Yli 35-vuotiaana naisena peli on menetetty
Olen siis 35+ ja eroamassa. Perheessä on kaksi pientä lasta. Jos olisin tajunnut "valita" puolison tarkemmin, niin en olisi tässä tilanteessa. Nimittäin eron jälkeen en tule kelpaamaan enää ikinä kenellekään miehelle. Naisen elämä on kyllä kovaa. :( Olisi pitänyt tajuta deittailla ja seurustella sekä etsiä puolisoa 20-30-vuotiaana päämäärätietoisemmin sillä ajatuksella, että olisin sitten loppuelämäni saman miehen kanssa. Kun siis ei toisen miehen raskaaksitekemää ja näin vanhaa enää kukaan mies halua. :( Ja tämä oli vain ainoa elämäni.
Kommentit (122)
Ehkä mun tuttavilla on vaan käynyt hyvä tuuri, kun kaikki yhtä lukuunottamatta ovat löytäneet oikein hyvän miehen, vaikka ovat olleet useammankin lapsen äitejä. Ja tuo yksi ei edes halua miestä, tykkää elää yksikseen, ottajia olisi kyllä hänelläkin ollut. Ei miehet ole oikeesti niin nuukia, tällä palstalla kirjoittelevat miehet ovat katkeroituneita höpöttäjiä, jotka eivät ole saaneet minkäänlaista naista ja sen takia vihaavat suunnilleen kaikkia naisia. Monet miehet tykkäävät esim. vähän pulskista naisista, jotkut haaveilevat vanhemmasta naisesta, suurinta osaa ei venymisarvet yms. haittaa ollenkaan, monet tykkäävät jopa roikkuvista rinnoista. ja on miehiä, joille ulkonäöllä ei ole kovinkaan suurta merkitystä. Ja miehet, joilla on itsellään jo lapsia, ottavatkin mieluummin naisen, jolla on lapsia, ymmärrettävistä syistä.
Ihan esimerkkinä, ihan vasta yksi viisikymppinen ystäväni avioitui ikäisensä oikein komean miehen kanssa. Molemmilla lapsia edellisistä liitoistaan. Toinen yli 50-v ystäväni seurustelee itseään yli 10 v nuoremman miehen kanssa. Eräs tuttava erosi 37-v ja avioitui uudelleen 40-v ja sai 2 v myöhemmin vielä lapsen. Ennestään hänellä oli 3 lasta, miehellään 1.
Aloittajalle: olet vasta 35-vuotias!!! Tsekkaa eronneet. Jos heillä on lapsia, suhde omiin lapsiin kertoo jo paljon miehestä. Minä olen nelikymppinen. En ole enää etsinyt ketään. Ahdistaa, kun nykykulttuurissa ihmiset ovat vain materiaalia. Ja kyllä, olen itse hyvässä kunnossa, enkä rupsahtanut, mutta silti ahdistaa. Haluaisin seksin lisäksi ystävän ja ihmisen, jolla on oikeita arvoja ja halu molemminpuoliseen palvelemuseen, ei sotaan. Lisäksi haluaisin edes suurinpiirtein itseni ikäisen miehen. Miehet aina valittaa, kuinka nirsoja naiset on, mutta tosiasiassa ilmiö johtuu siitä, että iso lauma eri ikäisiä miehiä vonkailee suht nuoria naisia. Vonkaajia on siis enemmän kuin vongattavia. Kyllä ne miehetkin silti vanhenee ja repsahtaa...nuorta halutaan, vaikka lapset olis saatu.
Muuten. Mihin rakkaudesta hävisi kauneuden ihanne?
Vierailija kirjoitti:
Asia on juuri noin kuin aloittaja kirjoitti.
Ei kyllä oikeasti ole kenenkään ensimmäinen vaihtoehto mutta joku voi tyytyä
Vaikka kierrätys on muotia niin ei moni silti välttämättä halua toisen pois heittämää "tavaraa
Mikä sitten kelpaa? Toisaalla väitätte, ettei neitsyt/seksuaalisesti kokematon kelpaa, mutta nyt kerrot, että kierrätettyäkään ei kukaan huoli.
No sehän on kiva että sulla on speksit valmiina ja ennustajanlahjat hallussa. Itse löysin elämäni miehen 41-vuotiaana ja olemme olleet yhdessä nyt viisi vuotta eikä loppua näy.
