Ikäsi ja seksikumppaneiden lukumäärä?
Kiinnostavaa.. Monenko kanssa heistä seurustelit?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
137 kpl, joista kahden kanssa olen seurustellut. Toinen on nykyinen vaimoni. Värikkäästä historiastani johtuen, en yhtä kulunutta naista elämääni ottaisi. Seksikumppaniksi villinä aikoina kelpasivat, ja juuri se vaimossani herättikin ihastukseni, koska ei päästänyt pikkuhousuihinsa heti ensimmäisellä kerralla. Eikä toisellakaan, joten saatoin todeta laadukkaaksi tapaukseksi. Ei ole pelkoa, että kaltaisiani juoksisi napalankoina kylänraitilla vastaan tämän tästä.
M42
Siis aivan järkyttävä sovinistinen ajettelumalli johon olen valitettavasti itsekin törmännyt. Itse on kyllä voinut rellestää vaikka kuinka, mutta nainen ei saa olla "kulunut". HYI! Toivottavasti vaimosi tajuaa millaisen sian on ottanut miehekseen. Ja ei, tämä ei johdu panojesi määrästä (mikä on kyllä aika ällö sekin), vaan tuosta asetelmasta että mies voi näin tehdä, mutta nainen on pilalla jos on näin tehnyt.
En ole ylpeä hölmöilyistäni. Panematta olisi saaneet jäädä kaikki aiemmat, mutta tehty mikä tehty. Sovinismilla taas ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että vastaavan historian omaava nainen on, no... tiedätte kyllä. Kulunut. Ja varsinkin tyhmä jos ei ole edes älynnyt rahaa ottaa.
Se on muka nykyaikaa ja tasa-arvoa, että nainen voi levittää jalkansa joka miehelle. Ja se on vain elämänkokemusta, mutta samanlailla käyttäytyvä mies on sovinisti, pukki ja sika. Kilin kellit. Mies on mies, ja voi niin tehdä, mutta sellaiselle naiselle on olemassa nimitys joka alkaa h:lla. Eikä itseään kunnioittava mies sellaista kelpuuta kuin pantavaksi. Piste.
M42
Ei nyt vissiin mennyt pointti taas perille. En kutsuisi sovinistiksi, jos olisit samojen lukemien kanssa suonut että naisella on myös historiansa. Mutta et hyväksy tätä, joten siksi olet sovinisti. Mikä ajattelumalli on "mies on mies, ja voin niin tehdä" - kysynpähän vaan? Ja millä ihmeen logiikalla nainen kuluu enemmän samasta määrästä kontakteja? Täysin järjetön ajatus.
Minusta jokainen saa tehdä juuri niinkuin itse tahtoo ja panna vaikka jokaista vastaantulijaa, jos on vapaa niin tekemään. En tuomitse tätä kummankaan sukupuolen kohdalla. Mutta muiden arvostelu (tässä tapauksessa h*orittelu) ollessaan itse täysin samanlainen on etova luonteenpiirre.
Olkoon sitten sovinismia tai ei vai jotain muuta. Mutta eipä nyt hirveitä aikoja vielä ole, kun iloisen luontoista naista katsottiin kylänraitilla nenänvartta pitkin ja juoruämmät kuiskutteli selän takana. Jotenkin ne feministit, tai en tiedä mitkä, ovat saaneet tehtyä siitä muka hyväksyttävää, että nainen voi maata kannat katossa ihan miten huvittaa. Eli ei se nykyaika joka asiassa ole vanhaa parempi, ei tosiaankaan.
Minä en tosiaankaan hyväksyisi kumppanikseni samanlaisen historian omaavaa naista. Ai miksi? Riski siihen, että siellä historiassa on joku minua parempi, suurenee sitä mukaa kuin lukumääräkin. Ja minä en voi olla naiselleni joku toiseksi paras. Piste. Kyllä minua korpeaa suunnattomasi ne 136 virhettä, mutta valitettavasti tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Kerropa nyt vielä kerran että miten nainen voi "kulua" seksistä enemmän kuin mies? Tämä ei nyt selvinnyt vieläkään.
