talvella Jyväskylän tytön kanssa ja ajeli sitten Porvooseen. Nainen oli heti ovella vastassa ikävä kun oli ja katsoi autoa, ja alkoi tenttaamaan, että mitä ihmettä sulla on auton katolla.

Mies tajusi että siellä oli hänen ja Jyväskylän tytön sukset, mutta sanoi pokkana että kauppoja tehdessään sai tuollaiset tosi halvalla ja osti ne naiselleen ja hänen pojalle.

No Jyväskylässä sitten tyttö tenttasi että missäs sukset on, niin sanoi että ne vietiin katolta Porvoossa, mutta hän ei viitsinyt edes tehdä rikosilmoitusta, koska epäiltiin jotain köyhää yksinhuoltajaa asiasta. Tälläkin mokalla hän siis vain nosti pisteitään kummassakin päässä.

Vierailija
56/73 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omakokemus:ei mistään!

Asuttiin eriosoitteissa joten miehen oli helppo pettää ja petti viellä siskoni kanssa. Enkä huomannut kummankaan käytöksessä mitään hälyttävää.

Täysin ot, mutta on niin hirveä tilanne etten voisi edes kuvitella. Pysyikö sisaruussuhde tuon jälkeen ehjänä? Miten sukujuhlat yms? Serkusten välit? Muiden sisarusten suhtautuminen?

Mieheltäni voisin kaikkea vielä odottaakin, mutta siskoltani en.

Ei pysynyt enää välit siskoon,en ole missään tekemisissä enää. Mies tunnusti mutta vasta vuoden tapahtuneen jälkeen, ihan oma-aloitteisesti. Miehen kanssa välit hankalat luottamusta ei juurikaan ole. Asioita hankaloitta se että olen raskaana ja sain tietää vasta kun abortti ei enää ollut mahdollista. Heillä siis suhde oli kestänyt joku parikuukautta. Eli ei ole kyse yhdestä kännipanosta.

Vierailija
57/73 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko sä olla noin tyhmä?

Oikeasti tietenkin vaimon ja miehen suhde on lämmin ja seksiä on ahkerasti eivätkä riitele ollenkaan. Miten joku voi vielä tänä päivänä niellä noi kaikista klassisimmat selitykset miehen ja vaimon muka huonosta suhteesta. Joko olet tosi yksinkertainen tai sitten itse et halua tajuta vaan ummistat silmäsi totuudelta.

Vierailija
58/73 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös toinen nainen, mutta en missään nimessä alennu tuohon että en saa laittaa viestejä kuin tiettyyn aikaan tai minulle ei vastata niihin.

Tälle miehelle olen toinen nainen, mutta olen sinkku ja tapaan myös muita miehiä. Tunteita on tottakai pelissä ja näin parin vuoden jälkeen molemmilla, muuten tää olis lopetettu.

Ollaan joo tyhmiä kun ollaan toisia naisia mut yhtäkaikki ei ne vaimot siellä kotonakaan mitään voittajia ole. Mä saan tästä suhteesta sen mitä haluan ja se riittää mulle tässä elämäntilanteessa. Olis aika raskasta alkaa hoitaan sitä niiden lastakin yhtäkkiä vuoroviikoin, antaa sen hiekkap**u eukon tehdä se. Kaikki tämmöiset suhteet ei perustu siihen että "jätän vaimoni kohta" tai "meillä on kotona kamalaa" "en saa ikinä seksiä" ym

"Mun" mies ei oo ikinä sanonut vaimostaan mitään pahaa eikä ole luvannut erota. Harkinnut on asiaa muttei mulle siitä puhu. Nukkuu muutaman kerran viikossa max vaimon vieressä, eli eri osoitteissa viikot. Yks juttu on käynyt kuitenkin selväksi suhteesta, vaimoaan mies ei ole rakastanut vuosiin ja se on aika tylsää se. On kiintymystä, mutta ei muuta.

Ketkä kaikki täällä on tyhmiä? Ehkä minulla on tässä kuitenkin asiat parhaiten ;)

Vierailija
59/73 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös toinen nainen, mutta en missään nimessä alennu tuohon että en saa laittaa viestejä kuin tiettyyn aikaan tai minulle ei vastata niihin.

Tälle miehelle olen toinen nainen, mutta olen sinkku ja tapaan myös muita miehiä. Tunteita on tottakai pelissä ja näin parin vuoden jälkeen molemmilla, muuten tää olis lopetettu.

Ollaan joo tyhmiä kun ollaan toisia naisia mut yhtäkaikki ei ne vaimot siellä kotonakaan mitään voittajia ole. Mä saan tästä suhteesta sen mitä haluan ja se riittää mulle tässä elämäntilanteessa. Olis aika raskasta alkaa hoitaan sitä niiden lastakin yhtäkkiä vuoroviikoin, antaa sen hiekkap**u eukon tehdä se. Kaikki tämmöiset suhteet ei perustu siihen että "jätän vaimoni kohta" tai "meillä on kotona kamalaa" "en saa ikinä seksiä" ym

"Mun" mies ei oo ikinä sanonut vaimostaan mitään pahaa eikä ole luvannut erota. Harkinnut on asiaa muttei mulle siitä puhu. Nukkuu muutaman kerran viikossa max vaimon vieressä, eli eri osoitteissa viikot. Yks juttu on käynyt kuitenkin selväksi suhteesta, vaimoaan mies ei ole rakastanut vuosiin ja se on aika tylsää se. On kiintymystä, mutta ei muuta.

Ketkä kaikki täällä on tyhmiä? Ehkä minulla on tässä kuitenkin asiat parhaiten ;)

Sinä olet se tyhmä, kun uskot miehen puheet seksittömästä liitosta. Tee ajatuskoe: mitäpä jos kaikki mitä hän on sinulle kertonut vaimostaan, onkin valhetta ja todellisuus on ihan päinvastainen? Koska se on loogisesti lähempänä todellisuutta, mies on luonteeltaan itsekäs ja epäluotettava valehtelija kun pettää ja valehtelee koko ajan. Miksi luulet, että vaimo on ainoa, jolle valehdellaan? En ikinä opi ymmärtämään näitä sinisilmäisiä toisia naisia.

Vierailija
60/73 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko sä olla noin tyhmä?

Oikeasti tietenkin vaimon ja miehen suhde on lämmin ja seksiä on ahkerasti eivätkä riitele ollenkaan. Miten joku voi vielä tänä päivänä niellä noi kaikista klassisimmat selitykset miehen ja vaimon muka huonosta suhteesta. Joko olet tosi yksinkertainen tai sitten itse et halua tajuta vaan ummistat silmäsi totuudelta.

Sun mielestäsi jotenkin vaikea uskoa, että paskassa parisuhteessa elävä henkilö pettää? Että kaikilla pettäjillä on oikeasti takana onnellinen parisuhde, josta he valehtelevat?

Jos minulla olisi entiseni kanssa ollut lämmin suhde, seksiä ahkerasti eikä ollenkaan riitoja niin en todennäköisesti olisi pettänyt.

Ja kyllä, mä kerroin tälle salarakkaalleni avoimesti suhteen paskuudesta. Iso syy sivusuhteeseen olikin se, että tuntui hyvältä päästä tuulettumaan, saada ymmärrystä ja hellyyttä. Hän oli siinä elämäntilanteessa ainoa henkilö, jolle ylipäätään pystyin rehellisesti puhumaan suhteeni paskuudesta eikä tarvinnut valehdella. En ollut häneen erityisen ihastunut enkä todellakaan missään vaiheessa harkinnut, että haluaisin vakavaan suhteeseen hänen kanssaan, vaikka eroaisin. Kun lopulta erosin, niin lopetin myös tuon jutun, koska en kokenut tarvetta siihen enää enkä halunnut hypätä suhteesta toiseen, kun vihdoin pääsi yhdestä eroon.

- 54