Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pettämisestä kerrottava?

Vierailija
21.10.2016 |

Viimeisin parisuhteeni päättyi, kun petin vahingossa ja poikaystävä sai tietää "ystäväni" kautta. En vain tiedä mikä minuun meni. Jotenkin en vain osannut sanoa tilanteessa ei ja lopettaa ajoissa. Ja nyt nykyinen poikaystävä haluaa tietää olenko joskus pettänyt ja valehtelin etten tietenkään muka pettäisi. Pitäisikö poikaystävälle kertoa vai tuleeko hänestä vaan turhaa mustasukkainen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi.

Vierailija
2/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pettäminen on sama asia kuin seksikumppaneiden määrä, niistä valehdellaan koska ne ei todellakaan kuulu muiden tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos petät nykyistä poikaystävää, niin siitä pitää kertoa, vanhat jutut voi jättää taakse. Mutta kukaan ei kyllä petä "vahingossa".

Vierailija
4/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos petät nykyistä poikaystävää, niin siitä pitää kertoa, vanhat jutut voi jättää taakse. Mutta kukaan ei kyllä petä "vahingossa".

Olin vähän humalassa ja tilanne vaan vei mukanaan enkä osannut kieltäytyä. Jotenkin se vain tuntui oikealta ja että olisin tarvinnut sitä.. En tiedä mikä minuun meni. 

Vierailija
5/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossako haarasi aukesivat ja kyrpä tanassa ollut mies kompastui vahingossa siihen vahingossa auki olleeseen reikääsi? En usko sua. Kukaan ei petä vahingossa. Ja joo, mun mies tunnusti pettäneensä mua vahingossa, kuulemma humalatilan syy. En uskonut.

Vierailija
6/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro mutta jos alkoholin käyttö aiheuttaa sinulle tuollaisia "vahinkoja" niin toivottavasti ymmärrät olla jatkossa juomatta.

Vierailija
7/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vähän humalassa ja tilanne vaan vei mukanaan enkä osannut kieltäytyä. Jotenkin se vain tuntui oikealta ja että olisin tarvinnut sitä.. En tiedä mikä minuun meni. 

Ei se silti ole vahinko. Humalapäissään voi vahingossa suudella vieruskaveria, mutta jos lähdet toisen kämpille/ravintolan vessaan/tms ja saat vaatteet pois päältäsi niin tuskin vahingossa istahdit suoraan syliin.

Vierailija
8/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole nykyistä pettänyt.

Sinun kannattaisi köydä seksuaaliterapeutilla juttelemassa.saisit neuvoja ja perspektiiviä.

Vahingossa pettäminen kuulostaa siltä, että et ota vastuuta tekemisistäsi...saatat edelleen tehdä vahingossa mitä vaan. Kyllä sinulla on oma tahto. Miksi ajattelet, että miehen tahto olisi sinun tahdon yli...tai kenen kanssa nyt petitkään?

Siinä petät ihan itse itseäsi, kun kerrot, että vahingossa petit.

Sinä elät omaa elämääsi. Sinulla on vastuita.

Hae apua. Muuten olet noiden valheidesi verkossa.

Vierailija
9/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos olen vahingossa pahoinpidellyt entistä tyttöystävääni, pitääkö siitä kertoa nykyiselle? En vain tiedä mikä minuun meni. Jotenkin en vain osannut toimia oikein riidassa ja lopettaa ajoissa.

Vierailija
11/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn ja toivon asiallisia vastauksia; miksi naiset valehtelevat tällaisesta asiasta ja entisistä kumppaneista?

Vierailija
12/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Jos viinapäissä teet tuhmia, niin kenties ei kannata juoda?

Tai sitten lopetat seurustelun ja menet vielä vapaana, mutta älä sido toista, jos et ole valmis sitoutumaan.

Vierailija
13/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Petin vahingossa."  :-D

Vierailija
14/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vasta vahinko. Ihan tietämättäsi housuissa oli reikä ja pimeässä leffateatterissa istuit vahingossa jonkun jampan syliin ja sillä ukolla oli sattumalta kova mela juuri kädessä. Hupsistarallaa kun noin vain sujahti - vahingossa.

Melkoista itsepetosta.

Vierailija
15/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää tuota apn selittelyä vahingossa pettämisestä.

Ota ap ihan itse vastuu tapahtuneesta. Myönnä että ettet ehkä suunnitellut etukäteen pettäväsi silloin mutta silti teit tietoisen valinnan ja petit. Muu on itsellesi valehtelua.

Jos et halua käsitellä asiaa kunnolla niin tee nyt tietoinen päätös ette koskaan juo itseäsi yhtään humalaan. Humalassa saatat vaikka vahingossa pettää/käyttää huumeita/potkia mummon jne kerran olet silloin "syyntakeeton".

Vierailija
16/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei ole koskaan vahinko. Alkoholi tmv. on huono tekosyy, minkä varjolla rellestetään ja sitten selitellään kirkkain silmin "En se minä ollut vaan se humala".

Aloittajan kaltaiset ihmiset jotka eivät ota vastuuta teoistaan ja eivät muka koskaan ole väärässä, tai tee mitään väärää, ovat säälittäviä.

Vierailija
17/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kuuluu kertoa ja miksi niin tapahtui. Jos vaimoni sanoisi joskus pettäneensä, fine, mutta jos sanoisi sen olevan vahingossa tapahtunut, käskisin suksia vittuun mun elämästäni.

Vahinko on yhtä kuin kontrolloimaton tilanne mikä voi tapahtua uudelleen.

Kännin piikkiin? Et juo enää kännejä ja vahinkokännin sattuesaa et juo ollenkaan enää.

Onko se noin vitun vaikeaa ymmärtää?

Veikkaan että olet alle 25 tai hyvin jälkeenjäänyt

Vierailija
18/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn ja toivon asiallisia vastauksia; miksi naiset valehtelevat tällaisesta asiasta ja entisistä kumppaneista?

Mitä haet?

Itse en naisena halua tietää mieheni eksistä tai muista seikkailuista. Eletty

Elämää meillä molemmilla on.

Meillä on nyt hyvin. Tämä on meidän kahden suhde eikä niiden eksien.

Ja minuun ainakin vaikuttaa elämässä moni muukin asia kuin haaroväli.

Enkö niistä kaikista muistakaan puhu enkä tiedä. Oikeasti ei elämää tarvi kokonaan auki-puhua. On asioita, jotka on tärkeitä. Nyt on nyt. Meidän suhde alkoi silloin, kun aloimme seurustella.

Tärkeää on pysyä luottamaan nyt.

Vierailija
19/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritetään luoda itsestä parempi kuva. Pinnasta kultaa, mutta sisältä ehtaa paskaa.

Vierailija
20/23 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan oltiin pikkujouluristeilyllä. Jaoin hytin työkaverini kanssa ja yöllä heräsin mahdottomaan ähkimiseen ja työstämisen ääniin alapetiltä. Käänsin kylkeä ja jatkoin unia kaverin pettäessä vaimoaan. Parin kuukauden kuluttua työkaverini sanoi, että sillä risteilyllä ollut seuralainen oli tullut vahingossa raskaaksi. En voinut muuta todeta, kuin että ei se homma minun mielestäni vahingolta ainakaan kuullostanut; ihan totinen tarkoitus näytti olevan.