Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin pari viikkoa sitten saikulle työuupumusten (työpaikkakiusaamisen johdosta) ja näin valtavan vaivan

Vierailija
15.05.2023 |

tehtävieni listaamisessa (pari päivää meni), että niistä on muiden hyvä jatkaa. Tapani mukaan tein siis täydellisen listan ja toimitin asianosaisille, Nyt huomasin, että koko lista on täysin unohdettu ja jengi sekoilee menemään - tämähän ei tietenkään minulle kuulu, mutta harmittaa - miten voisin päästä tämän asian yli? Töihin palaan 2 viikon kuluttua. Kiitos!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta meni pari päivää liststa tehtävät jotka hoitaisit 2 viikossa?

Vierailija
2/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ehkä sinun pitäisi päästää irti siitä, että asiat pitää tehdä täydellisesti ja niin kuin sinä näet parhaaksi. Ja antaa olla.

Itse olen saikulla murtuneen käden vuoksi. Kukaan ei tee töitäni sillä aikaa, vaan ne odottaa ja kasvaa korkoa siellä. Töihinpaluusta ei tule kivaa. Onneksi kesäloma on melkein heti sen jälkeen ja sitten töitä on vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lepää nyt vaan

Vierailija
4/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peri päivää kaikkien tehtävieni listaamiseen - osa projekteista jatkuu ainakin kesäkuun loppuun ja kirjasin ylös kaiken oleellisen. Jos tekee kuukausitolkulla ympäri pyöreitä työpäiviä, työtehtäviä on silloin aika paljon.

ap

Vierailija
5/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole töissä, niin miten tiedät, mitä siellä tehdään?

Vierailija
6/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä SINÄ olet kirjautuneena työpaikan verkkoon, kun tiedät mitä siellä tehdään? Sinä olet saikulla, joten lopeta vahtiminen ja urkkiminen. Kannattaa myös muistaa, että sinä et ole korvaamaton. Kyllä joku ne hommat tekee, vaikka sitten eri tavalla kuin sinä. 

Vierailija
7/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työuupumuspoissaolo ei ole mikään loma, jonka aikana muut putsaavat pöytäsi omien hommiensa ohella.

Vierailija
8/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yrität aiheuttaa nyt muille uupumusta? Ja itket kun et onnistu? 😄😄😄

Vierailija
9/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olleet yhteydessä minuun, siitä tiedän - ja "luottokollegat" kertoneet sekoilusta.

ap

Vierailija
10/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole töissä, niin miten tiedät, mitä siellä tehdään?

Lienee ilmiselvää missä ap:n työuupumuksen juurisyyt ovat.

Vierailija
11/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi hyvä etsiä uutta työpaikkaa. Kiusaaminen tuskin loppuu kun palaat töihin, sitten pian olet taas saikulla.

Vierailija
12/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asiakastöitä ei voi jättää odottamaan paluutani.

ap

Vierailija
13/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet uupumuslomalla, sulla pitää olla NOLLAKONTAKTI siihen työpaikkaan. Ei mitään kaveeraamista minkään "luottokollegoiden" kanssa. 

Vierailija
14/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdat koko jutun ja yrität levätä. Mutta eipä tollaset yleensä parane noin lyhyessä ajassa - lisää saikkua vaan sitten. Ja kannattaisi miettiä häipymistä kokonaan tuollasesta paikasta oman mielenterveyden takia.

Vierailija
15/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kaveeraa, mutta itse ovat viestitelleet - wa:lla, ei varsinaisia työkanavia pitkin, koska niissä olen offline.

ap

Vierailija
16/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työuupumuspoissaolo ei ole mikään loma, jonka aikana muut putsaavat pöytäsi omien hommiensa ohella.

Itse asiassa kaikkein parasta olisi, jos se olisi juuri sellainen loma. Sitten työsuhteen voisi aloittaa puhtaalta pöydältä ja katsoa onnistuuko se uudella yrittämällä, muutokset tehtyinä vai onko vaihdettava työpaikkaa. 

Vierailija
17/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en kaveeraa, mutta itse ovat viestitelleet - wa:lla, ei varsinaisia työkanavia pitkin, koska niissä olen offline.

ap

Et ole niiden kanssa missään tekemisissä! Työasioista et puhu edes kotona. Etkä ole tekemisissä työkavereiden kanssa. Et taida olla vielä kovin sairas, kun otat tuon noin kevyesti. 

Vierailija
18/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat olleet yhteydessä minuun, siitä tiedän - ja "luottokollegat" kertoneet sekoilusta.

ap

Olet sairauslomallakin töissä, mikä sua vaivaa?

Vierailija
19/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läksin taannoin nostelemaan eräästä firmasta. Tein listan ja palaveerattiin mitä jää kesken ja onko missä vaiheessa. Vielä puoli vuotta jälkeen soittelivat perään, mutta enhän minä enää muistanut mikä NIIDEN homma oli missäkin vaiheessa.

Vierailija
20/25 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, kun annat listan esimiehelle. Hän vastaa siitä, mitä töistäsi tehdään ja kuka ne tekee. Sinä olet saikulla, etkä sotkeennu mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan