Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku nainen haisteli leipiä kaupassa, en osta enää ikinä leipää.

Vierailija
22.10.2016 |

Kaupassa tänään joku nainen availi leipäpusseja, painoi avatun pussin naamaalleen ja haistoi leipiä. Haistelun jälkeen sulki pussin ja laittoi takaisin hyllyyn ja otti seuraavan pussin. Hyi oksennus. Toivottavasti ei kovin yleinen tapa ihmisillä.

Mites on, haisteletteko te leipiä kaupassa tai onko muita vastaavia tapoja?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,mutta haistelen omenoita

Vierailija
2/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOMO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En,mutta haistelen omenoita

Samat sanat. Ja meloneita, niin välttyy ylikypsiltä meloneilta ja ananakselta.

Vierailija
4/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haistelen teepakkauksia. En tietenkään avaa niitä, mutta nuuhkaisen kevyesti. Joku mies kattoi mua oudosti.

Vierailija
5/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Mä oisin mennyt kysymään, että onko tuo nyt ihan fiksua touhua hänen mielestään? Että eikö avattu pakkaus ole ostopäätös?

Vierailija
6/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs monet käpälöi ja puristelee mm. tomaatteja, onko ne sopivan kimmoisia.

Vierailija
7/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haistelen teepakkauksia. En tietenkään avaa niitä, mutta nuuhkaisen kevyesti. Joku mies kattoi mua oudosti.

Mä myös, mutta minusta eri asia nuuhkaista suljettua pakkausta kuin avata se, rutistaa pussi kasvoihin kiinni ja haistella niitä leipiä siellä pussissa?! Mitä kaikkea sinne voikaan kulkeutua leipien sekaan? Ja oikeasti, se pussi huurtui sisältä kun se nainen niitä haisteli.

Vierailija
8/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit huikkaissut työntekijälle asiasta. Näin minäkin tein kun alaikäiset penikat tuli ruinaamaan multa että ostaisin niille röökiä.

Vierailija
9/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ilmoittanut myyjälle. Ei tuo ole ok.

Vierailija
10/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks äijä kerran kokeili kädellä paistopisteen ensimmäistä karjalanpiirakkaa että onko se lämmin. Sen jälkeen en ole ikinä ottanut ensimmäistä.

Vierailija
11/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelen leipiä, mutta niitä jotka on avonaisessa paperipussissa. Siis haistan niitä, en niistä niihin.

Vierailija
12/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin te ravintolassakaan saatte ruokaa johon ei olisi kukaan koskenut.

Vierailija
13/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin te ravintolassakaan saatte ruokaa johon ei olisi kukaan koskenut.

Nenälläkö ne sitä soppaa siellä keittiön puolella hämmentää?

Vierailija
14/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seuraan kaupassa yleensä jotain kivan näköistä naista ja haistelen kaikkea mihin se koskee.

M27

Vierailija
15/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haistelen vain pesuaineita, hygieniatuotteita ym. Haluan selvittää, miltä vaikka joku dödö tai suihkusaippua tuoksuu, etten osta jotain pahaa. En käytä huuhteluaineita, mutta ah, niitä vasta onkin ihana haistella, tekisi mieli ostaa. Onkohan tuollainen haistelu paheksuttavaa? En kuitenkaan nenääni tunge siihen kiinni, mutta voiko tuollainen vaikuttaa tuotteen säilymisaikaan tai jotain?

Vierailija
16/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän haistelevani leipiä, niitä tuoreita lämpimiä mutta en kyllä availe pusseja ja työnnä naamaani niihin :D

Vierailija
17/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haistelen vain pesuaineita, hygieniatuotteita ym. Haluan selvittää, miltä vaikka joku dödö tai suihkusaippua tuoksuu, etten osta jotain pahaa. En käytä huuhteluaineita, mutta ah, niitä vasta onkin ihana haistella, tekisi mieli ostaa. Onkohan tuollainen haistelu paheksuttavaa? En kuitenkaan nenääni tunge siihen kiinni, mutta voiko tuollainen vaikuttaa tuotteen säilymisaikaan tai jotain?

Voi ja vaikuttaakin. Esim. kosmetiikassa on merkittynä säilyvyysaika ja se lasketaan tietysti ensimmäisestä avaamisesta. Kiva ostaa joku meikki tai purkki, jota on jo ties kuinka moni aukonut... Kaupoissa on niitä "avattu pakkaus on ostopäätös" -kylttejä ihan syystä!

Vierailija
18/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko toisesta kulttuurista?

Vierailija
19/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuiko leipä yhtä ihanalta kuin Tauski?

Vierailija
20/72 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä seuraan kaupassa yleensä jotain kivan näköistä naista ja haistelen kaikkea mihin se koskee.

M27

Mä teen myös näin ja lisäksi yritän päästä mahdollisimman lähelle, että pääsen nuuhkimaan naisen hiuksia. M29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi