Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy psykopaatilta

Vierailija
22.10.2016 |

Ei, kaikki psykopaatit ei ole murhaajia, kyllä, psykiatri on todennut. (Anti-social disorder -> psychopath) Jotain faktoja ihan aluksi, olen kasvannut Aasiassa vanhempien työn takia. Olen lukion suorittanut ja päättänyt että tämän vuoden käytän siihen että mietin mitä haluan opiskella jatkossa. Prosentti väestöstä on psykopaatteja muttei prosentti ole sarjamurhaajia. Tein tämän ketjun jotta voisin vastata kysymyksiinne. En ole käynyt kuin päiväkodin suomessa joten antakaa anteeksi mahdollisia kirjoitusvirheitä.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä psykopatian piirteitä sinulla on todettu ja miten ne toteutuvat käytännön elämässäsi?

Vierailija
2/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla sun persoonallisuushäiriö näkyy sun arjessa? Luuletko, että häiriö on synnynnäinen vai kehittynyt myöhemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ilmeisesti ollut hyvä lapsuus ja perheen tuki? Sehän on se merkittävä tekijä mikä usein määrittelee mihin suuntaan elämä vie.

Vierailija
4/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla hyvä vai huono lapsuus?Mistä olet siinä kiitollinen ja mitä muuttaisit?

Vierailija
5/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lopettaa työkaverin vittumoisen vähättelevä asenne itseäni kohtaan tyylillä? Työkaveri on saanut liikaa valtaa työyhteisössämme.

Nyt kaivataan kunnon psykopaattisia keinoja, kiitos.

Vierailija
6/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu ajatus, ettei sinusta koskaan voi tulla normaalia ihmistä ja olet potentiaalisesti vaara läheisillesi (sikäli kuin heidät miellät heitä läheisiksi)?

Oletko ajatellut tappaa itsesi ennen kuin tuhoat jonkun elämän?

Miltä tuntuu, ajatus, että todennäköisesti saat kumppanin vain siksi, että hän kokee vaaran viehättävänä tai toistaa isä-/äitisuhteessa ollutta patologiaa?

Vierailija
7/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mielitekoja vahingoittaa tai käyttää hyväksesi muita ihmisiä? Miten saat ne hillittyä? Minkä ikäisenä itse tiedostit että olet ehkä erilainen? 

Vierailija
8/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hakeuduit psykiatrin juttusille?

Vierailija
9/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtänet varmaan, että sinun ei missään nimessä kannata mennä parisuhteeseen tai hankkia lapsia?

Tuotat heille joka tapauksessa kärsimystä.

Vierailija
10/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti nukahti.

Vierailija
11/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kaikki psykopaatit ei ole murhaajia, kyllä, psykiatri on todennut. (Anti-social disorder -> psychopath) Jotain faktoja ihan aluksi, olen kasvannut Aasiassa vanhempien työn takia. Olen lukion suorittanut ja päättänyt että tämän vuoden käytän siihen että mietin mitä haluan opiskella jatkossa. Prosentti väestöstä on psykopaatteja muttei prosentti ole sarjamurhaajia. Tein tämän ketjun jotta voisin vastata kysymyksiinne. En ole käynyt kuin päiväkodin suomessa joten antakaa anteeksi mahdollisia kirjoitusvirheitä.

Olitko uigurin alueella siellä oleskeli myös minun perheeni:)?

Vierailija
12/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä. Totaali ignooraaminen saattaisi toimiakin. Kiitos vinkistä!

5

Vierailija
13/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti ei välitä muista joten ei vaivaudu vastaamaan.

Vierailija
14/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna joku hyvä salaatin ohje.

Vierailija
15/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatti ei välitä muista joten ei vaivaudu vastaamaan.

Näin on. Onneksi erosin aikoinani yhdestä sellaisesta.

Vierailija
16/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna joku hyvä salaatin ohje.

En ole ap mutta vahvasti taipuvainen psykopatiaan. Tässä:

Salaatti, pinjansiemen, kirsikkatomaatti, basilika, aurinkokuivattu tomaatti, minimozzarellaa, punasipulia ja krutonkeja.

Ollos hyvä.

5

Vierailija
17/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten ne toteutuvat käytännön elämässäsi?

En pysty samaistumaan muiden ihmisten kanssa enkä ymmärrä niiden valintoja. Esim. kun jotkut lahjoittavat hyväntekeväisyyteen. En ymmärrä

-ap

anteeksi hitaista vastauksista, vastaan kaikkiin kyllä, olin puhelimessa

Vierailija
18/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että häiriö on synnynnäinen vai kehittynyt myöhemmin?

Synnynnäinen.

-ap

Vierailija
19/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se näkyy elämässäsi muuten? Onko sinulla läheisiä ihmissuhteita? Välitätkö kenestäkään? Satutatko ihmisiä huvin vuoksi?

Vierailija
20/119 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on ilmeisesti ollut hyvä lapsuus ja perheen tuki? Sehän on se merkittävä tekijä mikä usein määrittelee mihin suuntaan elämä vie.

Kyllä, vanhempani oli hyvin supportive (sory en muista sanaa suomeksi) mutta minusta tuntui aina ettää ne pelkäsivät minua vaikka antoivat kaikensa.

-ap