Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäsi ja seksikumppaneiden lukumäärä?

Vierailija
20.10.2016 |

Kiinnostavaa.. Monenko kanssa heistä seurustelit?

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25v, 18. Seurustellut näistä viiden kanssa

Vierailija
62/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N38 yksi mies jonka kanssa yhteistä taivalta 22 vuotta, hänellä myös vain yksi eli minä.

Pakko kommentoida aiempaa että pillu paljaanako pitää liikkua että saa seksiä? Omalla kohdalla tarjontaa on ollut vaikka en ole sitä ikinä missään hakenut. Pidän itseäni ihan tavallisen näköisenä, en pukeudu paljastavasti viihteellä vaan vaatteisiin joissa tunnen oloni itsevarmaksi, yleensä hihaton toppi ja farkut. Kyllähän se imartelee kun tullaan iskemään, mutta ei ole halua eikä tarvetta lähteä toisen mukaan. Menkää tekin itsevarmuutta puhkuen pitämään hauskaa kavereiden kanssa ilman seksikumppanin tarkoituksellista hakemista, niin saattaa olla että juuri silloin te olettekin kiinnostavampia 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

137 kpl, joista kahden kanssa olen seurustellut. Toinen on nykyinen vaimoni. Värikkäästä historiastani johtuen, en yhtä kulunutta naista elämääni ottaisi. Seksikumppaniksi villinä aikoina kelpasivat, ja juuri se vaimossani herättikin ihastukseni, koska ei päästänyt pikkuhousuihinsa heti ensimmäisellä kerralla. Eikä toisellakaan, joten saatoin todeta laadukkaaksi tapaukseksi. Ei ole pelkoa, että kaltaisiani juoksisi napalankoina kylänraitilla vastaan tämän tästä.

M42

Vierailija
64/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 ja 1

Vierailija
65/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

31v ja n.50+. 5 kanssa seurustellut

Vierailija
66/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

137 kpl, joista kahden kanssa olen seurustellut. Toinen on nykyinen vaimoni. Värikkäästä historiastani johtuen, en yhtä kulunutta naista elämääni ottaisi. Seksikumppaniksi villinä aikoina kelpasivat, ja juuri se vaimossani herättikin ihastukseni, koska ei päästänyt pikkuhousuihinsa heti ensimmäisellä kerralla. Eikä toisellakaan, joten saatoin todeta laadukkaaksi tapaukseksi. Ei ole pelkoa, että kaltaisiani juoksisi napalankoina kylänraitilla vastaan tämän tästä.

M42

Siis aivan järkyttävä sovinistinen ajettelumalli johon olen valitettavasti itsekin törmännyt. Itse on kyllä voinut rellestää vaikka kuinka, mutta nainen ei saa olla "kulunut". HYI! Toivottavasti vaimosi tajuaa millaisen sian on ottanut miehekseen. Ja ei, tämä ei johdu panojesi määrästä (mikä on kyllä aika ällö sekin), vaan tuosta asetelmasta että mies voi näin tehdä, mutta nainen on pilalla jos on näin tehnyt. 

Vierailija
67/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen kuluu helpommin

Vierailija
68/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42

Olet kai oikea lottovoitto... Jaiks.

Vierailija
69/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 40v, kumppaneita 30

Vierailija
70/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 27v ja 12, joista puolet samalla seurustelukumppaneita.

Vierailija
71/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Siis aivan järkyttävä sovinistinen ajettelumalli johon olen valitettavasti itsekin törmännyt. Itse on kyllä voinut rellestää vaikka kuinka, mutta nainen ei saa olla "kulunut". HYI! Toivottavasti vaimosi tajuaa millaisen sian on ottanut miehekseen. Ja ei, tämä ei johdu panojesi määrästä (mikä on kyllä aika ällö sekin), vaan tuosta asetelmasta että mies voi näin tehdä, mutta nainen on pilalla jos on näin tehnyt. 

On täysin eri asia, jos miehellä on ollut vaikka 1000 kumppania kun taas jos naisella on ollut useita.

Naisen psyykkeeseen jää jäljet, vaikka he eivät itse sitä myönnäkkään ja eivät varmastikaan edes tiedosta.

