Yllättäviä turn oneja. Kerro omasi.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Miehen tuoksu. Ei siis mikään pullosta tullut haju, vaan se miehen oma tuoksu. Mun poikaystävä tuoksuu niin hyvälle, että mä toivoisin voivani pullottaa sitä tuoksua. Seksin aikanakin minulla on tapana nuuhkia joko hänen tyynyään tai päätään. :D
Lisäksi pidän sellaisista suurista, roomalaisista nenistä. Jostain syystä ne on ihan mielettömän seksikkäitä.
Samaa mieltä näistä. Monetkin jutut miehessä voivat olla kiihottavia, esim. mies siivoamassa, puvussa, lasta hoitamassa, remppavaatteissa, unisena, hikisenä, puhtaana...
Mun märkä päiväuni on, että on pimeetä ja ollaan miehen kanssa ulkona. Sillä on huppari ja se laittaa hupun päähän, nostaa hihat, kumartuu suutelemaan mua painaen mut seinää vasten. En todellakaan tiedä mikä tossa on niin suuri turn on. Just tossa hupparissa.. Ah
Miehellä työvaatteet, just jotku rakennustyömaan varusteet...aika klisee, mut toimii tälle asiantuntijatyössä päivänsä viettävälle.
Mies pyytää puhelinnumeroa ja vieläpä soittaa.
Kun mieheni laittaa lukulasit ja katsoo jotain papereita ...!
Naisella
- pisamat, ehdoton super turn-on
- juonteet/rypyt silmissä nauraessa
- kaksimielisyys
- nieleminen
Ääni. Villapaita. Suoraan asiaan.
*Olen naimisissa miehen kanssa, jonka ääni ja villapaita miellyttivät ja joka halusi mennä suoraan asiaan.
Joidenkin saksalaisten korostus kun puhuvat englantia.
Miehellä sellainen iso ja leveä possunenä. Omani on pieni ja siro; lieko sitten moinen turn on olla luontoäidin yritys saada aikaan jälkeläisiä, joilla on kunnollinen hengityskalusto. :D
Urheilusta hikiset miehet ovat myös pop, vaikka haisu ei ehkä parhaimmasta päästä olisikaan.
Mr Selfridge -sarjan lordi Loxley. Auts.
Isot kädet ja jalat miehellä. Varsinkin kun omat ovat erittäin pienet.
Eikö porukka täällä ymmärrä, mitä tarkoitetaan adjektiivilla yllättävä?
Selkäkarvat. Tosi moni (nainen) ajattelee, että hyi, menisi vahaamaan ne selkäkarvansa pois. Mutta mä sytyn karvaisesta selästä.. Huh!
Miehen tuoksu. Ei siis mikään pullosta tullut haju, vaan se miehen oma tuoksu. Mun poikaystävä tuoksuu niin hyvälle, että mä toivoisin voivani pullottaa sitä tuoksua. Seksin aikanakin minulla on tapana nuuhkia joko hänen tyynyään tai päätään. :D
Lisäksi pidän sellaisista suurista, roomalaisista nenistä. Jostain syystä ne on ihan mielettömän seksikkäitä.