älykäs pettäjämies joka ei helposti jää kiinni
Haluaisin kuulla kokemuksia miehistä, jotka ovat olleet älykkäitä ja huolellisia ja erittäin hyviä peittämään jälkensä. Kenties olette asuneet eri asunnoissa, jolloin pettämisen ilmitulo vaikeutuu entisestään yms.
Miten jää älykäs pettäjämies kiinni?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Pisimpään selviävät sellaiset pettäjät, joiden puoliso ei halua tietää. Älykäs siis valitsee ja kasvattaa itselleen puolison, joka ei näe vaihtoehtoja.
Taitaa olla niin, että aika moni puoliso ei halua tietää. Siltä näin sinkkuna tuntuu, kun noihin varattuihin pakostakin törmäilee esimerkiksi nettideiteillä. Pidän pettäjiä luusereina, monikaan ei taida olla kovin terävä päästään, joten ei heidän käräyttäminenkään kovin vaikeaa varmaan ole, jos sen haluaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla kokemuksia miehistä, jotka ovat olleet älykkäitä ja huolellisia ja erittäin hyviä peittämään jälkensä. Kenties olette asuneet eri asunnoissa, jolloin pettämisen ilmitulo vaikeutuu entisestään yms.
Miten jää älykäs pettäjämies kiinni?
Jos minä haluaisin pettää, niin en usko, että jäisin siitä koskaan kiinni. Ensinnäkin valitsisin kohteen erittäin huolella, jolloin hän ei käräyttäisi minua. Jos tekisin reissutyötä, niin luonnollisesti pettäisin reissussa. En näyttäytyisi naisten kanssa julkisilla paikoilla ja jos tutustuisin naiseen, niin ei olisi mitään koskettelua ennen kuin päästään pois muiden silmistä. En olisi häneen yhteydessä puhelimella tai tavallisella sähköpostilla, vaan minulla olisi ihan erillinen osoite, jota käyttäessäni poistaisin aina kaikki historiatiedot selaimesta.
Käyttäisin aina kondomia, enkä harrastaisi edes suojaamatonta suuseksiä. Kävisin aina hänen luonaan suihkussa ennen kuin palaan kotiin ja laittaisin uudet partavedet. Poistuisin hänen asunnostaan aina hiljaisemmasta ovesta ja muutenkin hankkisin hoidon, joka ei asuisi ihan keskustassa tai muutenkaan lähellä tuttujani.
En missään vaiheessa kertoisi toiselle naiselle oikeaa nimeäni, osoitettani, työpaikkaani tai puhelinnumeroani. En pitäisi mukana mitään, josta hän saisi ne selville. Puhelimessani olisi lukitus hänen luona käydessäni, mutta poistaisin sen lähtiessäni. Sanoisin kuitenkin hänelle, että olen varattu ja pitäisin huolen, että se on oikeasti hänelle ok ennen kuin tekisin mitään hänen kanssaan. Tarkkailisin myös kuinka vakaa hän on henkisesti. Ohjestaisin häntä olemaan luomatta minuun mitään kontaktia jos näkee minut muualla.
Pitäisin tapaamiset kohtalaisen harvassa ja vain silloin, kun riskitön aika käydä vieraissa.
Siis missään vaiheessa en maininnut sanaa "seksitön" liitto, me ei olla koskaan keskusteltu miehen ja hänen vaimonsa seksielämästä. Seksiä on vaan pirun vaikea harrastaa jos fyysinen välimatka on 100km. Minulla ei kiinnosta, harrastavatko seksiä, silloin kun samassa osoitteessa nukkuvat. Varmasti mies tekee välillä tarpeensa siihen paremman puutteessa..
Ja juuri sanoin myös sitä että mies ei ikinä sano vaimostaan tai liitostaan mitään pahaa- mulle on itseasiassa valehdeltu niin päin että annetaan ymmärtää kaiken olevan hyvin vaikka kotona ollut isoja riitoja. (Tiedän, ne kuuluu parisuhteeseen mut jos ne koskee toista naista niin eivät kuulu) mutta ainakaan minun nykyisessä salasuhteessa asiat ei perustu sille että vaimoa haukutaan ja kotiasioiden kerrotaan olevan rempallaan ja eroakin suunnitellaan.. ei, mä vietän sitä laatuaikaa ehkä just SUN miehen kanssa eikä mulla kiinnosta teidän asiat ja mun itsetunto ei tarvitse pönkitystä sillä että muita haukutaan.
Näistä teidän tyhmä!tyhmä!idiootti!tajuatko että niillä on kaikki kotona ihanasti! Huuteluista johtuen vain sanoisin että miettikäähän nyt tekin hetki näitä asioita oikeasti.
Ei siellä kotona ole kaikki ihanasti jos pitää viettää aikaansa muiden naisten kanssa. Salasuhteet ei ole pelkkää seksiä, vaan kaikkea muutakin mitä voi parisuhteessa kuvitella olevan.
Pettäjämiehet eivät vaan jää kiinni koska heidän vaimot eivät ole riittävän älykkäitä, vastaus alkuperäiseen.
Mä kyl sanoisin, että jos ihmisellä ei omatunto paina pettämisen takia eli käytös ei muutu niin silloin jää kiinni ainoastaan huolimattomuuttaan.
Minun mieheni jäi kiinni, koska hän luuli että olin selannut hänen kännykkänsä viestit ja kertoi vähätellen että siellä olevat viestit toiselta naiselta olivat vaan jonkun häneen töissä lääpällään olevan bimbon iskuyrityksiä. En siis ollut koskenutkaan miehen kännykkään, hän vain luuli niin ja meni itse paljastamaan itsensä. Oli kai älykäs koska oli 25 vuotta onnistunut jatkamaan touhujaan mutta tapa millä jäi kiinni oli kyllä älykkäästä kaukana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toinen nainen ja aika harmissani siitä, että ei olla jääty kiinni (mies on onneton liitossa mutta ei pienen lapsen takia uskalla erota, ni ois kiva jos se muija tajuis...).
Ollaan työkavereita. Vaimo ei tiedä minkä pituisia miehen työpäivät oikeasti ovat, joten nähdään usein töiden jälkeen. Minä laitan viestiä vaan kun tiedän että mies on töissä tai kun mies on laittanut ensin. Pariskunta on riitainen, etäinen, eikä seksiä ole ollut säännöllisesti enää niin pitkään aikaan, joten e
vaimo ei kiinnitä "haluttomuuteen" huomiota. Miehen kaverit tietää musta ja tarvittaessa tarjoaa alibin kun mies tulee yöksi. Ainoa mistä vaimo vois älytä, on koirankarvat mitä mun kämpästä löytyy eikä niiltä oikein voi välttyä ellei heitä vaatteita takkaan aina kotiin päästyään.
Ehkä vaimo älyää, mutta on päättänyt ummistaa silmät asialta?Voitko sä olla noin tyhmä?
Oikeasti tietenkin vaimon ja miehen suhde on lämmin ja seksiä on ahkerasti eivätkä riitele ollenkaan. Miten joku voi vielä tänä päivänä niellä noi kaikista klassisimmat selitykset miehen ja vaimon muka huonosta suhteesta. Joko olet tosi yksinkertainen tai sitten itse et halua tajuta vaan ummistat silmäsi totuudelta.
Miks vitussa mies pitäis sivusuhdetta yllä jos avioliitto ois "lämmin ja seksiä on ahkerasti"? Aina toi sama mantra "sä oot tyhmä, varmasti niillä on seksiä siinä liitossa". Huoh jos mun kanssa pidetään yhteyttä seksin takia niin luulis et sitä just ei löydy omasta liitosta, tai ainakin se on paljon paskempaa kun toisen naisen kanssa. Onkoha nää kaikki naiset ketä tollai kommentoi just niitä lämpimis ja hyvis avioliitos eläviä.......ja kuka sano et tää tilanne ois mulle huono? Saan seksiä ilman sitoutumista ja läheisyyttä ilman arjen tuomia riitoja. Koska en ole tunteeton kala tietysti toivon että mies erois avioliitosta jossa tuntee tarpeen pettää. Ihan ittensä, vaimon ja sen pennun kaikkien takia.
On muuten ihan tutkittu juttu että miehet ketä käy prostituoiduilla hakee seksin lisäksi ihan yhtä paljon läheisyyttä, kun vaimot on kylmiä ja etäisiä.....miksei sama sivusihteiden kanssa. Suurin osa suomalisista prostituoiduista naisista tuntee olevansa psykologeja siinä pikkukivan ohella. Lähteet kontula, A. Punainen eksodus
Miten nainen voi nöyryyttää itseään kakkoseksi ryhtymällä. Sitä en ymmärrä. Jos haluaa fuck buddyn, vapaan sellaisen löytää kyllä.
Ota jonosta seuraava. Ukkoja tulee ja ukkoja menee !
Naisen vaisto on sitä että aavistetaan miehen pettävän ja sitten pidetäänkin miehestä kaksin käsin kiinni ettei vaan jäädä yksin.
Sitten naureskellaan kakkosnaisille kuinka vaimo on voittaja.
Totta tuo. Varsinkin narsistit ovat sarjapettäjiä jotka valehtelevat ja kieltävät kaiken. Mutta äkkiä spontaamisesti kysyttäessä narsistista "oletko pettänyt" niin kehonkieli ja kylmä välähdys silmissä on täysin ristiriidassa kieltämisen kanssa. Tästä on hyvä valehtelija, kusipää pettäjä tunnistaa. Puhelimen piiloittelu on myös hyvä merkki
Kakkonen uskoo miehen kaikki valheet. Mies onnettomassa liitossa. Yksi vanhimmista tekosyistä. Sääliksi käy miehen kavereita kun ovat joutuneet mukaan salailuun. Muista sitten kun pääset nyxäksi että miehen kaverit valehtelevat miehen menoista. Todennäköisesti miehellä on silloin jo kolmonen kierrossa.