Pienet lapset 35v naisella ei huokuta tai kiinnosta ihan hirveesti ketään varsinkin kun lapsettomia kolmekymppisiä naisia on vaikka kuinka paljon tarjolla
Minun lähipiirissäni on monta yli 35-vuotiaana eronnutta naista ja kaikki, itseni mukaan lukien ovat löytäneet paljon exiään paremmat miehet eron jälkeen. Eikä todellakaan mitään jämiä, yhtälailla miehetkin tekee vääriä valintoja ja päätyy naimisiin väärien kumppanien kanssa ja pulpahtavat 40:n kieppeillä vapaille markkinoille. Älä katastrofoi ap!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mun tuttavilla on vaan käynyt hyvä tuuri, kun kaikki yhtä lukuunottamatta ovat löytäneet oikein hyvän miehen, vaikka ovat olleet useammankin lapsen äitejä. Ja tuo yksi ei edes halua miestä, tykkää elää yksikseen, ottajia olisi kyllä hänelläkin ollut. Ei miehet ole oikeesti niin nuukia, tällä palstalla kirjoittelevat miehet ovat katkeroituneita höpöttäjiä, jotka eivät ole saaneet minkäänlaista naista ja sen takia vihaavat suunnilleen kaikkia naisia. Monet miehet tykkäävät esim. vähän pulskista naisista, jotkut haaveilevat vanhemmasta naisesta, suurinta osaa ei venymisarvet yms. haittaa ollenkaan, monet tykkäävät jopa roikkuvista rinnoista. ja on miehiä, joille ulkonäöllä ei ole kovinkaan suurta merkitystä. Ja miehet, joilla on itsellään jo lapsia, ottavatkin mieluummin naisen, jolla on lapsia, ymmärrettävistä syistä.
Ihan esimerkkinä, ihan vasta yksi viisikymppinen ystäväni avioitui ikäisensä oikein komean miehen kanssa. Molemmilla lapsia edellisistä liitoistaan. Toinen yli 50-v ystäväni seurustelee itseään yli 10 v nuoremman miehen kanssa. Eräs tuttava erosi 37-v ja avioitui uudelleen 40-v ja sai 2 v myöhemmin vielä lapsen. Ennestään hänellä oli 3 lasta, miehellään 1.
Yksinhuoltajaäidit saavat miehen vain siksi koska he ovat nielleet ylpeytensä naisena ja kelpuuttavat käytännössä kenet tahansa miehen jossa ei ole liian pahoja miinuksia. Voin miehenä sanoa että yksinhuoltajaäidit ovat vielä lihavia naisia epätoivoisempia deittimaailmassa, mistä tämä epätoivo johtuu jos YH-äidit ovat haluttua tavaraa?
Kuule, ongelma ei ole sinun ikäsi, vaan sinun itsetuntosi ja sinun miesmakusi. Molemmat ovat huonoja ja niille sinun pitäisi tehdä jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule olen 45++++ ja deittejä pukkaa koko ajan. Olen mukava ja nätti (nuoren kaunis) kahden reilusti alaikäisen äiti. Jep ja komeita miehiä on markkinoilla joita ole treffaillut. Rumaa en huoli.
Mummo hei tuo oli törkeä läppä. .menes nyt vaan kutomaan niitä villasukkia lapsenlapsille
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ongelma ei ole sinun ikäsi, vaan sinun itsetuntosi ja sinun miesmakusi. Molemmat ovat huonoja ja niille sinun pitäisi tehdä jotakin.
Mutta kun se jännämies on vaan niin ihku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia on juuri noin kuin aloittaja kirjoitti.
Ei kyllä oikeasti ole kenenkään ensimmäinen vaihtoehto mutta joku voi tyytyä
Vaikka kierrätys on muotia niin ei moni silti välttämättä halua toisen pois heittämää "tavaraa
Mikä sitten kelpaa? Toisaalla väitätte, ettei neitsyt/seksuaalisesti kokematon kelpaa, mutta nyt kerrot, että kierrätettyäkään ei kukaan huoli.
25 nainen kelpaa tietenkin ajoissa.
Äitini löysi lähempänä 70 ikävuotta oman ikäisensä miehen. Jätti alkoholisoituneen ja persoonallisuushäiriöisen isäni viimein. On suht. nuorekas, ulkonäkö on tavis. Ei varmasti osannut odottaa, että vielä saa kokea rakkauden, mutta näin onnellisesti siinä vaan kävi.
Höpöhöpö.
Olen 40 v. kahden kouluikäisen lapsen äiti ja on ollut kiinnostuneita miehiä, ei lapset eikä kroppa ole ollut este. Ehkä itsellä on ollut vähän sama asenne kuin sulla, ja muutenkin hankalia vaiheita elämässä, niin parisuhde ei ole onnistunut hirmu hyvin.
Mutta olen tavannut oikein hyviä miehiä. Ja kun on itsekseen asunut muutaman vuoden, niin en oikeastaan edes halua välttämättä saman katon alle ketään. Miehet ovat halunneet paljon tiiviimpää suhdetta kuin minä!
Usein myös miehellä on tässä iässä lapsia, joten sama show on heillä ainakin joka toinen viikonloppu. Moni toivoo, että naisella on lapsia, jotta ymmärtää paremmin lapsellisen elämää.
Olen myös tavannut lapsettomia miehiä, jotka eivät pitäneet lapsia esteenä. Moni ystäväni on pariutunut lapsista huolimatta.. jopa kolmen lapsen äidin kanssa!
Kyllä normaalijärjellä varustettu mies tajuaa mitä elämä on. Siihen kuuluu lapsia ym. arkista. Hulivilit on sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltajaäidit saavat miehen vain siksi koska he ovat nielleet ylpeytensä naisena ja kelpuuttavat käytännössä kenet tahansa miehen jossa ei ole liian pahoja miinuksia. Voin miehenä sanoa että yksinhuoltajaäidit ovat vielä lihavia naisia epätoivoisempia deittimaailmassa, mistä tämä epätoivo johtuu jos YH-äidit ovat haluttua tavaraa?
Niinpä. Näitä oikein baarejakin tiedettiin nuorena mistä saisi helppoja (yh) naisia.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö.
Olen 40 v. kahden kouluikäisen lapsen äiti ja on ollut kiinnostuneita miehiä, ei lapset eikä kroppa ole ollut este. Ehkä itsellä on ollut vähän sama asenne kuin sulla, ja muutenkin hankalia vaiheita elämässä, niin parisuhde ei ole onnistunut hirmu hyvin.
Mutta olen tavannut oikein hyviä miehiä. Ja kun on itsekseen asunut muutaman vuoden, niin en oikeastaan edes halua välttämättä saman katon alle ketään. Miehet ovat halunneet paljon tiiviimpää suhdetta kuin minä!
Usein myös miehellä on tässä iässä lapsia, joten sama show on heillä ainakin joka toinen viikonloppu. Moni toivoo, että naisella on lapsia, jotta ymmärtää paremmin lapsellisen elämää.
Olen myös tavannut lapsettomia miehiä, jotka eivät pitäneet lapsia esteenä. Moni ystäväni on pariutunut lapsista huolimatta.. jopa kolmen lapsen äidin kanssa!
Kyllä normaalijärjellä varustettu mies tajuaa mitä elämä on. Siihen kuuluu lapsia ym. arkista. Hulivilit on sitten erikseen.
Höpöjä puhut. Selkärangattomia vätyksiä nuo teidän "miehet" ovat. Eivät ole muuta saaneet, niin tyytyvät mätisäkkiin. Reikä se on silläkin.
Jokainen tajuaa normaalilla järjellä, että terve mies haluaa kunnollisen naisen, eikä jotain kolmannella kierroksella olevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun virhe on olettaa, että yh olisi epätoivoinen.
Mä sain huippumiehen nelikymppisenä yh:na ja niin kaikki ystävänikin. En olisi ottanut huonompaa, viihdyn ja pärjään yksin loistavasti.
Jotenkin tyypillistä naista. Ollaan haluamassa miestä vaikka tiedetään että vain nuori ja kuuma kelpaa. Olisiko kyseenalaistaminen mitään? Mihin tarvitset esineellistävää ja nuoren pillun himoista miestä? Miksi et pärjää yksin vaan tarvitset väkisin vierellesi jonkun? Anna olla, ole itsenäinen ja lopeta ruikutus. Nouse ylös ja elä elämäsi merkityksellisesti.
Miksi kukaan haluaisi miehen kanssa vankeuteen kun siitä on työllä päästy eroon?
Vierailija kirjoitti:
"Oliko eka miehesi muslimi? Entä se toinen? Ovatko lapset värillisiä?" - En ole Ap. Mutta vastaan silti, että vaikka osalle suomalaisista -sukupuoleen katsomatta- lapset, jotka ovat eri värisiä kuin toinen vanhempi on kauhua ja puistatusta aiheuttava asia, yhtälailla kuin toisen vanhemmasta vääränä pidetty uskonto, niin kannattaisi sen verran tutustua, vaikka suomen rikosoikeuden historiaa huomatakseen, että väkivallan ja julmuuksien tekeminen toiselle ei edellytä tai vaadi mihinkään uskontokuntaan kuulumista tai kuulumattomuutta. Ja harva meistä on oman värinsä valinnut; vai pitäisikö ajatella että lapsia vaivaisi sitten toivottavasti sama tauti sairaus tai sitten siunaus ja onni kuin pop-legenda Michael Jacksonia joka useamman vuosikymmenen aikana kalpeni vuosi vuodelta. -Minusta se vaikutti sairaudelta, mutta ehkä joku koki, että hän parani näin vaaletessaan.
Sinulle helvetin sössölle puolestaan suosittelen tutustumista pisteeseen.
Voi kuule olen 45++++ ja deittejä pukkaa koko ajan. Olen mukava ja nätti (nuoren kaunis) kahden reilusti alaikäisen äiti. Jep ja komeita miehiä on markkinoilla joita ole treffaillut. Rumaa en huoli.