Mies taas osaa ottaa seksisuhteet samalla tavoin kuin nainen suklaalevyn syömisen.

Vierailija
72/122 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä aivotonta yleistämistä sukupuolten välisistä eroista! Jos joku pitää meriittinä satoja kumppaneita, ansaitsee puolisokseen samanhenkisen tietenkin.  Suuntaa antava vertaus autoista: Kukaan ei halua paljon ajettua kiertopalkintoa joka ollut vaikka yli 20 omistajalla. Kaikki haluavat vähän ajetun ja mitä vähemmän omistajia, sitä paremmin menee kaupaksi ja on todellinen myyntivaltti, jos vain ensimmäiseltä omistajalta ;) Fiksut ymmärtävät tämän hieman huumoristisen vertauskuvan merkityksen kyllä

Vierailija
73/122 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N48V, noin 20 kpl, en muista kaikkia nuoruuden juttuja. Yksi 3v suhde, nykyisen kanssa 20 v eikä määrä ole sinä aikana lisääntynyt.

Vierailija
74/122 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50 3kpl. Kaksi nuoruuden yhden yön juttuja ja yksi aviomies.

Vierailija
75/122 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 947kpl. Korkeintaan kahden yön juttuja jokainen. Rima on ollut välillä aika matalalla, mutta olenpahan päässyt pussit tyhjentämään säännöllisesti. Jokaisen kerran olen kirjannut ylös asteikolla 4-10 ja useimpiin pienen sanallisenkin arvion. Tänään taas saalistamaan...

Vierailija
76/122 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

En ole ylpeä hölmöilyistäni. Panematta olisi saaneet jäädä kaikki aiemmat, mutta tehty mikä tehty.  Sovinismilla taas ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että vastaavan historian omaava nainen on, no... tiedätte kyllä. Kulunut. Ja varsinkin tyhmä jos ei ole edes älynnyt rahaa ottaa. 

Se on muka nykyaikaa ja tasa-arvoa, että nainen voi levittää jalkansa joka miehelle. Ja se on vain elämänkokemusta, mutta samanlailla käyttäytyvä mies on sovinisti, pukki ja sika. Kilin kellit. Mies on mies, ja voi niin tehdä, mutta sellaiselle naiselle on olemassa nimitys joka alkaa h:lla. Eikä itseään kunnioittava mies sellaista kelpuuta kuin pantavaksi. Piste.

M42

Vierailija
77/122 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N27. En oo seurustellu tai harrastanu seksiä. Tai suudellut ketään. Olen normaalu työssäkäyvä nainen, mutta kukaan ei vaan ikinä ole kiinnostanut niin paljoa, että oisin halunnut ystävyyttä enempää. Ehkä vielä joskus:D

Vierailija
78/122 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27. En oo seurustellu tai harrastanu seksiä. Tai suudellut ketään. Olen normaalu työssäkäyvä nainen, mutta kukaan ei vaan ikinä ole kiinnostanut niin paljoa, että oisin halunnut ystävyyttä enempää. Ehkä vielä joskus:D

Sama, M56

Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato.

Vierailija
79/122 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

En ole ylpeä hölmöilyistäni. Panematta olisi saaneet jäädä kaikki aiemmat, mutta tehty mikä tehty.  Sovinismilla taas ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että vastaavan historian omaava nainen on, no... tiedätte kyllä. Kulunut. Ja varsinkin tyhmä jos ei ole edes älynnyt rahaa ottaa. 

Se on muka nykyaikaa ja tasa-arvoa, että nainen voi levittää jalkansa joka miehelle. Ja se on vain elämänkokemusta, mutta samanlailla käyttäytyvä mies on sovinisti, pukki ja sika. Kilin kellit. Mies on mies, ja voi niin tehdä, mutta sellaiselle naiselle on olemassa nimitys joka alkaa h:lla. Eikä itseään kunnioittava mies sellaista kelpuuta kuin pantavaksi. Piste.

M42

Olen ihan samaa mieltä!

N32

Vierailija
80/122 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30, 19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän