Yllättäviä turn oneja. Kerro omasi.
Kommentit (44)
Yksi kaunis päivä vain tajusin että eräs mies onkin tosi kuuma. en tiedä että mikä kolahti.
Se että mies on hyvä viejä tanssissa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö porukka täällä ymmärrä, mitä tarkoitetaan adjektiivilla yllättävä?
Lordi Loxley on kyllä yllättävä.
Naisella luisevat kasvot, letit ja hivenen ulkonevat korvat. Tulen hulluksi nuo nähdessäni.
Luonnollisen punaiset hiukset miehellä.
Lisää. Naisten avokkaat. Korkokengät, kumpparit, saappaat yks hailee, mutta valkoiset tai vaaleanharmaat avokkaat saavat pään pyörälle.
Kun olen kylpylässä tai uimahallissa kiihotun miehestäni erityisesti. Tekis mieli salaa paneskella altaassa. Eikä kyse ole siitä että miehelläni olisi timmi kroppa, kun ei tosiaankaan ole. Ehkä johtuu siitä ettei olla normiarjessa lähes alasti ja lähekkäin tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä sellainen iso ja leveä possunenä.
tämä mies takuulla saisi sut ihan liekkeihin http://im.mtv.fi/image/5987740/landscape16_9/1600/900/1dc5d93b4d85f0629…
Vierailija kirjoitti:
Naisella luisevat kasvot, letit ja hivenen ulkonevat korvat. Tulen hulluksi nuo nähdessäni.
Ei mielestäni ole mitenkään luisevat kasvot. Ihan normaalit.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisen punaiset hiukset miehellä.
Todellakin! Punatukkaiset miehet on kuumia!
Tää on varmaan outo mut kun mun mies alkaa olla hiprakassa siitä tulee jotenkin ihan hirveen seksikäs.
Kämmenselkä ja käsivarret. Eivät siis olkavarret/hauikset, vaan kyynärvarret. Se, miten lihakset kyynärvarressa pikkuisen liikkuvat, kun mies ruuvaa tai tekee jotain - vaikka piirtelisi paperille. Tärkeintä se liike, ei lihasten koko.
Se, miten pitkä tukka laskeutuu laineikkaasti alas heilahtaen, kun mies nostaa jotain maasta.
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaan outo mut kun mun mies alkaa olla hiprakassa siitä tulee jotenkin ihan hirveen seksikäs.
no eihän ole yhtään outo! Munkin mielestä sun miehes on tosi sexy pienessä maistissa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no eihän ole yhtään outo! Munkin mielestä sun miehes on tosi sexy pienessä maistissa :)
Kiitos! :) Sanon terveiset.
Miehellä hame. Detvissit ovat tosi hot!
Lievä alipurenta ja L-vika naisella.
Miehellä korvakoru tai rengas ja muuten siisti/normaali vaatetus. Ei mikään rock-tyyppi.
Timo Soini... huh huh!! <3