Ikäsi ja seksikumppaneiden lukumäärä?
Kiinnostavaa.. Monenko kanssa heistä seurustelit?
Kommentit (122)
M43 ja +50, joista suurimman osan kanssa seurustellut.
51-v. Yksi seksikumppani. Naimissa nyt jo 28 vuotta.
Ikä 25, 2 kumppania. Molempien kanssa seurustelin, toisen kanssa olen edelleen. :)
Olen 26 ja seksikumppaneita ollut tähän mennessä 14. Näistä olen seurustellut 5 kanssa. Loput antaneet ymmärtää että kyse vakavemmasta, mutta ei ole sitten ollutkaan... Tarkoituksellisesti en ole siis pelkkiä seksikumppaneita hakenut. Nyt viimeisin kumppani jääneekin viimeiseksi, ollaan menossa naimisiin ensi keväänä.
12.
Kiinnostavaa.. - Erittäin... Not.
Monenko kanssa heistä seurustelit? - 6.
N42, yksi kumppani, teinistä asti oltu yhdessä. Samoin minä olen mieheni ainoa.
Eikä ole yhtään noloa.
Niin ja olen nuori, mutta en kerro kuinka nuori. Jotain 22:n ja 26:n väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Ikä 25, 2 kumppania. Molempien kanssa seurustelin, toisen kanssa olen edelleen. :)
Ja lisään vielä, että 18 olin kun neitsyys meni!
N53, en tiedä tarkkaa lukemaa mutta se on lähempänä sataa kuin viittäkymmentä, arviolta 80. Yksi avioliitto ja jos seurusteluksi lasketaan yli vuoden kestäneet suhteet niin niitä ehkä puolikymmentä.
Ennen kuin alkaa kauhistella lukemaa niin kannattaa huomata, että se on kertynyt lähes 40 vuoden ajalla eli keskimäärin vain kaksi kumppania/vuosi.
Ikä 36 ja jos oikein muistan, niin 7.
Kolmen kanssa seurustelin (tosin vain yhden kanssa vakavemmin) niin, että oltiin ihan sovittu olevamme yhdessä ja kaikki tiesi siitä. Kahden kanssa oli salainen seksisuhde. Yhden kanssa olen ollut naimisissa nyt 15.
25, 3.
Seksielämän aloitin vasta 22 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
25, 3.
Seksielämän aloitin vasta 22 vuotiaana.
Ai juu ja yhenkään kansssa en seurustellut. Yksi pitempi säätö, yks yhen yön juttu ja yksi pitkäaikanen seksisuhde.
Ikä 38.
Yhdyntä 3 henkilön kanssa joista kahden kanssa seurustellut (toisen kanssa edelleen).
Lisäksi ennen näitä jonkilaista käsi- tai suuseksiä lisäksi 5 henkilön kanssa.
N 35v ja 11 kumppania, joista kolmen kanssa seurustellut (kaksi n.vuoden suhdetta ja yksi 7 vuoden suhde)
9 miestä, 1 nainen, ikää kohta 41v. Kahden kanssa pitkät suhteet, yhden kanssa ehkä seurusteluksi luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Naispelko23 kirjoitti:
"Järkytyn" aina kun näen jonkun lähes ikäiseni ihmisen kirjoittavan, että on jo kaksinumeroisia määriä seksikumppaneita, joillain hurjilla jopa kolminumeroisia. Millä helvetillä te niitä raavitte?! Hiihtelettekö te pillu paljaana ja pystyssä pitkin katuja? Vai tuikkailetteko kenties munallanne ihan sattumanvaraisesti vähän sinne sun tänne? Ihan käsittämättömältä se minusta tuntuu kun sen yhdenkin seksikokemuksen saaminen on epätodennäköisempää kuin, että voittaisi eurojackpotista 90 000 000€. En nyt tuomitse millään tavalla, koska kukin touhuaa tyylillään, hämmästelen vain.
Terveisin Naispelko23
Melkein samat sanat olisin juuri kirjoittanut.. Käsittämätöntä. Kyllä se järvi oikeasti soutamalla kuluu..
Millä tavalla kuluu? Miksi nainen joka on harrastanut seksiä 30 ihmisen kanssa on kuluneempi kuin nainen joka on harrastanut seksiä 3000 kertaa yhden ihmisen kanssa?
24 v ja seksikumppaneita 3 kpl joista kahden kanssa olen seurustellut.