Yli 35-vuotiaana naisena peli on menetetty
Olen siis 35+ ja eroamassa. Perheessä on kaksi pientä lasta. Jos olisin tajunnut "valita" puolison tarkemmin, niin en olisi tässä tilanteessa. Nimittäin eron jälkeen en tule kelpaamaan enää ikinä kenellekään miehelle. Naisen elämä on kyllä kovaa. :( Olisi pitänyt tajuta deittailla ja seurustella sekä etsiä puolisoa 20-30-vuotiaana päämäärätietoisemmin sillä ajatuksella, että olisin sitten loppuelämäni saman miehen kanssa. Kun siis ei toisen miehen raskaaksitekemää ja näin vanhaa enää kukaan mies halua. :( Ja tämä oli vain ainoa elämäni.
Kommentit (122)
No jos tarkoituksenasi oli olla miehelle se yksi ja ainoa neitsyenä vihitty ja papin aamenella vahvistettu elämänkumppani nyt ja aina ikuisesti, tai ainakin kuolema teidät erottaa, niin on totta että siihen ei taida nyt olla mahdollisuuksia. Mutta kyllä minä miehenä ainakin voisin erinomaisen hyvin seurustella ja elää yhdessä naisen kanssa, jolla on "jo" lapsia. - Toki tämä on isompi, sanoisinko haaste.
En kuvittele olevani ni-in täydellinen, että muitta -mutkitta osasin hurmata yhdellä kertaa sekä lasten äidin, että hänen lapsensa. - Koska pitäisin itsestään selvänä, että jonkinlainen -mieluummin hyvä ja lämmin- suhde minun pitäisi kyetä muodostamaan myös itseni ja lasten välille. Tai vähintäänkin ymmärtää, että heidät tulisi enempi -vähempi ottaa huomioon, mitä ikinä sitten keksisin ehdottaa tai keksisimme yhdessä tehdä. - Jos nainen ilmoittaisi, että hän ei enää halua olla missään tekemisissä lastensa kanssa, niin saattaa olla, että se vähintään hieman säikäyttäisi minut, josta en ihan heti tietäisi, mitä ajatella; itelläni kun on onnekseni ollut aina vähintäänkin hyvät välit sekä sisaruksiini että vanhempiini.
En minä halua olla parisuhteessa se yksi ja ainoa joka on alati oikeassa ja päättää mitä ja missä tehdään. Saati, että alkaisin kilpailemaan lasten isän kanssa siitä, kumpi heille on parempi miehen malli. - En vaikka uskon tai ainakin luulen olevani ihan kelvollinen miehen malli, mitä ikinä sillä tarkoitetaankaan. No sikäli olen "puuttelinen" että 35+ vuotiaana minulla ei omia lapsia ole.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä olet tosissas? Pelasta mun ilta ja sano, että olet provo.
No tämä on se tolvana, joka on valmis teloittamaan kaikki yli kolmekymppiset naiset.
Et tietenkään löydä miestä, jos katselet liian tasokkaita. Kaikki muu on paskaa, koska kyllä tuolla kaikenlaiset suohirviön näköiset ihmisetkin ovat löytäneet kumppanin.
Höpöhöpö, minun äitini löysi 50 - vuotiaana uuden miehen, ja nyt 4 vuotta myöhemmin menivät kihloihin :). Kyllä sinulla toivoa vielä on, usko pois!
Vierailija kirjoitti:
Aplle kaksi sanaa: Pirkko Mannola
Mietipä hetki.
Kurppa kurpan nai. Vai naikohan?
Itseäni on aina sanottu ikäistäni nuoremman näköiseksi. Huomasin tuossa noin 42: n korvilla,ettei miesten silmissä ole enää " sitä " kiinnostusta. Joten kyllä sinulla vielä on monta vuotta tehokasta aikaa! Mutta kun peli on menetetty, niin se on kyllä sitten siinä - valitettavasti.
No et ainakaan saa minkäänlaista miestä, joka omaa jotain selkärankaa ja moraalia. Joku lähipubin rane voi sinut patjaksi kelpuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, tosin siksi että niitä hyviä miehiä ei pahemmin vapaana ole tai ainakaan niitä ei normiarjessa tapaa.
N39
Mitenköhän joku hyvinkin tasokas nainen voi löytää aina helposti uuden miehen, jos kerran hyviä miehiä ei ole vapaana? Silloinhan kaikenlaisten haluttujen naistenkin pitäisi olla ties kuinka pitkään yksin, kun eivät hekään löydä kuin paskoja miehiä.
Pakko todeta, että näin 42-vuotiaana aikuisen lapsen äitinä, en kyllä sekaantuisi mieheen jolla on pieniä tai ylipäätään alaikäisiä lapsia. Miehen iällä ei ole sinänsä merkitystä vaan enemmänkin sillä, että olisi sitä kahdenkeskistä aikaa ja aikaa parisuhteelle. Se ei yleensä toteudu jos on alaikäisiä kuviossa.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni on aina sanottu ikäistäni nuoremman näköiseksi. Huomasin tuossa noin 42: n korvilla,ettei miesten silmissä ole enää " sitä " kiinnostusta. Joten kyllä sinulla vielä on monta vuotta tehokasta aikaa! Mutta kun peli on menetetty, niin se on kyllä sitten siinä - valitettavasti.
Niin ja miehillä tietysti tarkoitetaan sosiaalisia ja itsevarmoja uroita. Kokeilepa kerran tehdä tuttavuutta jonkun elämän päähänpotkiman epävarman miehen tai jonkun aspergerpiirteisen miehen kanssa, niin voin vannoa, että suurella todennäköisyydellä hänelle kelpaavat muutkin kuin kaunottaret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi erosit exästä?
Etkö ajatellut sitten silloin kun lapset hankitte, että olette aina yhdessä vai mikä siinä oli?
Lopeta ainakin tuo itsesääli ja ala vähän arvostaa itseäsi.Ex-aviomieheni oli fyysisesti ja henkisesti väkivaltainen. Se aiempi exäni ulkomailla oli hieman samantyyppinen, mutta ex-aviomieheni oli noin tuhat kertaa pahempi. Mulle toteutui "jos menet sutta pakoon, tulee karhu vastaan" hyvinkin konkreettisesti. T. Ap
Oliko eka miehesi muslimi? Entä se toinen? Ovatko lapset värillisiä?
Kyllähän tuollainen panokaveriksi vielä kelpaa jos on jonkinlaiset tissit jäljellä, mutta itse en ainakaan halua enää vakavaa parisuhdetta.
M41.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Viimeksi kun juttelin baarissa 35-vuotiaan naisen kanssa, kävi vähän hassusti. Hän vaikutti ihan mukavalta ja ihan vakavissaan mietin hänen kutsumistaan kotiin.
Sitten hän huomasi toisessa pöydässä miehen, jolla oli t-paidassa painettuna kaksimielinen junttivitsi ja hän jutteli parin muun naisen kanssa. Nainen sanoi minulle jotain tyyliin "pitääpä koittaa onnea" ja meni miehen pöytään unohtaen minut loppuillaksi. Myöhemmin näin naisen myös nuoleskelevan miehen kanssa, vaikkakaan en muista oliko sama mies.
Varattu junttipaitainen mies kiinnosti naista enemmän kuin sinä. Et taida olla mikään satujen prinssi?
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun juttelin baarissa 35-vuotiaan naisen kanssa, kävi vähän hassusti. Hän vaikutti ihan mukavalta ja ihan vakavissaan mietin hänen kutsumistaan kotiin.
Sitten hän huomasi toisessa pöydässä miehen, jolla oli t-paidassa painettuna kaksimielinen junttivitsi ja hän jutteli parin muun naisen kanssa. Nainen sanoi minulle jotain tyyliin "pitääpä koittaa onnea" ja meni miehen pöytään unohtaen minut loppuillaksi. Myöhemmin näin naisen myös nuoleskelevan miehen kanssa, vaikkakaan en muista oliko sama mies.
Varattu junttipaitainen mies kiinnosti naista enemmän kuin sinä. Et taida olla mikään satujen prinssi?
On tää tragikoominen palsta..
Yhteiskunnan kerma on koolla
Naiset aina sanoo, että miehen hyvä pukeutuminen pistää silmään.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis 35+ ja eroamassa. Perheessä on kaksi pientä lasta. Jos olisin tajunnut "valita" puolison tarkemmin, niin en olisi tässä tilanteessa. Nimittäin eron jälkeen en tule kelpaamaan enää ikinä kenellekään miehelle. Naisen elämä on kyllä kovaa. :( Olisi pitänyt tajuta deittailla ja seurustella sekä etsiä puolisoa 20-30-vuotiaana päämäärätietoisemmin sillä ajatuksella, että olisin sitten loppuelämäni saman miehen kanssa. Kun siis ei toisen miehen raskaaksitekemää ja näin vanhaa enää kukaan mies halua. :( Ja tämä oli vain ainoa elämäni.
Etsi turvapaikanhakija/muslimimies. Hänelle kelpaat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Koska tietenkään ei ole mahdollista, että kyseisellä naisella on paska miesmaku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tää tragikoominen palsta..
Yhteiskunnan kerma on koolla
Sitten tulit sinä...
Miksi tarvitset uuden suhteen? Etkö voisi kuvitella olevasi yksin?