Ikäsi ja seksikumppaneiden lukumäärä?
Kiinnostavaa.. Monenko kanssa heistä seurustelit?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
N27. En oo seurustellu tai harrastanu seksiä. Tai suudellut ketään. Olen normaalu työssäkäyvä nainen, mutta kukaan ei vaan ikinä ole kiinnostanut niin paljoa, että oisin halunnut ystävyyttä enempää. Ehkä vielä joskus:D
Tuhlaat elämäsi.
N24 ja 1 kpl. Parin viikon päästä 10 vuotta yhdessä. Ei kaduta, enkä kyl vaihtaakkaan aatellu.
Mies 39 ja nolla "panoa". En ole seurustellut koskaan. Onko se seksi niin lystiä kuin väitetään?
Vierailija kirjoitti:
N27. En oo seurustellu tai harrastanu seksiä. Tai suudellut ketään. Olen normaalu työssäkäyvä nainen, mutta kukaan ei vaan ikinä ole kiinnostanut niin paljoa, että oisin halunnut ystävyyttä enempää. Ehkä vielä joskus:D
Pakko kommentoida silläkin uhalla että saan paskaa niskaani. Ymmärrän sen jos edes yrittää mutta esim ulkonäön tai epäsosiaalisen luonteen vuoksi ei saa. Mutta en ymmärrä sitä että keski-ikää lähestyvä nainen kertoo ettei koskaan edes suudellut "kun kukaan ei ole kiinnostanut ". Tsiisus mihinkähän tämä kansakunta joutuisi jos näitä nkaksseiskoja olisi enemmän?
45v 6 ja kaikkien kanssa seukannut ja yhden kanssa avoliitossa ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
137 kpl, joista kahden kanssa olen seurustellut. Toinen on nykyinen vaimoni. Värikkäästä historiastani johtuen, en yhtä kulunutta naista elämääni ottaisi. Seksikumppaniksi villinä aikoina kelpasivat, ja juuri se vaimossani herättikin ihastukseni, koska ei päästänyt pikkuhousuihinsa heti ensimmäisellä kerralla. Eikä toisellakaan, joten saatoin todeta laadukkaaksi tapaukseksi. Ei ole pelkoa, että kaltaisiani juoksisi napalankoina kylänraitilla vastaan tämän tästä.
M42
Siis aivan järkyttävä sovinistinen ajettelumalli johon olen valitettavasti itsekin törmännyt. Itse on kyllä voinut rellestää vaikka kuinka, mutta nainen ei saa olla "kulunut". HYI! Toivottavasti vaimosi tajuaa millaisen sian on ottanut miehekseen. Ja ei, tämä ei johdu panojesi määrästä (mikä on kyllä aika ällö sekin), vaan tuosta asetelmasta että mies voi näin tehdä, mutta nainen on pilalla jos on näin tehnyt.
En ole ylpeä hölmöilyistäni. Panematta olisi saaneet jäädä kaikki aiemmat, mutta tehty mikä tehty. Sovinismilla taas ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että vastaavan historian omaava nainen on, no... tiedätte kyllä. Kulunut. Ja varsinkin tyhmä jos ei ole edes älynnyt rahaa ottaa.
Se on muka nykyaikaa ja tasa-arvoa, että nainen voi levittää jalkansa joka miehelle. Ja se on vain elämänkokemusta, mutta samanlailla käyttäytyvä mies on sovinisti, pukki ja sika. Kilin kellit. Mies on mies, ja voi niin tehdä, mutta sellaiselle naiselle on olemassa nimitys joka alkaa h:lla. Eikä itseään kunnioittava mies sellaista kelpuuta kuin pantavaksi. Piste.
M42
Hu*ra se on mieshu*rakin. Piste.
48 v. Mulla on ollut 4 sänkykaveria. 1 yhden yön juttu. 2 pitkää, yli 10 vuoden parisuhdetta, joista lapsia ja 1 friends wit benefits. Ei seurustella, mutta ollaan erittäin hyviä ystäviä. Tavataan muutenkin kuin seksin merkeissä. Ja seksi toimii kuin unelma.
25v ja noin sata. Seurustellut olen yhden kanssa.
44v. 31 sänkykaveria. 1pitkä suhde josta aikuiset lapset.
19v nainen, kumppaneita 15-16. Muistaakseni 4-5 kanssa seurustellut, osa pidempiä ja osa lyhyempiä suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
137 kpl, joista kahden kanssa olen seurustellut. Toinen on nykyinen vaimoni. Värikkäästä historiastani johtuen, en yhtä kulunutta naista elämääni ottaisi. Seksikumppaniksi villinä aikoina kelpasivat, ja juuri se vaimossani herättikin ihastukseni, koska ei päästänyt pikkuhousuihinsa heti ensimmäisellä kerralla. Eikä toisellakaan, joten saatoin todeta laadukkaaksi tapaukseksi. Ei ole pelkoa, että kaltaisiani juoksisi napalankoina kylänraitilla vastaan tämän tästä.
M42
Siis aivan järkyttävä sovinistinen ajettelumalli johon olen valitettavasti itsekin törmännyt. Itse on kyllä voinut rellestää vaikka kuinka, mutta nainen ei saa olla "kulunut". HYI! Toivottavasti vaimosi tajuaa millaisen sian on ottanut miehekseen. Ja ei, tämä ei johdu panojesi määrästä (mikä on kyllä aika ällö sekin), vaan tuosta asetelmasta että mies voi näin tehdä, mutta nainen on pilalla jos on näin tehnyt.
En ole ylpeä hölmöilyistäni. Panematta olisi saaneet jäädä kaikki aiemmat, mutta tehty mikä tehty. Sovinismilla taas ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että vastaavan historian omaava nainen on, no... tiedätte kyllä. Kulunut. Ja varsinkin tyhmä jos ei ole edes älynnyt rahaa ottaa.
Se on muka nykyaikaa ja tasa-arvoa, että nainen voi levittää jalkansa joka miehelle. Ja se on vain elämänkokemusta, mutta samanlailla käyttäytyvä mies on sovinisti, pukki ja sika. Kilin kellit. Mies on mies, ja voi niin tehdä, mutta sellaiselle naiselle on olemassa nimitys joka alkaa h:lla. Eikä itseään kunnioittava mies sellaista kelpuuta kuin pantavaksi. Piste.
M42
Ei nyt vissiin mennyt pointti taas perille. En kutsuisi sovinistiksi, jos olisit samojen lukemien kanssa suonut että naisella on myös historiansa. Mutta et hyväksy tätä, joten siksi olet sovinisti. Mikä ajattelumalli on "mies on mies, ja voin niin tehdä" - kysynpähän vaan? Ja millä ihmeen logiikalla nainen kuluu enemmän samasta määrästä kontakteja? Täysin järjetön ajatus.
Minusta jokainen saa tehdä juuri niinkuin itse tahtoo ja panna vaikka jokaista vastaantulijaa, jos on vapaa niin tekemään. En tuomitse tätä kummankaan sukupuolen kohdalla. Mutta muiden arvostelu (tässä tapauksessa h*orittelu) ollessaan itse täysin samanlainen on etova luonteenpiirre.
M28 ja 61 naista. Seurustellut kahdesti.
N27, 1 seksikumppani ja tämän samaisen miehen kanssa tällä hetkellä myös seurustelen. Tunnen itseni hiukan oudoksi kun luen tätä ketjua... minulle vaan seksi on tuntunut hyvältä ja luontevalta ainoastaan sen ihmisen kanssa kenet tunnen ja kenen kanssa koen myös henkistä yhteyttä ja läheisyyttä. Yhden illan juttuihin en ole koskaan oikein kyennyt. Ei ole kyse mistään tietoisesta päätöksestä tai vakaumuksesta, olen vaan toiminut/jättänyt toimimatta sen mukaan mikä itsestä hyvältä tuntuu. En myöskään millään tavalla paheksu niitä joilla on kymmeniä kumppaneita. Hämmästelen vaan sitä miten erilainen itse olen...
M51 ja arviolta noin 400..450. Pidin kirjaa sataan saakka, sitten en enää. Luku kasvaa edelleen koko ajan n. 5..8 vuosivauhdilla. Hurjinta aikaa oli opiskeluaika 20..25 vuotiaana kun parhampana viikkona saattoi joka iltana eri tyttö; sitä ei kyllä usein tapahtunut, mutta tosi on! Toiseksi hurjinta aikaa oli ollessani n. 40-vuotias. Silloin oli paljon naisia "toisella kierroksella" ja vienti oli hurjaa ja estottomuus aivan käsittämätöntä. Nyt kumppanini ovat joko eronneita tai useimmiten eivät kotona enää saa, mutta halut ovat vielä kovat. Aika montaa "vakituista" ystävää tapailen. Olin avioliitossa 5 vuotta, mutta avioliitto päättyi, kun jäin kiinni vaimoni siskon kanssa, aivan perinteisesti "rysän päältä" vai pitäisikö sanoa siskon päältä olohuoneen lattialla (15 vuotta sitten). Tapailen siskoa edelleenkin, satunnaisesti ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
M42
Ei nyt vissiin mennyt pointti taas perille. En kutsuisi sovinistiksi, jos olisit samojen lukemien kanssa suonut että naisella on myös historiansa. Mutta et hyväksy tätä, joten siksi olet sovinisti. Mikä ajattelumalli on "mies on mies, ja voin niin tehdä" - kysynpähän vaan? Ja millä ihmeen logiikalla nainen kuluu enemmän samasta määrästä kontakteja? Täysin järjetön ajatus.
Minusta jokainen saa tehdä juuri niinkuin itse tahtoo ja panna vaikka jokaista vastaantulijaa, jos on vapaa niin tekemään. En tuomitse tätä kummankaan sukupuolen kohdalla. Mutta muiden arvostelu (tässä tapauksessa h*orittelu) ollessaan itse täysin samanlainen on etova luonteenpiirre.
Olkoon sitten sovinismia tai ei vai jotain muuta. Mutta eipä nyt hirveitä aikoja vielä ole, kun iloisen luontoista naista katsottiin kylänraitilla nenänvartta pitkin ja juoruämmät kuiskutteli selän takana. Jotenkin ne feministit, tai en tiedä mitkä, ovat saaneet tehtyä siitä muka hyväksyttävää, että nainen voi maata kannat katossa ihan miten huvittaa. Eli ei se nykyaika joka asiassa ole vanhaa parempi, ei tosiaankaan.
Minä en tosiaankaan hyväksyisi kumppanikseni samanlaisen historian omaavaa naista. Ai miksi? Riski siihen, että siellä historiassa on joku minua parempi, suurenee sitä mukaa kuin lukumääräkin. Ja minä en voi olla naiselleni joku toiseksi paras. Piste. Kyllä minua korpeaa suunnattomasi ne 136 virhettä, mutta valitettavasti tehtyä ei saa tekemättömäksi.
M29 0kpl :(