Ikäsi ja seksikumppaneiden lukumäärä?
Kiinnostavaa.. Monenko kanssa heistä seurustelit?
Kommentit (122)
M40 2 naista ja toinen niistä oli kuollut vaimoni
45 ja en oo kyllä laskenu... Miten nuita voi kaikkia edes muistaa?
Olen 45 ja kumppaneita noin 30 (en jaksa laskea enkä ehkä kaikkia muistaisikaan)
Neljän kanssa seurustelin 6kk-2 vuoden mittaisia pätkiä, muut on kaikenlaisia virityksiä yhdestä yöstä Friends with Benefits-tyyppisiin järjestelyihin. Nyt olen ollut saman miehen kanssa jo 16 vuotta eikä sinä aikana ole ollut muita.
M25 ja 1 seksikumppani, jonka kanssa siis seurustelin pari vuotta sitten. Ei ole kiinnostanut yhden yön jutut.
34 ja 0,
päätelkää kumpi on kumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 ja 40 pedofiilimies ja hellämies.
onko alle 16 vuotiaita tai neitsyitä
aika monta neitsyttä ja muutama alle 16, mutta olin silloin itsekin :)
Kuinka monta kertaa olit neitsyt?
N23, joku viitisentoista seksikumppania joista yhden kanssa seurustelen.
Olen 24-vuotias nainen, seksiä harrastanut 4 eri miehen kanssa joista yksi melko pitkä parisuhde, yksi friends with benefits-järjestely, yksi virhe ja nykyinen poikaystävä. Yhden illan jutuista tuskin saisin hirveästi mitään.
Olen 27 ja viisi seksikumppania. Yksi näistä seurustelukumppani.
"Järkytyn" aina kun näen jonkun lähes ikäiseni ihmisen kirjoittavan, että on jo kaksinumeroisia määriä seksikumppaneita, joillain hurjilla jopa kolminumeroisia. Millä helvetillä te niitä raavitte?! Hiihtelettekö te pillu paljaana ja pystyssä pitkin katuja? Vai tuikkailetteko kenties munallanne ihan sattumanvaraisesti vähän sinne sun tänne? Ihan käsittämättömältä se minusta tuntuu kun sen yhdenkin seksikokemuksen saaminen on epätodennäköisempää kuin, että voittaisi eurojackpotista 90 000 000€. En nyt tuomitse millään tavalla, koska kukin touhuaa tyylillään, hämmästelen vain.
Terveisin Naispelko23
Naispelko23 kirjoitti:
"Järkytyn" aina kun näen jonkun lähes ikäiseni ihmisen kirjoittavan, että on jo kaksinumeroisia määriä seksikumppaneita, joillain hurjilla jopa kolminumeroisia. Millä helvetillä te niitä raavitte?! Hiihtelettekö te pillu paljaana ja pystyssä pitkin katuja? Vai tuikkailetteko kenties munallanne ihan sattumanvaraisesti vähän sinne sun tänne? Ihan käsittämättömältä se minusta tuntuu kun sen yhdenkin seksikokemuksen saaminen on epätodennäköisempää kuin, että voittaisi eurojackpotista 90 000 000€. En nyt tuomitse millään tavalla, koska kukin touhuaa tyylillään, hämmästelen vain.
Terveisin Naispelko23
Melkein samat sanat olisin juuri kirjoittanut.. Käsittämätöntä. Kyllä se järvi oikeasti soutamalla kuluu..
28v ja 105, joista 2 pidempää suhdetta. JEP, tiedetään. pieni samantha jones- syndroomaa oli tossa sekä henkistä epätasapainoa.
33 Ja 14. Näistä 6 seurustelusuhdetta, 2 pitkän ajanjakson vakipanoja ja loput jotain random tapailusuhteita, pari yhden illan juttuakin. Nyt ollut 6 vuotta yhden ja saman miehen kanssa, naimisissa eikä lukumäärää ole enää tarkoitus kasvattaa jos elämä sallii meidän yhdessä pysyvän.
M 57v. noin 10 pidempää suhdetta ja pitkälti yli 2000 eri seksikumppania, tarkkaa lukumäärää minun on täysin mahdotonta tietää.
23v ja yli 50? En ole laskenut enkä muista kaikkien nimiä. Parisuhteista 4 ja viimeisimmän kanssa parisuhteessa edelleen. Sinkkuaikoina olen viettänyt villiä ja huoletonta elämää, mutta pettänyt en ole koskaan. Kivittäkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 ja 40 pedofiilimies ja hellämies.
onko alle 16 vuotiaita tai neitsyitä
aika monta neitsyttä ja muutama alle 16, mutta olin silloin itsekin :)
Kuinka monta kertaa olit neitsyt?
kerran, mutta tarkoitin alle 16v, jos et tajunnut... höhö.
Ikä 40v, kumppaneita 25. Seurustellut heistä n. 20 kanssa, 2 kanssa perutsanut perheen. Pisin suhde 15 vuotta, lyhin tapaaminen 6h