27v, 10seksikumppania ja seurustelin heistä kahden kanssa.
Liian paljon... Liian vähän :( Iso mela kaipaa soutajaa ;)
Mulla on ollut tasan 50 eri seksikumppania ympäriämpäri maailmaa, olen 26v ja seurustellut kolmen kanssa. Haters gonna hate hate hate hate :D
Ikä 54
Seksikumppaneita noin 100, joista suurin osa naisia.
Näistä pidempiä suhteita 8, joista 2 avioliittoa.
24v ja joku vajaa 50. Yhden kanssa vakavasti nyt 2v seurustellut. Loput enempi vähempi tapailua, friends with benefits -osastoa ja suurin osa yhden illan juttuja
27v ja kahden miehen kanssa harrastanut seksiä ja toisen kanssa yhdessä oltu 5vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
137 kpl, joista kahden kanssa olen seurustellut. Toinen on nykyinen vaimoni. Värikkäästä historiastani johtuen, en yhtä kulunutta naista elämääni ottaisi. Seksikumppaniksi villinä aikoina kelpasivat, ja juuri se vaimossani herättikin ihastukseni, koska ei päästänyt pikkuhousuihinsa heti ensimmäisellä kerralla. Eikä toisellakaan, joten saatoin todeta laadukkaaksi tapaukseksi. Ei ole pelkoa, että kaltaisiani juoksisi napalankoina kylänraitilla vastaan tämän tästä.
M42
Siis aivan järkyttävä sovinistinen ajettelumalli johon olen valitettavasti itsekin törmännyt. Itse on kyllä voinut rellestää vaikka kuinka, mutta nainen ei saa olla "kulunut". HYI! Toivottavasti vaimosi tajuaa millaisen sian on ottanut miehekseen. Ja ei, tämä ei johdu panojesi määrästä (mikä on kyllä aika ällö sekin), vaan tuosta asetelmasta että mies voi näin tehdä, mutta nainen on pilalla jos on näin tehnyt.
En ole ylpeä hölmöilyistäni. Panematta olisi saaneet jäädä kaikki aiemmat, mutta tehty mikä tehty. Sovinismilla taas ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että vastaavan historian omaava nainen on, no... tiedätte kyllä. Kulunut. Ja varsinkin tyhmä jos ei ole edes älynnyt rahaa ottaa.
Se on muka nykyaikaa ja tasa-arvoa, että nainen voi levittää jalkansa joka miehelle. Ja se on vain elämänkokemusta, mutta samanlailla käyttäytyvä mies on sovinisti, pukki ja sika. Kilin kellit. Mies on mies, ja voi niin tehdä, mutta sellaiselle naiselle on olemassa nimitys joka alkaa h:lla. Eikä itseään kunnioittava mies sellaista kelpuuta kuin pantavaksi. Piste.
M42
Ei nyt vissiin mennyt pointti taas perille. En kutsuisi sovinistiksi, jos olisit samojen lukemien kanssa suonut että naisella on myös historiansa. Mutta et hyväksy tätä, joten siksi olet sovinisti. Mikä ajattelumalli on "mies on mies, ja voin niin tehdä" - kysynpähän vaan? Ja millä ihmeen logiikalla nainen kuluu enemmän samasta määrästä kontakteja? Täysin järjetön ajatus.
Minusta jokainen saa tehdä juuri niinkuin itse tahtoo ja panna vaikka jokaista vastaantulijaa, jos on vapaa niin tekemään. En tuomitse tätä kummankaan sukupuolen kohdalla. Mutta muiden arvostelu (tässä tapauksessa h*orittelu) ollessaan itse täysin samanlainen on etova luonteenpiirre.
Kiistelen ilmiselvästi seksuaalisesti aktiivisen naisen kanssa.Tottakai jokainen saa tehdä mitä huvittaa, mutta kantaa myös tekojensa seuraukset. Iloluontoisen naisen maine ei palaudu koskaan. Kerran hupakko, aina hupakko. Mies ei menetä mainettaan paneskelemalla ympäriinsä, päin vastoin yleensä. Siitäkin huolimatta minua vituttaa jokainen aikaisempi. Vaikka tietysti kokemukseni on etu nykyiselle rouvallekin sänkyhommissa. Mutta aina saa rouvan kanssa kaupungilla liikkuessa pelätä sydän syrjällään, ettei vaan törmää johonkin vanhaan hoitoon. On sitä pari kertaa pitänyt aika äkkiä vaihtaa tienpuolta, kyllä rouva vähän on ihmetellyt näitä väistöliikkeitä.
Minulle on ihan sama, kutsukaa sitten sovinistiksi. Mutta kyllä se on sietämätön ajatus, että joku toinen mies on höylännyt vaimoani, ja vaimo on varmaan vielä nauttinutkin. Mistään ei ole nimittäin takeita, etteikö hän olisi saanut esimerkiksi isompaa tai muuten parempaa. Tottakai hän kysyttäessä vastaisi minun edukseni, mutta totuutta ei tiedä kuin hän itse. Ja mitä enemmän niitä idiootteja eksiä on, sitä suurempi riski on, että mies ei pystykään täyttämään tehtäväänsä, eli olemaan naiselle se paras.
Vanhempi sukupolvi eli paremmassa maailmassa, silloin nainen joka ei ollut turhan tarkka tavarastaan, sai ansaitsemansa leiman melko äkkiä. Että ei nykyaika kaikessa sentään vanhaa parempi ole.
Olen 20v nainen ja seksikumppaneita on 31. Yhden kanssa seurustelin 4 vuotta, ja hän oli siis se kenelle neitsyyteni menetin (olin tuolloin 14v). Muut 30 ovat yhdenillan juttuja seurustelun päätyttyä. Ja nyt varmaan saan paskaa niskaan, mutta kyllä meillä naisillakin on oikeus haluta seksiä ja tyydyttää tarpeemme, kerrankos sitä nuoria ollaan.
25 ja jotain 50-60 väliltä, en tiedä tarkkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 ja 40 pedofiilimies ja hellämies.
mmm. tytyt tykkää hellistä pedareista!
Ole nyt saatana hiljaa jo!
Nainen 23v. Seksikumppanien määrä 0 ja pisin "seurustelusuhde" oli kun tapailin erästä miestä muutaman kuukauden ja tästäkin on aikaa jo melkein 8 vuotta.
fakta kirjoitti:
nainen kuluu helpommin
Ystävä hyvä! Naisen alapää palautuu hyvin synnytyksestä. Et kai todella kuvittele että mulkkusi on niin iso että se venyttäisi naista niin paljon ettei käsittelystäsi palautuisi? 😂😂
fakta kirjoitti:
nainen kuluu helpommin
Ja tällä tarkoitat että naisen alapää löysentyy sitä mukaa mitä enemmän seksikumppaneita on? Ja veikkaan, että tämän kirjoittaja on poika/mies iältään 18-27 kuka luulee tietävänsä naisen anatomiasta kaiken. Voin kuule kertoa, ettei naisen pillu löysene seksikumppaneiden määrästä tai vehkeen koosta, ei todellakaan. Kaikilla ei edes synnytys vaikuta mitenkään, ja joillakin paikat ovat entistä kireemmät synnytyksen jäljiltä, aivan kuin olisi neitsyt (näin hyvä tuuri kävi omalle kohdalleni ;)) Joten mitäpä jos oikeesti perehtyisitte naisen anatomiaan ennen kuin alatte lausumaan näitä viisauksianne, huomaa kyllä selvästi keillä on sitä kokemusta ja tietämystä ja keillä ei ;D
Olen 28-vuotias nainen, seksikumppaneita yksi, olen tämän miehen kanssa suhteessa.
N 32v ja 30 kpl, 3 pitkää suhdetta ja loput tapailu/treffijuttuja sinkkuajoilta. Nykyään avioliitossa useamman vuoden.
Nainen 48v. Vain yksi seksikumppani ( mieheni ).