Näin tänään kaupan kassalla äidin, jolla oli kärryssään
niitä valmispuuroja, niitä tetroja! Varmaan aikoo syöttää lapsiraasulleen. Sääliksi käy lasta.
Kommentit (51)
Ettekö tajunneet että ap tarkoitti viestinsä VITSIKSI. Miten teidän miehet jaksaa teitä kun ei teillä ole milliäkään huumorintajua ettekä ymmärrä tämän vertaa vitsailun päälle??
Tämä oli tämän ketjun havahduttavin mutta samalla myös kauhistuttavin anti.
Mutta ajatelkaapa, hienonsin tehosekoittimella kaurapuuro- ohrapuuro- ruispuuro ja neljän viljan hiutaleet ihan hienoksi, laitoin maitoo sekaan ja mikroon. Jo menivät sihtikurkulta alas! Ajatelkaapa, ihan ite!
Tajusin juuri, että olen varmaan pilannut lasteni elämän. Nehän söi valmisvellejä tuttipullosta vielä kaksi-vuotiaina.;)
... täällä asiasta kuin asiasta. Sitä kirkasotsaisuutta löytyy todella paljon. Mutta käypä vauvakuumeisten palstalla, sieltä ei vastaavaa löydy. (eikä provojakaan)
Muistan täältä kerrankin erään ketjun, kun joku hyväuskoinen kertoi, mitä hänen lapsensa oli juuri tehnyt. Kello oli 22. Heti tuli kuittia, että mitä lapsesi on tuohon aikaan hereillä, heti nukkumaan hopi hopi!
Niinhän se on, että ME tiedämme, MUUT eivät. (jupinaa). Ja oma ratkaisu paras. Onneksi meitä kuitenkin on niiiiiin moneen junaan.
joka päivä minä onneton laiska annan ressukalle lapselleni valmispuuroa, ja kaiken lisäks lapsi syö sitä mieluummin ku itsekeitettyä. häpeän nurkassa
Miten toi ap. saikin mua höpläytettyä! Voi mua. Heti luuli. ;)
Tama ketju osoittaa sen, kuinka uskomattoman tyhmaa porukkaa taalla av palstalla hengaa.
Näinhän se on, että täällä haukutaan mielellään ja syyllistellään. Näin hän sai tietää, ettei olekaan " huono äiti"
on joku juttu, josta miettii vähän että mitäköhän muut siitä tuumaa. Jos täällä suoraan kysyy, satelee kakkia naamariin. Jos taas tekee kuten ap ja kysyy noin käänteisesti, saa tietää mitä mieltä ihmiset oikeesti ovat. Todella hyvä veto ap. Eikä ollut provo, kärryjen päässähän oli joku, tässä tapauksessa ap.
Kyllä tollainen välinpitämätön laiskuriäiti tois pari viikkosen vauvankin kauppaan saamaan ties minkä neekerisankkerin. Ei oo tollasilla mitään häpyä! Itteään vaan ajatellaan, eikä ollenkaan lapsen parasta!