Aion tehdä kissastani vegaanin
Rupesin itse pari kuukautta sitten vegaaniksi ja nyt minua ällöttää jo liha, joka tarjoan kissalleni. Onko teillä hyviä neuvoja mitä vegaanista ruokaa kissalle kannattaa tarjota?
Kommentit (29)
Meillä on lehmiä, hevosia ja lampaita ja ajattelimme tehdä niistä lihansyöjiä. Kuinka se onnistuisi?
Anna ja Pertti kirjoitti:
Meillä on lehmiä, hevosia ja lampaita ja ajattelimme tehdä niistä lihansyöjiä. Kuinka se onnistuisi?
Mä oon syöttäny meidän marsulle jauhelihaa jo puolisen vuotta, mutta nyt siitä on tullut vähän verenhimoinen joten silittely ei enää onnistu. Ihan kohta vapautan sen meidän vintille metsästämään rottia.
Aloitin nyt vegaanin ruokavalion kissalle. Hyvin näyttää tattirisotto maistuvan.
ap
Täytyy olla pahasti päästään vialla jos edes provon viitsii tehdä tämmöisestä asiasta.
Kissa on petoeläin, aivan samoin kuin ihminenkin,
eli aikojen alusta molemmat ovat syöneet lihaa, itse voit
popsia porkkanoita, mutta anna katille sitä mitä sen kuuluukin syödä
elikkäs lihaa, mielellään raakana.
liha lihana on aivan ihana,
(pork)kana myös vegulle maistuvaa,
mut ei sitä muka syöda saa
miks kysyn ma.
Mun kissa on ollut kasvissyöjä jo kaksi vuotta. Hän tekee itse ruokansa Karita Tuomolan ohjeiden mukaan. Aamuisin kissani vetää vihersmoothien, päivälliseksi on leväpitsaa ja iltapalaksi kaikenmaailman herajauhoja. Kissani treenaa fitnesskisoja varten.
Tänään syötin kissalle porkkanaraastetta ja härkistä. Katsoi vähän kummasti ensin, mutta näytti taas maistuvan. Kissathan on sellaisia vaikeita, etenkin hesystä otetut hylätyt kissat. Niitten kanssa pitää olla vaan lujana eikä antaa periksi kaikille niiden mieliteoille. Aiemmin mulla on ollut koiria, joten osaan kyllä kasvattaa eläimiä.
ap
Älä huoli. Pian sulla ei oo enää kissaa joten ei tarvi miettiä asiaa enää