Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 35-vuotiaana naisena peli on menetetty

Vierailija
21.10.2016 |

Olen siis 35+ ja eroamassa. Perheessä on kaksi pientä lasta. Jos olisin tajunnut "valita" puolison tarkemmin, niin en olisi tässä tilanteessa. Nimittäin eron jälkeen en tule kelpaamaan enää ikinä kenellekään miehelle. Naisen elämä on kyllä kovaa. :( Olisi pitänyt tajuta deittailla ja seurustella sekä etsiä puolisoa 20-30-vuotiaana päämäärätietoisemmin sillä ajatuksella, että olisin sitten loppuelämäni saman miehen kanssa. Kun siis ei toisen miehen raskaaksitekemää ja näin vanhaa enää kukaan mies halua. :( Ja tämä oli vain ainoa elämäni.

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyl 0,5 / 10, mut osallistuin kuitenkin.

Vierailija
42/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet vasta tappeleekin susta kun olet lähempänä 40 jos olet hyvinsäilynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oliko eka miehesi muslimi? Entä se toinen? Ovatko lapset värillisiä?" - En ole Ap. Mutta vastaan silti, että vaikka osalle suomalaisista -sukupuoleen katsomatta- lapset, jotka ovat eri värisiä kuin toinen vanhempi on kauhua ja puistatusta aiheuttava asia, yhtälailla kuin toisen vanhemmasta vääränä pidetty uskonto, niin kannattaisi sen verran tutustua, vaikka suomen rikosoikeuden historiaa huomatakseen, että väkivallan ja julmuuksien tekeminen toiselle ei edellytä tai vaadi mihinkään uskontokuntaan kuulumista tai kuulumattomuutta. Ja harva meistä on oman värinsä valinnut; vai pitäisikö ajatella että lapsia vaivaisi sitten toivottavasti sama tauti sairaus tai sitten siunaus ja onni kuin pop-legenda Michael Jacksonia joka useamman vuosikymmenen aikana kalpeni vuosi vuodelta. -Minusta se vaikutti sairaudelta, mutta ehkä joku koki, että hän parani näin vaaletessaan.   

Vierailija
44/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Viimeksi kun juttelin baarissa 35-vuotiaan naisen kanssa, kävi vähän hassusti. Hän vaikutti ihan mukavalta ja ihan vakavissaan mietin hänen kutsumistaan kotiin.

Sitten hän huomasi toisessa pöydässä miehen, jolla oli t-paidassa painettuna kaksimielinen junttivitsi ja hän jutteli parin muun naisen kanssa. Nainen sanoi minulle jotain tyyliin "pitääpä koittaa onnea" ja meni miehen pöytään unohtaen minut loppuillaksi. Myöhemmin näin naisen myös nuoleskelevan miehen kanssa, vaikkakaan en muista oliko sama mies.

Varattu junttipaitainen mies kiinnosti naista enemmän kuin sinä. Et taida olla mikään satujen prinssi?

Koska tietenkään ei ole mahdollista, että kyseisellä naisella on paska miesmaku?

Ei ole.

Vierailija
45/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaameita kommentteja ekalla sivulla, aloitus mukaanlukien. Mihin teidän tarvitsee kelvata?! Luulisi tuossa vaiheessa elämää kun jo eroakin kehittelee naisen ymmärtävän ettei tarvitse yhtäkään miestä yhtään mihinkään. Lapsetkin jo tehtyinä, mihin te niitä miehiä tarvitsette?! En ymmärrä moista ajatusmaailmaa, olen 40 v ja naimisissa, miehen kanssa. En kyllä uutta ottaisi riesakseni jos päättäisi lähteä. En kyllä ole eroamassa itse, käytännön järjestelyjen ja lasten kannalta ihan ok näin. Seksiäkin on mutta sitähän nyt saa ilman sen kummempia sitoumuksiakin kuka tahansa nainen, joten ei siitäkään voi teidän miehentarve olla kiinni.

Vierailija
46/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookoo itse olen 25-v ja tuntuu et peli on menetetty :D

Vierailija
47/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Viimeksi kun juttelin baarissa 35-vuotiaan naisen kanssa, kävi vähän hassusti. Hän vaikutti ihan mukavalta ja ihan vakavissaan mietin hänen kutsumistaan kotiin.

Sitten hän huomasi toisessa pöydässä miehen, jolla oli t-paidassa painettuna kaksimielinen junttivitsi ja hän jutteli parin muun naisen kanssa. Nainen sanoi minulle jotain tyyliin "pitääpä koittaa onnea" ja meni miehen pöytään unohtaen minut loppuillaksi. Myöhemmin näin naisen myös nuoleskelevan miehen kanssa, vaikkakaan en muista oliko sama mies.

Varattu junttipaitainen mies kiinnosti naista enemmän kuin sinä. Et taida olla mikään satujen prinssi?

Koska tietenkään ei ole mahdollista, että kyseisellä naisella on paska miesmaku?

Ei ole.

Oletko vittu tosissasi?

Vierailija
48/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa. Saatat hyvin kelvata jollekin 50-60v miehelle.

Vierailija
49/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin täydellisen miehen 42-vuotiaana yh:ns. Nyt ollaan naimisissa ja uusperhe, miehen omst lapset on just tulleet viikonlopuksi meille.

Hulluinta on, että vanhana mulla oli enemmän valinnanvaraa miehistä kuin nuorena! Vanhemmat eronneet miehet haluaa heti sitouyua uudestaan, nuoret kundit haluaa vain bilettää.

Vierailija
50/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä on tosiaan vaikeampaa saada enää statusmiehiä. Jonkun elähtäneen keski-ikäisen jännämiehen voi vielä hyvällä tuurilla saada.

Vierailija
51/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut venymäjälkiä 12-vuotiaasta. En muutenkaan ole koskaan ollut kovin ulkonäkökeskeinen. Olen myös 35-vuotias enkä voisi enempää olla eri mieltä. Oletko nuorempana ollut jokin "täydellinen pissis", joka nyt tipahtaa korkealta ja kovaa? Ehkä kannattaa kasvaa aikuiseksi ja miettiä mitä oikeasti elämältä haluaa ilman keskittymistä niinkin pintapuoliseen asiaan kuin ulkonäkö ja miesten miellyttäminen.

Vierailija
52/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaameita kommentteja ekalla sivulla, aloitus mukaanlukien. Mihin teidän tarvitsee kelvata?! Luulisi tuossa vaiheessa elämää kun jo eroakin kehittelee naisen ymmärtävän ettei tarvitse yhtäkään miestä yhtään mihinkään. Lapsetkin jo tehtyinä, mihin te niitä miehiä tarvitsette?! En ymmärrä moista ajatusmaailmaa, olen 40 v ja naimisissa, miehen kanssa. En kyllä uutta ottaisi riesakseni jos päättäisi lähteä. En kyllä ole eroamassa itse, käytännön järjestelyjen ja lasten kannalta ihan ok näin. Seksiäkin on mutta sitähän nyt saa ilman sen kummempia sitoumuksiakin kuka tahansa nainen, joten ei siitäkään voi teidän miehentarve olla kiinni.

Vaikuttaa surkealta suhteelta tai sitten vika on vain sinussa.

Vierailija
53/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on juuri noin kuin aloittaja kirjoitti.

Ei kyllä oikeasti ole kenenkään ensimmäinen vaihtoehto mutta joku voi tyytyä

Vaikka kierrätys on muotia niin ei moni silti välttämättä halua toisen pois heittämää "tavaraa

Vierailija
54/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi erosit exästä?

Etkö ajatellut sitten silloin kun lapset hankitte, että olette aina yhdessä vai mikä siinä oli?

Lopeta ainakin tuo itsesääli ja ala vähän arvostaa itseäsi.

Ex-aviomieheni oli fyysisesti ja henkisesti väkivaltainen. Se aiempi exäni ulkomailla oli hieman samantyyppinen, mutta ex-aviomieheni oli noin tuhat kertaa pahempi. Mulle toteutui "jos menet sutta pakoon, tulee karhu vastaan" hyvinkin konkreettisesti. T. Ap

Tämä kertoo aika paljon, sinusta. Ehkä kannattaisi ensin tututustua itseensä. Kaksi jännämiestä ja nyt itket kun et löydä kolmatta. Kasvun paikka, ja siinä ei voi mies sinua auttaa.

Vierailija
55/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monilla miehillä se on ohi jo 15-20 v iässä.

Vierailija
56/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ei noin vanhaa ja käytettyä kukaan halua ja varsinkin jos on vielä lihava niinkuin usein tuppaavat olemaan enemmän tai vähemmän mätisäkki ja vatsanahka roikkuu

Vierailija
57/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kelpaa. 35 vuotias ei ole vanha

Valmiiksi pantu paketti jossa 2 lasta.  Ilman lapsia, mutta valmispaketti? Kuka haluaa toisten lapsia loppuelämäkseen?

Jaa no esim. mun miehen veli otti päälle nelikymppisen, siis itsensä ikäisen, 2 lapsen äidin. Ja sanoi, että hän on niin laiska, että onpa hyvä kun sai vaimon lisäksi kaksi kouluikäistä lasta, ei tarvinnut vauvasta asti hoitaa. Vitsinä tietysti, mutta hyvin on tullut toimeen vaimonsa lasten kanssa jo yli 10 v ja on näille kolmanneksi tärkein aikuinen. Eikä ollut mies mikään peräkamarin poika, itsekin oli eronnut, mutta lapseton. Ja onhan näitä uusperheitä nykyään pilvinpimein. Nehän ne just jää yksin, jotka alkaa kovin tarkkoja kriteerejä keksimään. Mutta saahan sitä, valinta on vapaa, mutta turha ulista yksinäisyyttä sitten.

Vierailija
58/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet vasta tappeleekin susta kun olet lähempänä 40 jos olet hyvinsäilynyt.

Miksi? Puumaako kaikki nykyään metsästää?

Vierailija
59/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehetkin vanhenee. Moni vanhempi mies etsii nimen omaan aikuista naista = itsensä ikäistä +-5v. Tuossa iässä se voi olla etukin, että lapset on jo tehty.

Vierailija
60/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä liikkuu joku järkyttävä naisvihamielinen mielenterveyspotilas joka hokee kuukaudesta toiseen, että 35vuotiaan eronneen pitää ottaa/ kelpuuttaa 50-60v mies! Onkohan hän itse mies vai nainen? Olen oikeasti miettinyt tätä. Välillä sama surku ehtii kirjoittaa jopa iltapäivälehden keskustelupalstoille jos aihe vähänkin sivuaa hänen pakkomiellettään.Varmaan joku äidittä kasvanut raukka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi