Ma nain kerran et yks aiti osti lapselleen trippimehun.Vahan laiska aiti ku metsat on taynna marjoja eiko ois voinu poimia ja mehustaa pakkaseen!!!
Kommentit (11)
Eikö ois voinu sitten lypsää ite???Ois ostanu oman lehmän ja lypsäny. Kyllä sitä ennen vanhaaki. Oli kyllä laiska äiti taas. Säälittää sen lapset..
Johan neuvolan valvonta- ja järjestysmiehet olisivat pidättäneet naisen, jos tuo olisi Suomessa tapahtunut.
Siis miten laiska! Minä teurastan aina ennen ruoanlaittoa sian ja lehmän ja teen niistä sika-nauta jauhelihaa itse.
Vierailija:
Siis miten laiska! Minä teurastan aina ennen ruoanlaittoa sian ja lehmän ja teen niistä sika-nauta jauhelihaa itse.
Mä näin kun yks TEINIäiti osti juustoraastetta!!! Daaa, jos ei nyt ihan kermasta asti ois jaksanu kirnuta, niin ois voinu edes valmiista juustosta raastaa :) Kyllä nuorena jaksaa!
on kyllä vihonviimeisten uusavuttomien ostoksia.
Ja tarkoitus oli tehdä jauhelihakastiketta iltaruuaksi, miten tässä pissit housussa puolikuolleena kykenee tonne teurastuspuuhiin :DDD
Siis aion ostaa vaarallista jukurttia,mutta ei siinä vielä kaikki!
Syötän sitä vielä lapsillenikin, ja ehkä pahinta kaikessa,käyn Prismassa.
No okei,ei siinäkään vielä kaikki... Asun lähiössä.
Vierailija:
Siis aion ostaa vaarallista jukurttia,mutta ei siinä vielä kaikki!
Syötän sitä vielä lapsillenikin, ja ehkä pahinta kaikessa,käyn Prismassa.
No okei,ei siinäkään vielä kaikki... Asun lähiössä.
Minun mieheni tienaa 4000 euroa/kk ja minä vain 2000 euroa mutta silti asumme 300 neliön rinnetalossa, josta on järvimaisema olohuoneen ikkunasta sekä tietysti parvekkeelta. Ja tietysti tilaa ponille, jos hankimme sellaisen joskus.
Laitetaanko tähän mitä kaikkea ollaankaan nähty :) Mä näin kerran kun äiti osti vaippoja ja toisen kerran joku osti leipää ym ihan valmista. Käsityöt kunniaan!! Kestovaipat ne kunnon äitien vauvoilla on ja leipääkin voi tehdä itse omista rukiista ja vehnistä sun muista mitä kesät rakkauvella kasvattelee omalla pellolla ja aina välillä hevosenpaskaa heittää lannokkeeksi... idyllistä ja ihanaa!!! ;DD