Onko sinun vanhemmat serkkuja kun teet niin järkeviä aloituksia
Miltä tuntuu olla yksinäinen jonka kanssa kukaan ei halua keskustella?
Kommentit (13)
Ei sentään, mutta sun vanhemmat näyttää olevan sisaruksia.
No kaukaista sukua sattuvat olemaan. Jostain 1600-1700-lukujen taitteesta. Ja tällaisia on paljon. Ihan vaan sinullekin tiedoksi. Harrastan sukututkimusta.
"Äitis oli" kommentit todella nostaa älykkyyden tunnetta. Ehkä äitis pitäisi olla paremmissa töissä että sinulla olisi varaa keskustella ylilaudalla:D
Vierailija kirjoitti:
Ap:n vanhemmat on iskä ja tytär
Ihanko tosi olet aikuinen ja sinulla on ystäviä? "iskä ja tytär"? Isäsi taitaa vitut välittää sinusta ja siskoa sinulla ei ole, ihan yksin olet orpo yksinäinen piru.
Vierailija kirjoitti:
No kaukaista sukua sattuvat olemaan. Jostain 1600-1700-lukujen taitteesta. Ja tällaisia on paljon. Ihan vaan sinullekin tiedoksi. Harrastan sukututkimusta.
Sukurutsausta 1600 luvulta asti, asutko rannikolla?
Kiitos kysymästä, tuntuu todella ihanalta. Voi keskustella oman pään sisällä ihan sellaisten tyyppien kanssa kuin itse haluaa. Ei esimerkiksi sinun.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, tuntuu todella ihanalta. Voi keskustella oman pään sisällä ihan sellaisten tyyppien kanssa kuin itse haluaa. Ei esimerkiksi sinun.
Oletko varma että olen todellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukurutsausta 1600 luvulta asti, asutko rannikolla?
Asun jossain muualla.
Eivät