Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku nainen haisteli leipiä kaupassa, en osta enää ikinä leipää.

Vierailija
22.10.2016 |

Kaupassa tänään joku nainen availi leipäpusseja, painoi avatun pussin naamaalleen ja haistoi leipiä. Haistelun jälkeen sulki pussin ja laittoi takaisin hyllyyn ja otti seuraavan pussin. Hyi oksennus. Toivottavasti ei kovin yleinen tapa ihmisillä.

Mites on, haisteletteko te leipiä kaupassa tai onko muita vastaavia tapoja?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran perunakasan edessä yksi mummo pirskautteli ja pärskäytteli aivastella ja se räkä lensi niille perunoille suihkuna sitten se pyyhki kötensä nenään ja alko lappaa ilman suojapussia niitä perunoita... Meni pitkään kun ostin perunaa siis kolme v !

Eikö ne perunat muutenkin pestä ja kiehauteta vedessä, niin ne bakteerit kuolee.

Vierailija
42/72 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee niin ei tartte enää ihmetellä miksi eri taudit leviää niin tehokkaasti ja pelkkä nuhakuume tappaa. Ihmisethän tuntuvat pelkäävän ihan normaalielämän juttuja. Ei kannata elää liian puhdasta elämää. Oikeasti.

Elintarvikkeiden sotkeminen kaupassa ei kylläkään ole "normaalielämää" vaan pelkästään huonoa käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Voin kyllä avata pussin ja haistella leipää, mutta en todellakaan paina naamaani pussin suulle. Leivän tuoksun tuntee kauempaakin. Yleensä jo pussin pinnasta tuntee onko leipä pehmeä ja lämmin vai ei, tuoteseloste kertoo mitä leivässä on. 

Päätit siis lopettaa leivän ostamisen. Ihan OK. Ei tullut mieleen, että olisit kohteliaasti sanonut sille "jollekin naiselle" että hänen käytöksensä ei ollut soveliasta? Muistitko ostaa jauhoja ja hiivaa? 

En ostanut, en onneksi ole leivän suuri ystävä. En älynnyt sanoa mitään koska ällistelin niin paljon tilannetta.

Minusta sopimatonta käytöstä.

Ap

Vierailija
44/72 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sairastan pari kertaa vuodessa, enkä mieti ja kyttää mitä kukakin on kaupassa haistellut tai kosketellut. Olen vielä opettaja, joten altistun bakteereille ja viruksille päivittäin.

Tuo on silkkaa hysteriaa pelätä bakteereja ja viruksia, niin että jättää tuotteen ostamatta. Onhan se "ällöä", kun tuollaisia miettii mutta että joku jättää oikeasti sen vuoksi ostamatta....

Voi luoja, kun on todellisuudesta vieraannuttu. Ei tosiaan ole ihme, että superbakteereja pääsee syntymään.

Vierailija
45/72 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistelen leipiä, mutta niitä jotka on avonaisessa paperipussissa. Siis haistan niitä, en niistä niihin.

Tämän takia en osta avonaisessa paperipussissa olevia leipiä.

Vierailija
46/72 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistelen aina kaupassa vauva lehtiä

Vierailija
47/72 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haistelen aina kaupassa vauva lehtiä

Minä haistelen myyjien perseitä.

Vierailija
48/72 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haistelen vain pesuaineita, hygieniatuotteita ym. Haluan selvittää, miltä vaikka joku dödö tai suihkusaippua tuoksuu, etten osta jotain pahaa. En käytä huuhteluaineita, mutta ah, niitä vasta onkin ihana haistella, tekisi mieli ostaa. Onkohan tuollainen haistelu paheksuttavaa? En kuitenkaan nenääni tunge siihen kiinni, mutta voiko tuollainen vaikuttaa tuotteen säilymisaikaan tai jotain?

Mitäpä jos ottaisit sen riskin kuten muutkin ja ostaisit 2e dödösi availematta kaikkia pakkauksia? Mutta sinä taidat kuulua siihen epäsiistiin ihmisryhmään jolla ei ole mitään käytöstapoja ja tärkeintä on oma napa. Kaupassa käyttäydytään kuin villieläin.

Vierailija
49/72 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee niin ei tartte enää ihmetellä miksi eri taudit leviää niin tehokkaasti ja pelkkä nuhakuume tappaa. Ihmisethän tuntuvat pelkäävän ihan normaalielämän juttuja. Ei kannata elää liian puhdasta elämää. Oikeasti.

En enää muista kuinka mones kerta tämä on kun tästä muistutan. Sinä et ilmeisesti juurikaan esim. lue mitään? On siis todella paljon ihmisiä, jotka tuo nuhakuume todellakin voi tappaa. Ja jotka kyllä itsekin tekevät kaikkensa suojatakseen itsensä tartunnoilta. Mutta helvetin vaikeaksi jotkut todella idiootit kanssaihmiset tekevät sen heille kun tunkevat nenänsä joka paikkaan, kähmivät (ja luulen että nuo kähmijät eivät ole myöskään kaikkein innokkaampaa käsien pesijöitä) ruokia joita ei edes voi lämmittää jotta pöpöt lähtisivät.

Sitten tulee aina tällainen kommentti että pitää vaan hankkia vastustuskykyä. Ollaan liian hygieenisiä. Tyhmän ja tietämättömän ihmisen kommentti.

Vierailija
50/72 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks päivä katselin kun Lidlissä n. 5- vuotias tyttö haisteli paistopistetuotteita. Otti siis korvapuustin paljaisiin käsiin ja nuuhkaisi. Laittoi takaisin. Sama muille tuotteille.

Jäi sämpylät ostamatta..

Vierailija
51/72 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan tomaatit, hedelmät, leipätuotteet ym. aina mahdollisimman kaukaa  taka-alalta. Ällöintä on mummojen tomaattipuristelu kukaties vessakäsin. Eräs asiakas koehaukkasi suolakurkkua ja heitti takaisin tynnyriin. Joku ilmoitti hevivastaavalle ja ison marketin kauppias tuli paikalle ja pani törkyilijän vastuuseen.

Vierailija
52/72 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan tomaatit, hedelmät, leipätuotteet ym. aina mahdollisimman kaukaa  taka-alalta. Ällöintä on mummojen tomaattipuristelu kukaties vessakäsin. Eräs asiakas koehaukkasi suolakurkkua ja heitti takaisin tynnyriin. Joku ilmoitti hevivastaavalle ja ison marketin kauppias tuli paikalle ja pani törkyilijän vastuuseen.

Mistä näitä sankareita tulee?

Vierailija
53/72 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koske salaattibaariin, olen nähnyt kun sinne höngitään ja pärskitään. Samoin irtokarkit jää ottamatta, kerran näin yhden taaperon pitävän sellaista kauhaa suussaan. Äitinsä käski vaan laittaa kauhan takaisin hyllyyn. Kivat sille onnettomalle, joka seuraavaksi tarttui siihen kauhaan ja rupesi lappamaan karkkia pussiin..

Vierailija
54/72 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bakteereita, mikrobeja, kaikenlaisia pöpöjä s!a myös kun tarttuu mihin tahansa ovenkahvaan, painaa mitä tahansa hissinnappulaa, vastaanottaa rahoja kassalla jne. Ei voi koskaan tietää kuinka usein työtoveri tai ylipäätään kuka tahansa pesee kätensä wc-käynnin jälkeen.

Juuri näin! Onhan se törppöä haistella maistella puristella pärskiä kaupassa, mutta en ymmärrä miten osa porukasta uskaltaa poistua kotoaan ollenkaan.

Fakta on se, että tuota kaikkea tapahtuu kauppojen lisäksi kahviloissa, busseissa, kuntosaleilla jne. Ette vain ole havaitsemassa sitä kuin sattumalta silloin tällöin.

Vierailija
55/72 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En,mutta haistelen omenoita

Haha, teen tätä samaa :D Pidän vain tietynmakuisista omenoista, ja tunnistan hajusta hyvät omenat. Saman lajikkeen omenat kun voi maistua eriltä erästä riippuen.

Vierailija
56/72 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin, kun musta mies availi ja haisteli salsa-purkkeja pikkukaupassa.  :( Tarkastakaa ystävällisesti siis kaikki kaupasta ulos kantamanne tuotteet tarkasti. Avattu purnukka pilaantuu huoneenlämmössä parissa päivässä.

Vierailija
57/72 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin kesällä mansikkaostoksilla olevan nuoren rouvan, joka hypisteli ja puristeli sormillaan useamman mansikkalaatikon mansikoita ennnen ostopäätöstä. Tuli niin ällöttävä fiilis, ettemme ostaneet tuosta erästä itse mansikoita.

Ajattele, että kaikki mansikat on joku poiminut ihan paljain käsin!

Vierailija
58/72 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin te ravintolassakaan saatte ruokaa johon ei olisi kukaan koskenut.

Nenälläkö ne sitä soppaa siellä keittiön puolella hämmentää?

Jokaisella keittiöllä on oma Pinokkio töissä. Hän vastaa aina "En minä tätä nenälläni hämmentänyt!"

M35

Vierailija
59/72 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

]Yks päivä katselin kun Lidlissä n. 5- vuotias tyttö haisteli paistopistetuotteita. Otti siis korvapuustin paljaisiin käsiin ja nuuhkaisi. Laittoi takaisin. Sama muille tuotteille.

Jäi sämpylät ostamatta..

Mikset sanonut asiasta kassalle, olen sanonut kun ihan siisti liituraitapukumies otti paljain näpein Lidlin paistopisteestä pullia. Kassa kutsui heti paikalle toisen myyjän ja pyysi minua kertomaan mitä pullia mies oli ottanut. Koko korillinen lensi heti roskiin. Eli suu auki. Ja kauppojen kannattaisi laittaa paistopisteisiin kyltit, joissa ilmoitetaan että kaikki tuotteet, joita sisältävistä koreista on otettu paljain käsin, lentävät roskiin.

Vierailija
60/72 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haistelen yrttejä ja salaatteja, etten vahingossa osta huonoa.

Ennen haistelin myös hygieniatuotteita, mutta se on kuulemma väärin, joten lakkasin ostamasta niitä marketeista joissa ei ole testereitä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän